Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 23:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lip 2010, 11:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Jak w temacie..
Co można zrobić.
Słyszałem, ze można obniżyć, albo podnieść iglicę.
No to na który ząbek ją dać w końcu.
Skuter seria, prawie odblokowany, tylko wymienione rolki wariatora na polini 4,7g i pali mi 4,5 l/100km.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 14:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Wyjmij gażnik i odkręc przepustnice. i zobaczysz sprężynke na której jest taka iglica wygląda tak jakby igła krawiecka. Naciągasz sprężynke aby muc zdjąc to z przepustnicy. Potem wyjmujesz tą iglice i ostrożnie kombinerkami zdejmujesz tą nakrędke małą i ustawiając ją na najwyższym ząbku masz minimalne spalanie a jak na niżzym to większe. Potem składasz wszystko do kupy. A tak na marginesie to jest 2t czy 4t?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 15:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Dzięki za pomoc, ja właśnie chciałem wiedzieć, czy iglice należy podywżać, czy obniżać.
Moj skiter to 2T




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 15:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Ale wtedy może mieć ubogą mieszankę i może mieć muła :/




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 16:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
No ale 4,5l/100km to jak dla mnie dużo za dużo jak na skuter....




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 16:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
a skad wiesz ze tak na pewno ci pali te 4,5l ?




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 16:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
No bo jak zatankuje do pełna to mi starczy max 100km ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 16:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
to i tak ze ci starcza na 100km pelen bak :P




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 17:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Ja też mam 2t. Mój pali jakieś 2,8/100km. Ja mam dawke pół na pół bo na najniższej to muła ma a tak nie odczówam nawet. Spróbuj na najwyzszy ząbek ustawic i zobacz czy będzie miał muła. Ale nie powinien bo 4,5 to dużo troche. Radze ci zdjąc blokady, bo one sporo osłabiają silnik przez co pali więcej. Mój na blokadach palił jakieś 3,5/100km




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 17:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
No to zdjąłem blokadę z wariatora i zawirowywacz spalin..
Chwilowo na moduł mnie nie stać, a jeszcze jakie blokady zostały ? Gaźnik ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 17:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Gaznik... ale w gazniku wieksza dysze sie wtedy wstawia. i wtedy wieksze spalanie.




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 17:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
A może ja mam odblokowany gaźnik w takim razie, że tyle pali ? :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 18:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 14:12
Posty: 35
Pojazd:
Coś za coś albo moc albo spalanie ;D

Cytuj:
Radze ci zdjąc blokady, bo one sporo osłabiają silnik przez co pali więcej.

A ja cały czas byłem święcie przekonany, że jest całkowicie na odwrót ;D




_________________

Noname na podzespołach CPI Hussar'a

Setup:
Malossi Sport 50cc
Wario Malossi Multivar
Sprzęgło Hebo N
Zawór membranowy Stage6
Gaźnik Dell'Orto 17,5
Pasek Polini Kevlar
Wydech Tecnigas Next R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 19:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Ja w sumie też ^^
Ale zdjecie z waria nie dało wiekszego spalania :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2010, 10:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Odłącz od gaźnika filtr powietrza i przekręc manetke do końca i zobacz czy przepustnica do końca wychodzi. Jak tak to nie ma blokady, a jak wychodzi tak na 3/4 to masz. :wink:




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2010, 14:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Przepustnica wychodzi do końca, przed chwilą sprawdziłem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 14:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
To nie masz blokad w gaźniku ani na manetce anie na przepustnicy.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 14:53 
*

Rejestracja: 18 maja 2010, 7:28
Posty: 162
Pojazd:
ja mam yarox 50ccm odblokowanego idzie mi tak 75-80km/h mierzone GPS i nie spali mi wiecej niż 3,5l/100km na pełnym baku zrobie coś ok 150km. a w baku mieści sie 4.5l




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 14:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
A gdzie miałeś blokady?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 14:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Mi pozostał do odblokowania tylko moduł..
Iż blokadę z tłumika i wariatora już zdjąłem :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy