Dzisiaj jest 28 mar 2024, 14:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: .
Post: 04 wrz 2019, 13:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
.


Ostatnio zmieniony 21 lut 2020, 7:57 przez Pavlak, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 wrz 2019, 14:48 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
To ty jeszcze tego remontu nie zrobiłeś :D ?
Mocy na pewno więcej w drugim przypadku bo airsal ma tłok pod głowicę 50cc a z trwałością nie wiem jak.Power force to jest taka trochę lepsza china niż zwyczajny no-name




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2019, 16:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
.


Ostatnio zmieniony 21 lut 2020, 7:57 przez Pavlak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2019, 18:08 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Nie myl pojęć ! kompresja jest dobra jeśli silnik jest zdrowy a to co piszesz o barach to stopień sprężania.Może być to głównie wina słabej sprawności silnika(kompresja) lub źle wyregulowanego napędu jeśli reszta jest ok to nic mi nie przychodzi więcej do głowy.Spróbuj może z gaźnikiem 18mm co prawda nie miałem tego gaźnika pd24 ale 18-stka na większej dyszy i na stożku może by starczyła.I jedno zasadnicze pytanie:Jakie rozmiary mają zawory w głowicy 50mm i 47mm bo są głowice o 2 typach:
-z zaworami o standardowych rozmiarach 18,5/16 (coś takiego)
-z zaworami powiększonymi zazwyczaj 23/20

A to co ludzie piszą to jest prawda.Taki silnik ciężko jest zapalić nawet na rozrusznik przy kompresji w graniach 11-13 bar przy sprawnym akumulatorze.Jedynie można próbować na kopniak o ile pokrywa nam się nie połamie bo wiadomo chyba jak jest z jej jakością.

Mój skuter gar 47mm+głowica 47mm zawory seryjne gaźnik 18mm dysza 80 stożek,sprzęgło malossi fly,przeciwtalerz naraku,twist control naraku i rolki sportowe D jedzie na prostej ponad 80km/h licznikowe i pod górę śmiało jak jadę sam ponad 60km/h.Sprężania nie sprawdzałem ale sądząc po mocy i po tym jak się wkręca itp. ma zapewne ok. 10 bar

Bardzo dziwne jest to, że uzyskujesz tak niskie sprężania cylindra przy takiej głowicy.Ja na razie nie kupowałbym cylindra tylko zabrał się za rozebranie i sprawdzenie czy wszystko jest na swoim miejscu i złożeniu na nowych uszczelkach.Pozdro :)

A tak ogólnie to silnik nie kopcił i nie brał oleju ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2019, 18:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
MotoKiller pisze:
Nie myl pojęć ! kompresja jest dobra jeśli silnik jest zdrowy a to co piszesz o barach to stopień sprężania.


Polecam trochę się doedukować bo pojęcia raczej mylisz Ty :lol:

Kompresja to ciśnienie powietrza lub mieszanki paliwowo-powietrznej powstałe po sprężeniu w cylindrze. Kompresję podaję się w różnych jednostkach czy to bary, MPa (megapascale), atp (atmosfery).

Za to stopień sprężania to stosunek objętości powietrza w cylindrze silnika na końcu suwu ssania do objętości powietrza na końcu suwu sprężania. Ściślej to stosunek objętości cylindra silnika w dolnym martwym położeniu do objętości cylindra silnika w górnym martwym położeniu i jego podaje się bez żadnej jednostki, gdyż jest to tylko stopień

Co do stanu silnika to nie kopci, nie bierze oleju. Zawory w głowicy są to tzw.duże zawory. Luzy zaworowe książkowe, kolor świecy kawa z mlekiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2019, 20:25 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Faktycznie :mrgreen: rozpędziłem się z tymi pojęciami ale nie będziemy się kłócić bo nie od tego jest forum :D
Pavlak pisze:
Zawory w głowicy są to tzw.duże zawory. Luzy zaworowe książkowe, kolor świecy kawa z mlekiem.

A właśnie kiedyś słyszałem, że przez te zawory motor słabiej się zbiera i wgl i lepiej jest aby głowica była z zaworami seryjnymi 18.5/16.Czyli mielibyśmy winowajcę nr.1 Zawory oczywiście docierałeś przed montażem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2019, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Oczywiście że docierane, w każdym przypadku. Większe zawory zapewniają lepsze napełnianie oraz opróżnianie cylindra...ale na pewno nie są winą słabej kompresji (oczywiście jeśli są dotarte).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2019, 22:12 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 59
Pojazd:
No ja mam serie odblokowana i leci wedlug gps 80km/h max na prostej. pod gorke 60km/h.
Jedyne co wymieniłem to wariator na top racing i teraz sprzeglo nowe dalem zwykle za 65ziko na alledrogo :D Mialem zakladać wlaśnie airsala 80cc ale chyba widze ze nie warto ryzykować bo może być gorzej :/. Przyśpieszenie ma dobre filtr normalny nie storzek. Jedynie wydech przelotowy może ludzie mowią nic nie daje, ale dzwiek lepszy i vmax okolo 3/4km wiecej bo mierzylem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2019, 15:15 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Pavlak pisze:
Większe zawory zapewniają lepsze napełnianie oraz opróżnianie cylindra...ale na pewno nie są winą słabej kompresji (oczywiście jeśli są dotarte).

To na pewno jest prawdą ale nie zakładałem takiej głowicy i nie mogę się wypowiedzieć w tej kwestii jak ona pracuje czy jest jakiś przyrost mocy itd.

A jeszcze co do powiększonych zaworów to opowiem Ci ciekawą sytuację jaka mnie spotkała.Natomiast podczas remontu na 72cc.Gdy już większość była złożona przyszedł czas na montaż klawiatury,dokręcenie 4 nakrętek i regulacja zaworów jednak okazało się, że brakowało ok. 1-2mm i dźwigienki nie były w stanie dotknąć zaworów.Po ściągnięciu głowicy porównałem ją z głowicą od 50cc i zawory powiększone w głowicy 72cc były krótsze także taka dziwna sytuacja.I tak na razie leży u mnie ta głowica i nic z nią nie robiłem.Miałem w planie dać jakieś dłuższe śrubki regulacyjne w klawiaturę lecz jakoś nie miałem czasu i nie wiedziałem czy zwykłe śrubki zaraz by nie "zmiękły" od stukania.


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2019, 7:10 przez MotoKiller, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2019, 13:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Czy jest tu na forum ktoś kto posiada cylinder 88cc (tłok 52mm) Power Force? Ile mu wyciąga na takim zestawie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2019, 14:33 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Po kiego taki duży gazior?

GeniusHDx2 pisze:
No ja mam serie odblokowana i leci wedlug gps 80km/h max na prostej. pod gorke 60km/h.


Czemu nie 100?

GeniusHDx2 pisze:
Jedyne co wymieniłem to wariator na top racing i teraz sprzeglo nowe dalem zwykle za 65ziko na alledrogo :D Mialem zakladać wlaśnie airsala 80cc ale chyba widze ze nie warto ryzykować bo może być gorzej :/. Przyśpieszenie ma dobre filtr normalny nie storzek. Jedynie wydech przelotowy może ludzie mowią nic nie daje, ale dzwiek lepszy i vmax okolo 3/4km wiecej bo mierzylem :D


Zaczął się rok szkolny to i bajkopisarzy przybywa

Seria cyl lepszy od Airsala...no chłopie to ześ błysnął a tak na serio myślisz że dlaczego Airsal jest droższy od chiny 5-6 x?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2019, 0:09 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 59
Pojazd:
Killer85 pisze:
Po kiego taki duży gazior?

GeniusHDx2 pisze:
No ja mam serie odblokowana i leci wedlug gps 80km/h max na prostej. pod gorke 60km/h.


Czemu nie 100?

GeniusHDx2 pisze:
Jedyne co wymieniłem to wariator na top racing i teraz sprzeglo nowe dalem zwykle za 65ziko na alledrogo :D Mialem zakladać wlaśnie airsala 80cc ale chyba widze ze nie warto ryzykować bo może być gorzej :/. Przyśpieszenie ma dobre filtr normalny nie storzek. Jedynie wydech przelotowy może ludzie mowią nic nie daje, ale dzwiek lepszy i vmax okolo 3/4km wiecej bo mierzylem :D


Zaczął się rok szkolny to i bajkopisarzy przybywa

:arrow: Obecnie cylinder dalej 88cc (tłok wypukły 52mm) firmy PowerForce + głowica 47mm - szału nie ma, mocy też nie, kompresja 7 barów, v-max na prostej 65-70km/h, pod górkę 50km/h


Seria cyl lepszy od Airsala...no chłopie to ześ błysnął a tak na serio myślisz że dlaczego Airsal jest droższy od chiny 5-6 x?


Czy ten cylek jest lepszy niż seria moja? Bo widocznie nie ;) Słaby v-max i wgl. Dam ci z dzisiaj zdjęcie z gps i v/max https://zapodaj.net/e270e0e9eb4e1.jpg.html nie bylo gdzie rozwinać wiecej bo w miescie to bylo i ruch jak cholera :) zresztą widać po czasie przejazdu ze co chwile swiatłsa i itp. Ja wyrazilem swoje zdanie po tym co napisal kolega na jakich cylkach jezdził i jakie v/max :) Ze ja wole miec serwie bo mam taki. Nie mowilem ze ma nie kupywać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy