Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 wrz 2019, 18:03 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Witam

Gazior od BT był 18mm...chyba pora na coś większego do mojego setupu...

22mm
https://allegro.pl/oferta/gaznik-skuter ... 8348443963

czy

24mm
https://allegro.pl/oferta/gaznik-gy6-4t ... 7606251633

Co radzicie?

Szczerze to coś się dzieje z gaziorem i gaśnie mi jak jest rozgrzany nawet na wolnych obrotach...może zabrudzony czy cuś a do tego muszę dodawać gazu bo nie odpali i tak jest od 4 lat nawet po kupnie nowgo gaziora...jutro zajrzę do tego




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 wrz 2019, 18:07 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Oba nie są przypadkiem te same? Z tego co wiem to innych niż 24 i 18mm to nie montowali w chinolach...Wg. mnie obojętne jaki weźmiesz to osiągi poczujesz dopiero po spasowaniu gardzieli (24mm) z króćcem i kanałem ssącym w głowicy (czyli port kanału + większy zawór). Tu się rodzi pytanie czy zawór 24mm może tam być. Chyba 22mm był max montowane :/
Tak czy siak te głowice są gó...ne bo co z tego że zawór ma np. 22mm, jak kanał ma 18mm ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2019, 18:16 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Cytuj:
(czyli port kanału + większy zawór). Tu się rodzi pytanie czy zawór 24mm może tam być.


Czyli co zrobić w tym przypadku?

Prosiłbym o szersze wyjaśnienie bo nie miałem z czymś takim do czynienia...

Tak realnie zmiana ma sens w przypadku tego cyla?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2019, 18:21 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Miałem sporo chinoli 72cc bo tak chcieli klienci, osiągi byłe różne, od takich co zyskały 5-10km/h do takich co same upalały jak e36 po tuningu. Wszystko zależało od głowicy, wszędzie była china nówka z większymi zaworami, w jednym przypadku seryjna. Nie ma reguły z tym. Wiem że w tuningu samochodów aby dobrze podkręcić, oprócz zmian wtrysków, kompa, większego dolotu, spawaków jest porting głowicy zalecany. Nawet nikt nie wspomina o wałkach rozrządu bo już bez tego jak jest porządnie zrobione to starcza mocowo. Btw. gaźnika nigdy nie dawałem większego bo kanały w głowicy były pod serię. Fajny film o tuningu ma motorland, agility 4t po modach - poszukaj jaki tam jest setup to mozna by się wzorować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2019, 18:29 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
https://www.youtube.com/watch?v=iVTehScXOrQ
???

To w końcu warto większy gaźnik kupić czy zostać przy 18mm?
Przypominam że mamy tu Airsala 50mm a nie serię




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2019, 18:39 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Kup, potestuj, 100pln nie majątek. Widzę że też chyba dali większy gazior. Widzę że jakieś 3 lata temu poleciłem ci ten dzwon i nadal go masz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2019, 19:15 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Niby tak ale martwię się dopasowaniem króćca...
Dzwon to był dobry zakup :wink:

W sumie z mielocha to i ten się nada gazior

22mm
https://motor-x.pl/gaznik-kpl-n-a-125-d ... hin,p.html

Króciec muszę kupić taki?

https://motor-x.pl/krociec-gaznika-n-a-125,p.html




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2019, 20:24 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Te gaźniki to jeden uj.. chodzi o średnicę przepustnicy podciśnieniowej(membrany) a sprzedawcy to tak czasami piszą, że rzeczywiście jak człowiek nie kupi to się nie przekona..

Killer85 pisze:

powinien pasić chociaż nie wiem jaki jest rozstaw szpilek w głowicy gy6 125

Tak jak kolega wyżej trzeba kupić i przetestować bo te pytania twoje robią się trochę irytujące bo przy częściach jakości chińskiej takie sprawy jak regulacja mają prawo się różnić przy tych samych częściach bo są one po prostu niedopracowane.Wystarczy jakiś krzywo wykonany kanał ssący lub wydechowy i zmienia się charakterystyka pracy.Nie jakoś mega mocno ale zawsze jest różnica.

A w małych gy6 seryjny gaźnik w moim skuterze miał membraną 16mm i przepustnicę 18-19mm coś koło tego nie miałem dokładnej suwmiarki.A teraz zakupiłem gaźnik z membraną o średnicy 18mm i silnik lepiej pracuję.Są jeszcze jakieś wynalazki z alliexpress z przelotem 20mm i membranami o średnicy 20mm ale kto by się w to bawił...

Aha i przygotuj się na porting głowicy czyli poszerzenie kanału o 6mm bo gaźnik ma średnicę 24mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2019, 20:27 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Oj tam irytujące...pytam poprostu kogoś kto miał z tym styczność...ja nie miałem...stąd te pytania

Cytuj:
Aha i przygotuj się na porting głowicy czyli poszerzenie kanału o 6mm bo gaźnik ma średnicę 24mm.


Jak to robimy?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2019, 10:08 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Jak się na tym nie znasz i nie wiesz co to porting to lepiej nie bierz się za to tylko oddaj to jakiemuś dobremu mechanikowi naprawdę :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2019, 11:14 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Z grubsza wiem bo wygooglałem ale po poczytaniu jednak nie zdecyduje się na to...za dużo roboty a za mały zysk

W tym przypadku kupie gazior 22mm i obejdzie się bez portingu jak mniemam




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2019, 15:46 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Ehh... ten gaźnik to nie 22mm tylko 24mm przepustnicy wewnątrz a żebyś wsadził taki gaźnik do swojej głowicy musisz wykonać porting! Bez niego to nie będzie dobrze współpracować o ile w ogóle będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2019, 20:25 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Czyli tak duże gaziory bez portingu się nie obędą i pozostaje 18mm..słabo

-- 12 wrz 2019, o 17:26 --

A tak w ogóle tu jest ciekawy trop...

gaznik-od-125-cc-do-90-cc-t419051.html

Tylko problemy ktoś miał z regulacją...

-- 12 wrz 2019, o 21:06 --

Coś na bogato...oj kusi...

https://www.racing-planet.pl/1232-gazni ... mbqma.html

Doskonałej jakości gaźnik znanej i cenionej firmy Naraku Performance -specjalisty od tuningu skuterów 4 suwowych.

Częstym i irytującym problemem skuterów produkcji dalekowschodniej jest fatalnej jakości gaźnik oryginalny rozregulowujący się po przejechaniu kilkunastu kilometrów.
Jeśli znasz ten problem to ten produkt jest dla Ciebie.
Gaźnik Naraku a właściwie jego już trzecia odsłona V3 doskonale sprawuje się zarówno jako odpowiednik gaźnika oryginalnego a także jako dodatek do tuningu pojemnościowego do cylindrów sportowych o pojemnościach od 63cc aż do 90cc.
J
Dane techniczne:

- średnica mocowanie do króćca ssącego 28mm (można stosować z oryginalnym króćcem)

- średnica mocowania filtra powietrza 40mm


Mnie zastanawia czy w tym przypadku nie płacimy 100żł. za gazior+100zł. za firmę...


Swoja drogą po nazwie i modelu mojego skutera powinien być taki gazior
https://motor-x.pl/gaznik-kompletny-80-cm-gy6,p.html




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2019, 20:46 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Właśnie ja też przy zakupie bardzo zastanawiałem się nad tym gaźnikiem ale odpuściłem bo budżet i gaźnik był potrzebny na już.Nic nie mogę niestety o nim powiedzieć poza wyglądem z obrazka bo tak na 1 rzut wygląda spoko.Jutro jak będę miał czas to poszukam czegoś na alliexpress bo tam są różne gaźniki z membranami 20mm tyle, że przesyłka idzie dłuuuuuuugo.

Chociaż jak za gaźnik markowy cena i tak jest dość niska




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2019, 20:54 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Odnieś się co do portingu w świetle nowych linku bo tam nie ma mowy o tym. a ktoś go założył jednak..

-- 12 wrz 2019, o 21:52 --

I tu

problem-z-dobraniem-gaznika-glowicy-t401602.pytanie-dla-doswiadczonych-co-wybrac-t398963.html

-- 12 wrz 2019, o 21:54 --

gaznik-od-125-cc-do-90-cc-t419051.html




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2019, 21:08 
*

Rejestracja: 28 wrz 2016, 19:54
Posty: 104
Pojazd: skuter
Jeśli chodzi o gażnik 24mm nie warto testowałem nie jeden 22mm nie testowałem .Ale nadal zasuwam na tradycyjnym 18mm i jest ok Portinng głowicy nie warto duże koszta mały przyrost mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2019, 21:11 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Czyli jednak nie polecasz 22 i 24...




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2019, 21:18 
*

Rejestracja: 28 wrz 2016, 19:54
Posty: 104
Pojazd: skuter
Szczerze nie wystarczy 18mm dobrze wyregulować dopasować dysze ustawić iglice i śmiga ok i oczywiście zawory w głowicy nie mogą przepuszczać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2019, 21:25 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
No to mamy jasność




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2019, 16:24 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Killer85 pisze:
Odnieś się co do portingu w świetle nowych linku bo tam nie ma mowy o tym. a ktoś go założył jednak..

Te 2 pierwsze linki nie działają.A dla Ciebie, żeby wytłumaczyć dla czego nie wstawisz gaźnika 24mm specjalnie zrobiłem zdjęcie.https://www103.zippyshare.com/v/OUMdsm7f/file.html A teraz odpowiedz sobie na pytanie:Jak zamierzam wstawić gaźnik z którego mieszanka o średnicy 24mm będzie wpadać do kanału węższego o 5mm ? (w tym przypadku ssący ale wydechowy ma taką samą średnicę).Jak chcesz pokombinować z układem paliwowym to kup naraku https://sklep.mieloch.pl/szukaj/gaznik- ... nik+naraku i poszerz lekko kanały a jak nie to trzeba będzie szukać tańszej alternatywy na alliexpress,e-bay itp. stronach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy