|
Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 10:45
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Neow
|
: 20 lis 2020, 19:14 |
|
Rejestracja: 09 lis 2020, 17:30 Posty: 6
Pojazd: Malaguti F12
|
Witam, od pewnego czasu myślę nad zmianą gaźnika. Zastanawiam się pomiędzy VHST 24 a PWK 24. Który lepszy?
Stage6 Racing mk2 Yasuni C16 (w przyszłości będzie C20/r1200)
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 20 lis 2020, 23:05 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Oba bardzo dobre, kwestia jaki masz filtr i króciec, czy pwk podejdzie.
|
|
Na górę |
|
|
Neow
|
: 21 lis 2020, 11:20 |
|
Rejestracja: 09 lis 2020, 17:30 Posty: 6
Pojazd: Malaguti F12
|
Króciec i filtr to dla mnie kwestia drugorzędna. Najpierw wolę kupić gaźnik, a potem dopiero pod niego dobrać filtr i króciec. Wiesz może na jakie konkretnie firmy zwracać uwagę? Oko będzie dobre?
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 21 lis 2020, 11:52 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Właśnie jak pwk to bez powerjeta bym brał, czyli np. OKO, nie wiem jak tam w motoforce jest.
|
|
Na górę |
|
|
Neow
|
: 22 lis 2020, 9:07 |
|
Rejestracja: 09 lis 2020, 17:30 Posty: 6
Pojazd: Malaguti F12
|
A jest jakaś możliwość zaślepienia takiego powerjeta?
Jeszcze mam jedno pytanie, a nie chcę zakładać nowego tematu. Czy zapłon ducati ogarnie stage6 racing mk2 z yasuni c20, czy lepiej zainwestować w selletre?
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|