Dzisiaj jest 30 lis 2024, 7:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2010, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
DOTYCZY GÓWNIE SILNIKÓW PIAGGIO/GILERA
Witam dzisiaj opisze w jaki sposób wymienić paski w skuterze po pierwsze pasek napędu pompy wody i oleju bardzo ważny pasek jeżeli ulegnie on awarii w większości przypadków kończy się to zatarciem cylindra z powodu baku chłodzenia i smarowania.

Obrazek

1) po zdjeciu klapy, odkręceniu i wyjecie wariatora ukazuje się nam pompka oleju po wykręceniu jej śrub oraz odczepieniu linki można ja swobodnie wyciągnąć i mamy pasek na wierzchu teraz wyciągamy kółko zębate oraz podkładkę na wale na którym pasek się znajduje i wymieniamy pasek i wkładamy razem z kółkami zębatymi na miejsce skręcamy pompkę tak aby wszystko weszło na swoje miejsce i możemy zabierać się do wymiany paska napędowego

Obrazek
2) jak już mamy otwartą klapę i wykręcony wariator to możemy przy okazji wymienić pasek napędowy chyba każdy wie do czego służy a konsekwencjami urwanego paska mogą być uszkodzenie wariatora pompki oleju oraz odciski na stopach po pchaniu skutera do domu :D pasek zużyty poznajemy po jego zamieszonej szerokości względem oryginalnych wymiarów oraz odstające z niego sznurki. objawami zużycia paska jest spadek prędkości maksymalnej skuter zwalnia też wtedy znacząco pod górkę i więcej pali z powodu że musi się więcej namęczyć żeby osiągnąć pożądany efekt wyprzedzenia puszek na światłach :D
Obrazek
3) ja wymieniam pasek bez odkręcania sprzęgła po prostu biorę sobie murzyna jakiegoś do pomocy ja ściskam przeciw talerze korektora momentu obrotowego do dzwonu sprzęgła wtedy pasek się daje wyciągnąć ze sprzęgła w ten sam sposób zakładam nowy. zakładamy pasek na tuleje wału i przykręcamy przeciw talerz wariatora oraz zbierak kopniaka (startera nożnego) zakręcamy kilka razy wałem żeby pasek się napiął i zamykamy klapę. I ogień na tłoki :D

poradnik opracował driwer88 zakaz kopiowania wszelkie pytania w komentarzach lub na GG




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2010, 22:20 przez driwer88, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
napisałem przecież że ściskamy je przy zdejmowaniu i w taki sam sposób zakładamy czytaj uważnie a błędy nie wiem dlaczego Mozilla nie wychwyciła




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
mozesz dac dokladna fotke jak tam idzie linka do pompy ? Bylbym wdzieczny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 20:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Poradnik przekazuje oczywiście informacje, jednak jest w nim mnóstwo błędów i przez to nie można go czytać ...
Totalny brak interpunkcji przez co na prawdę źle się czyta.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 14:45 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy