|
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 9:15
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
GeniusHDx2
|
: 14 cze 2019, 17:47 |
|
Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37 Posty: 59
Pojazd:
|
Dziś mialem ostre hamowanie tylnym hamulcem, po czym skonczylo sie na tym ze zablokowalo się tylne kolo, za pomocą reki nie chce się krecić. Poluzowalem hamulec nic nie dalo. Zdjąłem osłone przekladni zdjąłem pasek i sprzeglo razem z kolem normalnie sie kreci bez problemu luzno chodzi. Czyli z przekladnia nic nie jest. Ale niestety wariator (sróbeco jest on na niej) jak proboje przekrecic to lekko idzie i pożniej jest problem w 2 miejscach z bardzo cieżkim oporem się uda przekracić calość. Wczesniej bez problemu chodził. Co mogło się stać? Coś z cylindrem? Bo skuter na sciagnietym pasku cięzko odpala jak odpali to na wolnych obrotach gaśnie i dziwny dzwięk jest na wolnych obrotach taki jakby gluchy glos silnika. Czy to może być coś z rozrządem?
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 14 cze 2019, 18:15 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Słabo tłumaczysz problem. Jeśli to nie wina przekładni, to zdejmuj głowicę. Sprawdzałeś przełożenia? Może tam coś pękło.
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 14 cze 2019, 19:57 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8323 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Po przeczytaniu tego zrozumiałem że coś jest nie halo z wariatorem się kręci z oporem. Jak wyżej zdejmij głowicę i wtedy zakręć wałem
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|