Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 16:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Honda SFX 50
Post: 23 maja 2010, 17:05 
*

Rejestracja: 23 maja 2010, 16:47
Posty: 54
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Pojazd: Benelli 491
Witam,
Pare dni temu kupiłem używaną honde sfx 50 jest to mój pierwszy skuterek leci tylko 50/53 z górki 55 na początku mnie to zadowolało ale teraz to nuda gość od którego kupiłem mówił że ściągnął blokadę z tłumnika ta pod schowkiem i coś gadał o czymś stożkowym i moje pytanie ile powinna ta honda jechać z blokadami ?Słyszałem że ten typ od którego kupiłem niby kiedyś zatar silnik ale chodzi gicior zajebi*cie przyśpiesza i ma dużo siły może trochę go naprawił mało jechał 10/20 to pościągał wszystkie blokady i teraz leci 55?Czytałem o tym ściąganiu blokad ale mógłby mi ktoś powiedzieć ,wystawić jakieś zdjęcia gdzie jest moduł,wariator i jak wygląda?W tych sprawach jestem zielony jeszcze nigdy przy tym nie grzebałem...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 17:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2010, 20:42
Posty: 51
Lokalizacja: Legnica [DL]
Pojazd:
Ja mam SFX'a więc powiem CI tak po odblokowaniu wariatora oraz wydechu leci ona jakieś 65kmh,na serii po odblokowaniu dobrym łącznie z modułem powinna jechać 75km/h.Moduł masz pod akumulatorem ;) ,a wariator po odkręceniu pokrywy silnika masz po jakby lewej,zresztą masz tu filmik :)
http://www.youtube.com/watch?v=IW-7ORlBzCk ,tam będzie widać wariator.
A jaką masz honde,który rok i czy wersja SPORT.




_________________

[center]Obrazek[/center]
[center]Moja <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62093[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 14:34 
*

Rejestracja: 23 maja 2010, 16:47
Posty: 54
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Pojazd: Benelli 491