Dzisiaj jest 28 mar 2024, 12:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2019, 19:18 
*

Rejestracja: 29 wrz 2014, 18:29
Posty: 33
Pojazd:
Witam!
Czy powodem wilgotnego wezyka od spuszczania paliwa z gaźnika będzie za duzy poziom w komorze pływakowej ?
Objaw występuje tylko po zgaszeniu silnika (2 krople spadną)
Zaworek iglicowy podmieniałem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 sie 2019, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Masz niedokręconą śrubę od spuszczania paliwa (ta pod spodem, pod komorą pływakową) albo gdzie zaworek przepuszcza. Za wysoki poziom powodował by że silnik by Ci się zalewał paliwem ew. lało by się przelewem od góry.
TUTAJ sprawdź szczelność i ew. dokręć:
Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2019, 17:50 
*

Rejestracja: 29 wrz 2014, 18:29
Posty: 33
Pojazd:
Śruba którą zaznaczyłeś dokręcona była.
Wiesz może jak powinna być ustawiona śruba od 'przyspieszacza' zaznaczona na zdjęciu?
W jakim zakresie powinna się znajdować śruba regulacyjna mieszanki? Ile obrotów?

Obrazek

-- 08 sie 2019, 18:50 --

Żyje to forum jeszcze?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy