Dzisiaj jest 29 mar 2024, 0:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 gru 2011, 12:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 7:36
Posty: 24
Lokalizacja: Tuszyma
Pojazd:
Witam pod koniec wakacji 2011r. zakupiłem mojego aeroxa 100ccm. Po jakimś czasie zacząłem dostrzegać dziwne, denerwujące odgłosy z przełożeń okazało się, że poprzedni właściciel w ogóle nie dbał o olej w przełożeniach, czyli ja już nie miałem po co ratować tych przełożeń tylko zacząłem rozglądać się za innymi. Noi znalazłem w idealnym stanie:

Obrazek

Gdy przesyłka z przełożeniami i olejem dotarła do mnie zacząłem prace :mrgreen: (więcej co do wymiany znajdziecie na zdjęciach):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Uszczelkę najlepiej jest wymienić... ale gdy części są ciężko dostępne to czyścimy uszczelkę na sucho i delikatnie smarujemy silikonem, żeby nie wystąpiły jakieś wycieki.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


DBAJCIE O OLEJ W PRZEKŁADNI !! :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 27 gru 2011, 10:24 przez domi704, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 13:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Dobry poradnik, dużo zdjęć. Jak na pierwszy twój post to bardzo dobrze. Ogólnie poradnik na +


Ostatnio zmieniony 26 gru 2011, 13:57 przez sebek_97, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 14:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 15:11
Posty: 135
Lokalizacja: GCZ - Człuchów
Pojazd:
Podczas pracy zero opisu czym wybijać łożyska itp niektórzy to wiedzą ale nie wszyscy + z małym -




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 14:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 7:36
Posty: 24
Lokalizacja: Tuszyma
Pojazd:
.. ja łożysk z karteru nie wybijałem, bo stwierdziłem, że są ok ( i takie były) aaa co łożysk w dekielku przełożeń to ta sama historia wymieniałem całość. pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 15:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 15:11
Posty: 135
Lokalizacja: GCZ - Człuchów
Pojazd:
To mogłeś coś napisać jak wyciągnąć zabezpieczenia i łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 15:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 7:36
Posty: 24
Lokalizacja: Tuszyma
Pojazd:
Tu mogłem wiele rzeczy opisać... :mrgreen: ale pozostanę przy tym co jest, następny post bedzie lepszy :mrgreen: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 15:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Opisz i będzie super poradnik dla laików.:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
Dobry doradnik tak na 4+ bo troszke brakło dokładnego opisu ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 9:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Dopisz tylko że trzeba zakładać nową uszczelkę lub starą posmarować silikonem jeśli jest już zniszczona by dobrze to uszczelniało i nie było wycieków :P Poradnik na +




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 10:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 7:36
Posty: 24
Lokalizacja: Tuszyma
Pojazd:
Jak cos to piszcie w komentarzach jak kolega matiu1234 co moge dopisać do poszczególnych zdjęć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 10:28 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Wszystko ok tylko weź zedytuj post i pod każdym zdjęciem taki króciutki tekst np. teraz trzeba odkręcić sprzęgło, następnie trzeba wybić łożyska itp... Bo zdjęcia no to ok ale za mało opisu.
Na koniec powinno być na WAŻNE i napisać co jest ważne przy tej operacji, np. wymienić uszczelkę jak jest zużyta, wymienić olej.
Ja np. osobiście nigdy tego nie robiłem i jak bym robił to bym nie wiedział jak olej spuścić?
Trochę udoskonal i będzie dobrze :D

Ps: Mam na sell całą taką przekładnie do aeroxa w dobrym stanie, jak ktoś potrzebuje to albo gg albo PW. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy