Dzisiaj jest 28 mar 2024, 21:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2019, 13:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2014, 20:34
Posty: 40
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
[Cześć kiedyś miałem gdzieś zapisany ale teraz widzę że nie ma tego postu odnośnie odłączenia dozownika tak żeby to wyskto się nie zacierało było to chyba na stronce wolf coś tam ? Może ma ktoś link albo jakiś poradnik jak to zrobić ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 cze 2019, 23:14 
*

Rejestracja: 08 lut 2019, 13:59
Posty: 58
Pojazd: Malaguti XSM
Co tu opisywać? Opcja numer jeden to odpinasz przewód który idzie od pompy oleju do gaźnika i zamiast tego robisz przedłóżkę (lepiej nowy przewód) i łączysz do dozownika (ja przewierciłem górny korek dozownika i tam wpakowałem przewód) i masz obieg zamknięty.
Ja obecnie przy remoncie silnika zdjąłem zębatkę która napędza pompę (jest na prawej kapie) i usunąłem cały dozownik z przewodami i pompką. Otwór po pompie zaślepiasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2019, 8:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2014, 20:34
Posty: 40
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Wiem ale był taki poradnik jak to zrobić tak Aby na stale go wywalić opisane i zdjęcia co jak gdzie odkręci itp. wiem że to było na jakiejś stronie ale nie mogę tego znaleźć a nie chce robić obiegu zamkniętego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy