Dzisiaj jest 02 lip 2024, 20:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 mar 2011, 17:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
elo all o tuż mam problem ze ściągnięciem symeringów :cry: nie wiem jak za to się zabrać próbuje śrubokrętem to gumę tylko rozerwałem i tyle (zdjąłem zabezpieczenie !) :cry: Fotki (strona od wariatora ) :
Obrazek
Obrazek

Napiszcie jak to robiliście swoimi sposobami ! :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Miałem rozpołowiony silnik i się elegancko wydłubało :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 18:19 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
spróbuj wkręcić 2 wkręty a później już tylko wyciągnąć




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
a to jest tylko guma tak ? :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:29 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
nie masz taki pierścień blaszany zalany w tej gumie wiec musiałbyś wkręcić po wewnątrz albo zewnątrz




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Mój pomysł, na który wpadłem dopiero przed chwilą:
Cienki wkręt wkręcić lekko w ten simering i wtedy będziesz miał za co ciągnąć, podważać itp.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 19:33 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
moja rada rozgrzej zapalniczką śrubokręt (grot) i wbij go w tą gumą maksymalnie od zewnętrznej krawędzi

czyli od karteru

jak nachylisz go w którąś stronę (zależy z której strony wbiłeś) to podważysz ten metalowy pierścień i wydłubiesz uszczlniacz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 21:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
a jak by nawiercić 2 dziurki (wiertło 1-2 mm) i wkręcić tam np wkręta lub jak jakąś śrubkę ? bo tam jest za tym trochę wolnej przeszczeni ? ( i był bym ostrożny z z wywiercaniem by łożyska nie uszkodzić ! ) :roll: lub tak jak mówi faciu3 :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 22:02 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
za uszczelniaczem jest zaraz łożysko, ale spokojnie możesz wiercić byle prosto i na środku, nawet jak przejdziesz to trafisz na ten gruby wewnętrzny pierścień łożyska nasadzony na wał i nic mu się nie stanie




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy