Dzisiaj jest 28 mar 2024, 9:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2019, 14:18 
*

Rejestracja: 04 kwie 2019, 17:15
Posty: 6
Pojazd: vivacity
Cześć, pisałem już w innym dziale, ale dostałem odpowiedź, że zły dział, także piszę tu ponownie, wydaje mi się, że teraz dobry dział :)
Skuter cały w serii, miał vmax 55 km/h, zdjąłem blokadę z wariatora i vmax wynosi 65-70km/h (została mi jeszcze blokada wydechu, ale zastanowię się nad tym za miesiąc). Po zdjęciu blokady wariatora vmax się zwiększył, ale mam bardzo słabe przyśpieszenie na rolkach seryjnych 8,4 gr i dostałem odpowiedź, aby założyć rolki 7,7 gr (już zamówione, czekam na paczkę)

Rozgrzałem wczoraj skuter jeszcze na seryjnych rolkach i przejechałem 5 km i stałem na czerwonym świetle lekko przygasał mi i zapaliło się zielone światło, więc dojechałem 30 metrów do domu. Przed bramą gdy się zatrzymałem zgasł i nie mogłem go odpalić, po pięciu minutach "odpoczynku" odpalił jakby nigdy nic. Co mogło być tego przyczyną ? Czy może tłok spuchł od zbyt małej ilości paliwa, bo wcześniej vmax 55km/h, a po odblokowaniu 65-70 km/h, a nie wymieniłem dyszy w gaźniku na większą? :O
Tak wygląda świeca: http://prntscr.com/nfx16y i tu drugie zdjęcie http://prntscr.com/nfx25c


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 kwie 2019, 16:26 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jeżeli z drugiego zdjęcia to świeca nieczyszczona to ma tam jakby szare opiłki, być może od samozapłonu. Niby nie wygląda na złą mieszankę ale te szare coś powinno niepokoić. Jak to jest metaliczne to zdejmuj głowicę póki nie jest za późno. Przy okazji, zła ciepłota świecy - natychmiast do zmiany, min. 8, najlepiej 9.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2019, 18:32 
*

Rejestracja: 04 kwie 2019, 17:15
Posty: 6
Pojazd: vivacity
scoot,
To szare to raczej nie są opiłki, dziś wyczyściłem świece także nie przyjrzę się temu dokładnie,
o co ci chodziło z tym "natychmiast do zmiany, min. 8, najlepiej 9." to jest jakiś rodzaj świecy ? Ja biorę zawszę starą i kupuję taką samą nową.
Poza tym, od czego mógł mi zgasnąć skuter po zdjęciu blokady z wariatora ? Vmax wzrósł tylko o 15 km/h, także raczej nie powinien się przegrzewać tłok, poza tym świeca wygląda dobrze pod względem mieszanki paliwowo-powietrznej.
Na innym forum ktoś mi napisał, że tłok może być nie przyzwyczajony do wyższych obrotów po odblokowaniu cylindra i polecił mi, abym 100-200 km przejechał z różnymi obrotami nie piłując cały czas powyżej prędkości przed odblokowaniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2019, 19:27 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Przecież jasno napisałem:
"zła ciepłota świecy - natychmiast do zmiany, min. 8, najlepiej 9."
Co tu niezrozumiałego? Popatrz jaką masz.
Ktoś gó..o włożył a ty po nim powtarzasz ślepo.

Szare może być jedynie stopione aluminium od tłoka :)

Przez internet to można sobie wróżyć z fusów, daj komuś co ogarnia, to praktycznie na miejscu będzie w stanie powiedzieć co go boli.

*opinie z innych for mnie nie interesują
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy