Dzisiaj jest 11 maja 2024, 3:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2009, 16:39 
*

Rejestracja: 02 cze 2009, 20:43
Posty: 3
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam jestem posiadaczem Hondy Tact , niestety nie moge jednoznacznie stwierdzic jaki to rocznik ( japonskie litery na tabliczce znamionowej).

Jak ktos posiada schemat instalacji elektrycznej lub cokolwiek innego na temat tej Hondy prosze pisac.

Fotografia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/152 ... 2d2c1.html

Skuter osiagal predkosc max 20km/h palil troszke ciezko na rozrusznik, byl bardzo slaby ale nie gasl i chodzil rownomiernie, jaka moze byc przyczyny takiej pracy i mocy silnika ?
Dodam ze posiada nieoryginalny gaznik, ale sprawdzony na innym motorze.

1. Modul zaplonowy (kostka) podpasowana z obecnego chinczyka?

2. Wystajace dziurki lacznie 5 ? Nie mam pojecia do czego one sluza, na zdjeciach zaznaczylem o ktore chodzi dokladnie.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a3d ... 04902.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46c ... 7d388.html

3. Starosc skutera i jego zuzycie?

4. Cos innego?

BARDZO PROSZE O OPINIE I SMIALE WYPOWIADANIE SIE , NIE MAM ZADNEJ WIEDZY NA TEMAT TAK STAREGO EGZEMPLARZA WIEC KAZDE ZDANIE BEDZIE PRZYDATNE

Pozdrawiam wszystkich forumowiczow!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2009, 17:37 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
Moduł powinien być od Hondy TACT a nie od jakiegoś tam chińczyka :-)

To tak po pierwsze...

20km/h to porażka... jakie obroty Ci to kręci?

Może się dusi? Gaźnik ma mieć ten sam rozmiar dyszy i ten sam rozmiar króćca co seria.

Wtedy powinno być okej ;-)

btw to na króćcu to nie jest żaden wlew oleju, to jest podciśnienie do kranika z którego wychodzą dwa wężyki - jeden do gaźnika z paliwem, a drugi z podciśnieniem właśnie na króciec!

olej wpada tam po lewo, zaraz pod uszami cylindra i mocowaniem wydechu!!!




_________________

150


Ostatnio zmieniony 03 cze 2009, 17:39 przez imachine, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2009, 19:54 
*

Rejestracja: 02 cze 2009, 20:43
Posty: 3
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Gaznik ma ten sam rozmiar krocca co seryjny i mysle ze to nie jest powod.

Znaleznie oryginalnego modulu do tak starego skutera graniczy z CUDEM.

Czy jesli bede robil mieszanke w baku (olej + benzyna) a ten dozownik zostawie tak jak jest to zaszkodze silnikowi?

Chcialbym zeby bylo tak jak fabryka dala ale nie mam mozliwosci (brak zbiornika na olej)

Dzieki IMACHINE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2009, 21:11 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
to kup zbiornik na olej? :-))

http://allegro.pl/search.php?string=hon ... onal_rec=0

i np:

http://allegro.pl/item647338747_honda_d ... zesci.html

ja bym tam szukał, jeśli chcesz żeby było "tak jak fabryka dała".

a moduł też można kupić, nie seryjny, ale nie jakieś gówno "co pasuje".

na szczęście honda robi często wymienne graty i tak może np pasować coś z dio itp.

a, i naturalnie, jak pchasz olej przez membranki to robisz mega syf... więc nie, tak nie może być nie ma prawa być i o matko, wywal to jaknajszybciej :-)

tam ma być podciśnienie! a te trzy dziurki które pokazujesz na jednym ze zdjęć to chyba właśnie kranik (chyba że masz kranik nakręcany na spód baku, jak np w sfx i x8r).

jeśli jednak to jest kranik, to zajebiście (te w x8r i sfx to pomyłka, w takim miejscu kranik, damn, wszystko trzeba rozbebeszać a to do tego często się zapycha), wyjmij go wyczyść sprawdź i podepnij odpowiednio wężyki, czyli paliwo, podciśnienie do króćca i dopływ wachy do gaźnika.

jeszcze tylko puść olej ze zbiornika oleju do dozownika i masz ready.

przemyśl jednak z jakiego powodu tego zbiornika oleju tam nie ma. jeśli skut jest po tunie lub po prostu ma uszkodzony dozownik, to jeśli zrobisz tak jak fabryka przewidziała, to musisz też naprawić dozownik, który ma dozować odpowiednio olej.

czy linka z manetki (gaz) jest też odpowiednio dociągnięta i rozdzielona, tzn część do igły na gaźnik a część do właśnie dozownika oleju? (tam pod uszami, przy cylindrze)




_________________

150




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2009, 22:27 
*

Rejestracja: 02 cze 2009, 20:43
Posty: 3
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam troszke nie do konca rozumiem

Czyli mam kranik pod bakiem i z niego wezyk ciagne do dziurki numer 1. Z Dziurki numer 2 przeciagniac wezyk do podcisnienia w kroccu. Dziurka numer 3 wezyk do gaznika.

Dobrze zrozumialem?

kwestia manetki gazu ktora ma jednoczesnie sterowac dawka paliwa do gaznika jak i oleju jak najbardziej jest mi jasna.

Dziekuje machine teraz remont kompletny remont wizualny silnik czeka:)

Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 16:47 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:42
Posty: 5
Lokalizacja: Japonnia
Pojazd:
Hej wszystkim posiadam "HONDA TACT" Rocznik 2002...
Pewnego dnia pod czas jazdy zabrakło mi paliwa :P skuterek doprowadziłem do domu było to puźnym wieczorem i nie przejmowałem sie za bardzo polorzyłem się spać i postanowiłem dolać paliwa rano...
A więć tak dolałem nar pierw 1l i próbóje palic z rozrósznika:)
Po kilku nieudanych próbach przeniosłem się na kopniaka:)
Kopałem i kopałem i nie przynosiło żadnego skutku...:(
Tak więc postanowiłem sprawdzić świece, świeca była w stanie idealnym i myślę że to nie ona robi kłopot... w drógim rzędzie sprawdziłem gaźnik przeczyściłem bardzo dokładnie i odczekałem jakieś 2 godziny...
Przyszedłem nadal nie chcial palić pomóżcie co moege jeszcze zrobić ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 22:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 12:10
Posty: 53
Lokalizacja: Się Biorą Nobby ?!
Pojazd:
hubertttomarlo, stary sposob pod swiece troszke paliwa.:P wiem nie powinno sie tak robic ale 1 to nie zaszkodzi ;)




_________________

Lepiej z jezem miec stosunek, niz z mą Hondą porachunek !!!!

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 11:11 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:42
Posty: 5
Lokalizacja: Japonnia
Pojazd:
lusiukks zdaje mi się że tak robiłem i to nie pomagało :?;/
Dalej nie wiem co to jest i oddaje do warsztatu jutro :PP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 11:22 
*

Rejestracja: 21 lip 2009, 19:03
Posty: 26
Pojazd:
Posiłkuj się manualem od Dio do rocznika max 94r
W mojej Dio AF18 mam identyczny silnik a w tamtym okresie Honda praktycznie wcale nie zmieniała designu silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 15:55 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:42
Posty: 5
Lokalizacja: Japonnia
Pojazd:
Ja oddam do naprawy powiem co jest nie tak to mi zrobią :P:p oczywiście tam gdzie kupiłem ::)):)
A ja sie troche za mało znam żeby sam to robił ;/;/;/;/;/ zrobią to za mnie może dam to jeszcze usprawinią :P:p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 16:46 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:42
Posty: 5
Lokalizacja: Japonnia
Pojazd:
Tak go zrobiłem że jego prędkośc maksymalna wzrosla o 10km h i idzie 70 :P:P
Okazalo sie ze poszly pierscienie i mam teraz mocniszy silnik :P:0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy