Dzisiaj jest 01 sie 2025, 16:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2010, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Witam, złożyłem skuter, cyl hebo manston replica, wał tec, gaźnik dellorto 21mm itd. Problem jest taki że spalił mi 2,5L na 20km! Świeca cała mokra itd, ssanie wygląda mi na jakieś dziwne, wiecie może jak zablokować je żeby sprawdzić czy to jego wina? dysze w gaźniku mam 78,


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 22:08 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Po prostu sprawdź czy po podłączeniu prądu do automatu ssania, po upływie około 2-4min zacznie się wysuwać igliczka. Ona wysuwa się o około 5-7 mm.
Natomiast większe spalanie, to zła regulacja gaźnika. Jeśli założyłeś gaźnik w sumie przeznaczony dla silnika o pojemności powyżej 100cm, to czego oczekujesz ?
Chyba po to założyłeś taki gaźnik, żeby podawał więcej paliwa.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 9:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
ale ja mam ssanie ręczne, i dziwnie działa... a gaźnik 21mm to właśnie jest do takiego cylindra odpowiedni, i wiem że przy oszczędnej jeździe spalanie jest w granicach 5-6L... a nie 15.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 14:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Może po prostu źle założyłeś linkę od ssania. Zawsze trzeba zostawić trochę luzu przy zamkniętej dźwigni, żeby mieć pewność, że ssanie jest zamknięte :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 15:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
no więc tak, ssanie działało raczej dobrze. Dzisiaj wyjąłem cały gaźnik i doszedłem do tego która dysza jest od ssania, jak zkryłem palcem ten otwór którym wraca do komory pływakowej paliwo i dmuchałem w dysze przy zamkniętym ssaniu to nie mogłem dmuchnąć, a jak otworzyłem ssanie to tamtędy uciekało powietrze. Czyli raczej działa dobrze. I problemem jest chyba coś innego, rozwalony kranik paliwa. Jak zdjąłem przewody z gaźnika to paliwowym paliwo lało się bardzo. Czyli nie zamyka się. I teraz pytanie, czy to przez to tyle mogł spalić? czy raczej nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy