Dzisiaj jest 29 mar 2024, 12:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2018, 17:41 
*

Rejestracja: 14 lip 2018, 17:26
Posty: 5
Pojazd: coliber classic
Witam. Miałem padnięte łożyska w sprzęgle. Zmieniłem kompletne sprzęgło z dzwonem z tej aukcji https://allegro.pl/sprzeglo-komplet-skuter-4t-gy6-139-qmb-zipp-romet-i7220198251.html?snapshot=MjAxOC0wNy0xMlQwNzo1ODoyOS4yMTZaO2J1eWVyOzA0Njc4ZmYxODQyNjhlYjc4Yjg5OTczZmEzMGQ2MmI1ZjY0Yzc3YjRhN2RiODI1MjAyOWFiMDAzZjhlN2IwNjg%3D
Problem polega na tym że wcześniej podczas dodania gazu skuter ruszał od razu teraz po dodaniu gazu wchodzi na obroty i rusza po około 1-2 sek. Zmierzyłem dzwon i średnica wewnętrzna starego jest mniejsza od nowego wiec założyłem stary z nadzieją że szybciej będą łapać łapki o dzwon ale to nic nie dało kompletnie. Jest tak samo. Czy to może być jakimiś twardszymi sprężynkami na tych łapkach że przy wiekszej prędkości obrotowej się rozwierają. Dodam jeszcze że w starym dzwonie ciężej było rozciągnać sprzęgło na sprężynie głownej. Rozebrałem stare sprzęgło bo myślałem żę sprężyna twardsza ale okazało się że samo z siebie ciężej chodzi na tej tulei (bez sprężyny) tak jakby lekko było przytarte. Co radzicie? Dzieki z góry za pomoc :) Czy możliwe że okładzina musi się dotrzeć do dzwonu?? Czy powinna odrazu łapać?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lip 2018, 23:27 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
golfr20 pisze:
Czy to może być jakimiś twardszymi sprężynkami na tych łapkach że przy wiekszej prędkości obrotowej się rozwierają.


Jak miałeś kompletnie wykończone okładziny a teraz założyłeś nowy zestaw to powinieneś odczuć różnice ,gdyż stare okładziny zważając na swoją wysokość łapały później dzwonu na większych obrotach w konsekwencji czego start był energiczniejszy. Proponuję dać twardsze sprężynki.

A tak poza tym jaka jest różnica w średnicach dzwonów?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2018, 6:45 
*

Rejestracja: 14 lip 2018, 17:26
Posty: 5
Pojazd: coliber classic
Nie miałem kompletnie wytartych okładzin. Okładziny były takiej samej grubosci jak nowe czyli w idealnym stanie tylko łożyska padły. Róznica dzwonu w środku jakieś 1.5mm. Wydaje mi się żę jak założę miękciejsze sprężynki to przy niższych obrotach będą okładziny dotykać dzwonu a nie twardsze tak jak powiedzmy teraz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy