Dzisiaj jest 20 lis 2024, 10:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sty 2011, 13:14 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Siema mam pytanie bo lasonik podobno ma chiński cylek 70ccm i do tego tłok vertexa, mówi że ma takie same okna jak s6 streetrace. Ma ktoś może link allegro do tego cylka? I tłok vertexa do tego tylko jaki? Prosiłbym o linki.

Drugie pytanie to czy mógł by mi ktoś podać link do tłoka vertexa do cylindra 50ccm serii typhoon? oznaczenie chyba 40 jak sie nie myle


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 17:07 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
http://allegro.pl/cylinder-kpl-gilera-p ... 76447.html
Cylek taki jak ten brat miał w tph i jakoś szło.


http://allegro.pl/tlok-vertex-47-00-mm- ... ml#gallery
Ten tłok i basta!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Cylindry 70cc chińskie są bardzo dobrymi cylindrami porównywalne do Maslossi Sport czy też samego HM Metrakita. Niestety - jest tłok który w zestawie jest dość słaby :| .

Wsadzając tłok Meteora, Vertexa, Woosnera czy też Asso będzie na 100% jeździł na pewno nie źle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 17:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Runner1993, nie przesadzaj..Z nimi jest jak na loterii,trafisz dobry na ,którym ładnie pośmigasz a trafisz na shit na ,którym nie pośmigasz :wink:




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 18:00 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Dzięki chłopaki pierw zrobię porządek z tym wałem i łożyskami, ale z tym cylindrem i tłokiem skuszę się w wakacje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 18:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
DrivterGSI1 tu się z Tobą nie zgodzę cylindry są solidnie wykonane to muszę przyznać. Sam miałem i jeździłem na nim dobrze niestety tłok poszedł...


Osiągi miałem takie jak na każdej innej 70cc :< . Powiedzmy sobie prawdę chińskie rzeczy coraz mniej odbiegają od konkurentów coraz lepsze produkty są :) . Póki co ja osobiście chwalę cylinder ale TYLKO cylinder tłoki stanowczo NIE "!!"


Ostatnio zmieniony 11 sty 2011, 18:06 przez Runner1993, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 18:07 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
A przy okazji nie zakładając nowego tematu wiecie może czym wyczyścić lekki nalot rdzy z wału? By nic nie uszkodzić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 18:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
adikSR, benzyną na szmatę i pucuj :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 18:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
DrivterGSI1, Nie powtarzaj po kimś pierdół.
przemo1110pl9 pisze:
cylindry są solidnie wykonane to muszę przyznać.

Widziałeś ten cylinder na oczy? :shock:
Wygląda jak gdyby był ulepiony z plasteliny przez dziecko w wieku przedszkolnym. Jedyne jego plusy są takie, że żeliwo z jakiego został zrobiony jest dobrej jakości. Jak go sobie poprawisz/stuningujesz (a jest taka możliwość ze względu na dużą ilość "mięska") to będzie rakieta. To się tylko wydaje takie piękne. Pomyślcie sobie:
-cylinder 150zł
-tłok 200zł
+nasz stracony czas. W cale rewelacji nie ma.

Sam chciałem go kupić i przerabiać na 3 okna wydechowe, także mam takiego zdjęcia z każdej strony, ale niestety seryjne jest dość szerokie i ciężko by było dodatkowe wcisnąć między nie a płuki.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 11:08 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
hmmm no fakt booyaka, ja pytałem bo nie mam pojęcia o tych cudach. To jak 350 zł dokładam z 50-100 zł i mam malossi sporta albo coś fitmowego bo do AC cylki tańsze : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 17:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
adikSR, dokładnie...Lepiej dołożyć i masz pewność,że masz coś naprawde dobrego:)
Booyaka, niby po kim to powtarzam? :roll:




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 17:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
Booyaka, niby po kim to powtarzam? :roll:

Nie wiem, każdy tutaj, tak wymyśla.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 18:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Booyaka pisze:
DrivterGSI1 pisze:
Booyaka, niby po kim to powtarzam? :roll:

Nie wiem, każdy tutaj, tak wymyśla.





żeliwo to żeliwo tutaj nawet chińczyk nic nie popsuje ,niedokładności odlewu można usunąć pilniczkami lub dremelem tłoki maja kiepskie ale mozna taki tłok z zestawu smiało sprzedac za 40zł na aukcji dołożyć 60 i mamy meteora a to już dobry tłok i zestaw jest za 200zł do jazdy,
można też jeździć na chińskim zestawie ale to tylko po bułki do sklepu i na 1/2 manetki max to sie ze 3-6tyś zrobi




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 19:25 
*

Rejestracja: 19 paź 2010, 17:20
Posty: 186
Pojazd:
człowieku nie słuchaj kupuj zakładaj i rura pojezdzisz kilka tysięcy km,a oni każdy potrafi tylko narzekać bo to chińskie ale czasami oni też mają dobre wyroby .Zobacz oni robią wyroby dla Francuzów ,Hiszpanów i Japonczykow i co ktoś narzeka nikt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 19:26 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
A ja wam powiem że chińskie tłoki są dobre :P może loteria, kto wie, ale ja trafiłem na dobry egzemplarz. Za tłok dałem 45 zł ;) tłok nie miał lekko bo jeżdżę praktycznie cały czas na wysokich obrotach, cyl nie był docierany itp (tylko pierwsze 30-50km łagodnie potem ogień) nabite mam już ponad 2tyś i jeździ, nie puchnie itp osiągi i kompresja bez zmian.
Może tak trafiłem albo te tłoki są dość dobrej jakości ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 21:03 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Teraz mam chiński cylek z tłokiem ale 50ccm. Jeździłem bez docierania i jak widać w moim temacie nie ma objawów przytarcia i zatarcia wszystko cały czas chodzi,dlatego pytam jeszcze o 70ccm jak z tymi cylkami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 21:22 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Ja mam taki zestaw ( cyl i tłok ) i jak na razie wypaliłem kilka litrów paliwa i zero objawów zatarć czy przegrzań. Dużo zależy od chłodzenia i regulacji :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
S1mm1 pisze:
Ja mam taki zestaw ( cyl i tłok ) i jak na razie wypaliłem kilka litrów paliwa i zero objawów zatarć czy przegrzań. Dużo zależy od chłodzenia i regulacji :)



zależy jak się na tym jeździ ,być mże te cylindry są lepsze od polskich zamienników do "rometów" z lat 90 produkowanych przez polskich "inwalidów" tłoki puchły nawet jak stały na półce w sklepie ale ludzie jakoś to docierali i nawet po 10tyś robili
jeden będzie dawał ostro w gaz pojezdzi 2 dni drugi będzie pyrkał i 2 lata pojeździ




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 12:58 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Tak jak mówiłem pierwszy raz w życiu docierać miałem skuter, i po 10 minutach jazdy 30 km/h rura, jeździłem cały dzień na wysokich, i skuter działa do teraz : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 13:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
raper pisze:
żeliwo to żeliwo tutaj nawet chińczyk nic nie popsuje

Mylisz się.
http://www.pl.mahle.com/ pisze:
Obecnie MAHLE Polska produkuje rocznie ponad 4,5 mln tulei cylindrowych Są one wytwarzane z żeliw szarych i niskostopowych, odlewanych metodą odśrodkową. Do produkcji tulei wykorzystuje się kilka typów żeliw, różniących się składem chemicznym, mikrostrukturą oraz właściwościami mechanicznymi.

http://www.pl.mahle.com/ pisze:
Proces końcowej obróbki gładzi, nazywany honowaniem oraz stosowany materiał mają podstawowe znaczenie dla własności eksploatacyjnych, głównie zużycia oleju , trwałości silnika, parametrów emitowanych spalin.

Stosowane do produkcji tulei materiały, technologia obróbki, uzyskiwana dokładność wykonania pozwalają w pełni sprostać oczekiwaniom odbiorców.

raper pisze:
niedokładności odlewu można usunąć pilniczkami lub dremelem

Nie każdy ma taką możliwość, a do tego nie jeden zrobi gorzej niż było, przy okazji zepsuje charakterystykę.
Ciekawe czy którakolwiek z osób, zacierających chińskie cylindry ma chociaż odrobinę pojęcia o podstawowej regulacji.

Rzeczywiście nie miałem do czynienia z tym, konkretnym cylindrem, jednak z TEC już owszem. Wszyscy twierdzą, że to shit, a jak dla mnie doskonały jak na swoją cenę. Nawet tłok daje radę.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy