Dzisiaj jest 29 mar 2024, 9:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2018, 16:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2013, 23:17
Posty: 17
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd: Keeway TX
Imię: Sebastian
Witam

Mam problem z swoim Keeway TX z silnikiem AM6

Dd kiedy go kupiłem używanego,z chińskim cylindrem 90 chodził całkiem dobrze choć nie nalezał do najmocniejszych, z gps jakieś 80 km/h maks, po paru tygodniach jazdy kiedy jechałem na 5/6 biegu z manetką odkręconą do końca nagle jak by coś chwycił i zaczał przerywać, stało się to tak nagle.

Od tamtego czasu cały czas silnik na wyższych obrotach przerywa i dławi się...czasem przez chwile pojedzie ładnie ma moc i zaraz znów przerywa,Ładnie chodzi jedynie kiedy mam odkręconą manetkę na 1/4 wtedy chodzi równo, gładko i jest ok później 2/4 lub 3/4 manetki to dławi się i jak by odcina go dopiero przy całej manetce 4/4 zaczyna jechać i dośc często przerywa, zwłaszcza tak od 4 /5 biegu to już nie da rady jechać trzeba redukować bieg, nadal przerywa ale mimo wszystko jakoś go rozpędza. Najwygodniejsza jazda to gdy mam tą 1/4 manetki.Podjechać pod górkę to tragedia dla niego.

Odpala ładnie od pierwszego - drugiego kopa na zimnym silniku z właczonym ssaniem na maksa inaczej nie, jak już się nagrzeje i właczę mu ssanie na maska to natychmiastowo dławi się i gaśnie dlatego jeżdzę na całkwoicie wyłączonym ssaniu.

Od tamtego czasu, został przeczyszczony gaźnik dokładnie kompresorem, wymieniony został kranik , przewody paliwowe, filtr paliwa,filtr potwierza z gąbki na stożek siatka (gabka była juz dosć wysłużona) również dosć dokładnie uszczelniliśmy z mechanikiem gaźnik jak i króciec ssący silikonem.Testowałem również różne świecie br7es jak i br9es, która teraz obecnie jest.Zmierzyłem kompresje okazało się,że miał tylko 3,5 bar.Został wymieniony na nowy cylinder tłok głowica na chińską 90 rózową.obecnie jest na dotarciu i niestety nic nie naprawiło mojego problemu.świeca rownież daje bardzo duzą ładną niebieską iskrę.Regulacja gaźnika niestety za wiele nie pomaga,Nie wiem juz czy kupować nowy gaźnik czy co mam robić:(

Męcze się i męcze,niestety ale cały czas musze tak jeździć i nic nie mogę z tym zrobić...Mi jak i mechanikowi brak pomysłów co to może dalej być.Jak myslicie co może mu dolegać ? Proszę o pomoc.

Obrazek

Obrazek

Filmik jak chodzi:
https://youtu.be/vz_Y3pi1nvc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 cze 2018, 7:35 
*

Rejestracja: 26 maja 2018, 6:41
Posty: 6
Pojazd: Generic trigger
Widzisz kolego ja miałem tak samo ,ale u mnie przyczyną była za mała przerwa na świecy - tak samo moj generic trigger ( te same silniki) sie zachowywał - ustawiłem przerwe na 0,7mm i jest lala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy