Dzisiaj jest 28 mar 2024, 15:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2019, 8:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Witam wszystkich.

Czy ktoś może rozpoznać co to za model wydechu ?
Czy to nie jest przypadkiem wydech "racing"

Skuter na tym wydechu musi mieć strasznie wysokie obroty aby jechał (rolki 3,5g założone + twarda sprężyna dociskowa)
Bo na niskich nie ma w ogóle mocy.
Poniżej zdjęcie.

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 mar 2019, 10:11 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Generalnie tecnigas nie robił racingowych wydechów, triops najmocniejszy może być nawet w 50cc a ten co masz to jakby trek. Kijowe wario skoro taka regulacja potrzebna. Sprężynki daj tam twarde.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2019, 14:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Sprężynki malossi żółte racing mam wsadzone do seryjnych sprzęgieł.

Wariator to WM motor pseudo sportowy made in China niestety - brak aktualnie większych funduszy.

Generalnie jakoś to jedzie. Ale gaz to 3/4 żeby w ogóle ruszył i strasznie wyje podczas jazdy bo bez dużych obrotów muł i brak siły

Cylinder to China z głowicą 70cc

-- 4 mar 2019, o 14:30 --

Dodam że tłumik kupiłem używkę i był do p/g przerabiałem całe kolanko żeby pasował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2019, 19:01 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Szkoda że przerabiany, długość kolanka taka sama czy krótsza? Jak krótsza to nie ma co się dziwić że rpm spore. Najlepiej jakbyś napisał ile kręci bo jak 10-11k to ujdzie, gorzej jak więcej.
To na pewno tecnigas trek - poziom sport, do 50tek i 70tek sportowych.
Jeśli się nie da jechać na pół gazu spokojnie to dalej trzeba regulować gaźnik/napęd, małe błędy i cylek do śmieci. Gaźnik minimum 17,5, dysza 80-85 chyba że stożek to więcej. Sprężynki byle start był dobry, centralka twarda nie zawsze jest dobra i powoduje właśnie wycie, może spróbuj średnią i rolki 3g.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2019, 22:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Niestety kolanko krótsze o jakieś 1-2 cm - ciężko było je poskładać do kupy i pospawać.

Nie mam obrotomierza ale na starcie tak jak wspomniałeś te 10-11 tys spokojnie będzie.

Poniżej umieszczam link do filmu widać z jakich obrotów startuje.
Jednak gdy gazu nie odkręcę na maksa to ciężko jest wystartować "nogami się odpycham praktycznie"
Kopa dostaje od 20km/h później między 40-60 muł i do końca już elegancko.


https://www.youtube.com/watch?v=DgBGvZX ... e=youtu.be


Setup:
- Cylinder kpl z głowicą 70cc (Made in China) - Producent WM Motor (WILMAT)
- Wariator WM Motor pseudo sportowy rolki 3,5g (zamiennik narraku) - (WILMAT)
- Sprzęgło china pseudo sport (sprężynki Malossi żółte) (Racing)
- Sprężyna dociskowa Malossi Czerwona
- No i tłumik ten co na zdjęciach
- Gaźnik seryjny 15,5mm z dyszą 70 (na 75 się zalewa na 65 jest ciut słabszy)


Osiągi skutera bardzo dobre jednak płynność i elastyczność fatalna...

Próbowałem na rolkach 3g - pali się pasek widać na wariatorze.
Ślizga się na starcie.

Zastanawiam się czy nie wypieprzyć tego tłumika i kupić oryginał nie spawany.
Na fabrycznym tłumiku i rolkach 5g obroty są ok i dużo mocniejszy na niższych obrotach.
Za to V-Max spada o 15km/h - no i tira już nie wyprzedzę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2019, 23:33 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nooo takie obroty to ja lubię :lol: :lol: :mrgreen: w końcu coś co się kręci :D
Daj tam gaźnik 17,5 dysze 75-80 jak wyżej zresztą...Powinno dać trochę elastyki i mocy.
Skrócone kolanko zwiększa rpm...

btw. kopci jak czołg :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2019, 7:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Mieszanka 1:40 i olej czerwony z Orlenu ;) dlatego tak

A przypadkiem model next-r nie jest nisko obrotowy ?

Dysza nie będzie za duża ? Teraz na dyszy 75 zalewa się a gaźnik jest fabryczny.

I tak już pali 5 l na 100km....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2019, 12:03 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Mi pali 5-7 na 50cc. Nextr jest niskoobrotowy. Zwężki powyjmuj to nie będzie zalewać, zresztą większy gaźnik to wymusi. Jak nie ma zwężek to dodatkowe otwory. On nie ma dobrego smarowania na tak małej dyszy w stosunku do obrotów. Zmień gaźnik, dysze, wyreguluj i zdaj relacje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy