Dzisiaj jest 17 lut 2025, 0:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sie 2011, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:19
Posty: 96
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Była Gilera 125cc-jest Piaggio
Witam.
Dzisiaj rozleciało mi się łożysko igiełkowe
Obrazek

Mam do Was takie pytanie:
Czy mogę założyć tak uszkodzony tłok i głowicę, większość tych wgnieceń zdrapałem (ściąłem) ostrym nożykiem i chcę to jeszcze przetrzeć papierem wodnym.
Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to że cała gładź cylindra jest w idealnym stanie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

viewtopic.php?t=153253
Wpadnij i skomentuj


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 19:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Przelec papierkiem i zakladaj.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 19:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
na tłok załóż nowy pierścionek tłoczek i głowice przejedź papierem sciernym i będzie git




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 20:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
głowice możesz splanować i wtedy jak wyszlifujesz tte nie równości na niej to nie stracisz osiągów :P A tłok wypadało by wymienić ale można jeździć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 13:38 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
Tłok wymien bo spadnie v-max okolo 10 i bedzie slabo odpalal i przyspieszenie spadnie.
Splanuj glowice zyska na mocy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 13:54 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
Wydaje mi sie że nowy pierścien i rura




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!


Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, 17:17 przez Valavme, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 17:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
lol od czego te nierówności?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 9:26
Posty: 121
Lokalizacja: Hajnówka
Pojazd:
SadurSr pisze:
Tłok wymien bo spadnie v-max okolo 10 i bedzie slabo odpalal i przyspieszenie spadnie.
Splanuj glowice zyska na mocy.


Gadasz aby gadać??

barto96 pisze:
lol od czego te nierówności?


Wpierw przeczytaj później pytaj.


@topic

Zakładaj, będzie jeździć, ewentualnie pierścionek możesz zmienić.




_________________

Rozpoczynamy projekt :).
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0 zobacz:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 17:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
SadurSr, pomysl troche. jak splanuje to gdzie bedzie miał miejsce na oringi uszczelniające?

zobacz czy pierscien nie ma rys uszkodzen itp jak niema to przelec papierem jak pisząwyzej i rura.

w razie uszkodzenia pierscienia to mam nowy do stage6 sport pro/ racing 70 nowy.




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:19
Posty: 96
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Była Gilera 125cc-jest Piaggio
Tłok i głowicę mam już dawno założony.
Niestety czuć że silnik jest słabszy bo nie ma już na starcie tyle mocy.

edit:
W między czasie rozleciało mi się jeszcze jedno łożysko igiełkowe Malossi, teraz mam założone łożysko stage6 10x14x15 i jak na razie wszystko śmiga




_________________

viewtopic.php?t=153253
Wpadnij i skomentuj


Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, 18:29 przez henson, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 18:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 21:31
Posty: 68
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Macias ziomek to samo chcialem powiedziec ale jessli to jest racing to po jaka ho**** jak moc jest lepiej jak juz porting zreszta sadur gada od zeczy ja mowie cos z doswiadczenia i mowie Lozysko igielkowe MHR malossi!! i polerka glowicy zgladz ja troche nierob dolka!! a tloczek Nowy pierscionek i rorka trylko niezaokranglaj mu rantow. ladnie slifnij i polerka niebedzie tak lapal nagar.
jezeli naporawde chcesz to wez kup tloczek wtedy mega i gladz cylka lekko pasta polerujaca a i do lakieru!! to ladnie bedzie:P
przy skladaniu walnij duzo oleju i w lozysko tez p[ozdro:P




_________________

Yamaha tzr Custom End swap NSR Orange perła dawaj:P::




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 21:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
Michu_SR, strasznie chaotycznie napisałes ten post. Nie wygląda az tak strasznie tragicznie, gdyby nie nadawało sie do dalszej eksploatacji to by odrazu kupywał nowy tłok i tematu by nie zakładał.henson, kup nowy pierscionek i bedzie baja

ja jestem za łozyskiem polini evo.




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 7:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:19
Posty: 96
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Była Gilera 125cc-jest Piaggio
Adiii pisze:
radziłbym się zastanowić nad przyczyną bo nie jest normalne że łożyska zmienia się jak skarpetki :roll:


Podejrzewam że przyczyną było zbyt mała przerwa między tłokiem a głowicą (chociaż była ustawiona na 0,7mm) . Przy ostatniej wymianie podmieniłem uszczelki pod cylindrem na grubszą i teraz mam przerwę 0,78




_________________

viewtopic.php?t=153253
Wpadnij i skomentuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy