Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 23:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 wrz 2010, 23:21 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
Siema smiley

Przedstawiam wam mój skuterek,jest nim yamaha aerox z 2005 w limitowanej wersji Valentino Rossi smiley
Wszystko zaczęło się w połowie wakacji 2009 roku.Kupiłem go jako full serie z przebiegiem 8000km.Po 2 miesiącach założyłem sportowy wariator malossi multivar i wydech gianelli.Bylem zadowlony z jego osiągów przez 3 miesiące dopóki nie pojechałem na pewien zlot w moim miescie...
Na tym zlocie przejechałem się aeroxem przerobionym na klase racing...
Po tym fakcie ciśnienie mi sie mocno podnioslo i osiagi mojego roxa nie zadawalaly mnie.Od tego momentu zaczal sie powazny tuning i jego setup wyglada tak:

-Cylinder Stage6 Racing Modular 70cc 12mm
-Wał Stage6 HPC 12mm
-Łozyska SKF teflony
-łożysko korbowodu Stage6
-Gaznik Stage6 R/T PWK 21mm
-Filtr stożkowy malossi E13
-Wydech Yasuni C16
-Wariator Malossi MHR overrange
-Pasek Malossi MHR overrange
-Przeciw talerz wariatora Malossi MHR overrange
-Korektor momentu obrotowego Malossi MHR overrange
-Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari
-Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control
-Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
-Pompa ssp +40 niebieska
-świeca NGK racing smiley

Optyka:

-Lampa diodowa lexus
-termometr s6 smiley
-Lusterka Stage6 Alu
-Kopniak revo niebieski smiley
-Pokrywy pompy hamulcowej SSP
-Zarówka xenon
-Nóżka boczna IGM V2
-Naklejki
-Licznik Koso Gp Style
-Tarcza ssp oversize

Plany:

Korektor momentu obrotowego polini evolution


Fotki jeszcze z c20 ale nie duza roznica ;p


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Pozdrawiam ;)


Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 16:11 przez PAWCIO-HD, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 9:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
piękna jest tylko klosze na białe zmień

i zostaw kierę seryjną nie zakładaj bmx

tak jak teraz jest dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 13:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 20:31
Posty: 14
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
ahh.. cudo techniki :) Wspaniały Aerox :) pozdrawiam ;]




_________________

:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 14:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2010, 14:06
Posty: 20
Pojazd:
jakie osiagi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 16:11 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
Około 135km/h


Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 16:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
dla mnie tył jest za wysoko. rox piękny. ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 21:41 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
Siema! :)

Dawno tutaj nie pisalem :)
W roxie troche sie zmienilo mechanicznie i optycznie.

Mechanicznie:

Doszedl kompletny naped overrange
Yasuni c16
Kartery po portingu-flow,rozwiert itp

Po dobrej regulacji osiagi piekielnie wzrosly.Bardzo ale to bardzo mocno idzie na kolo,przyspiesznie znakomite i vmax rowne 130km/h.Na ciezszych rolkach zapewne poszedl by wiecej ale mi to nie potrzebne poniewaz idzie z gazu na kolo i ma swietne przyspieszenie :)


Optycznie:

Tarcza ssp oversize


Wszystkie czesci kupilem nowe.



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek







Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 21:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
C16 troszkę za słaby do tego cylka. Nie podobają mi się tutaj te różnokolorowe naklejki.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 21:50 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
MHR pisze:
C16 troszkę za słaby do tego cylka. Nie podobają mi się tutaj te różnokolorowe naklejki.




Mialem c20,c21,r1200.Na c20 mial mula do 30km/h pozniej odrzut i nie dalo sie tego usunac.Na c21 tak samo na r1200 mniej ale srednio bylo.
Na c16 chodzi najlepiej ;)


Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2010, 14:06
Posty: 20
Pojazd:
MHR pisze:
C16 troszkę za słaby do tego cylka. Nie podobają mi się tutaj te różnokolorowe naklejki.


ty sie lepiej nie wypowiadaj na temat tuningu. Bo ty jestes wielki lakiernik a nie mechanik :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 22:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
Beniu pisze:
ty sie lepiej nie wypowiadaj na temat tuningu. Bo ty jestes wielki lakiernik a nie mechanik

dobre podsumowanie

seryjne okno s6r najlepiej zgra sie właśnie z c16, oczywiście na c21 po małych modyfikacjach kata otwarcia okna wydechowego pojazd powinien miec jeszcze większego kopa

PAWCIO-HD, cięższe rolki ci nic nie dadzą skuter idzie wyregulować optymalnie( uzyskujac najwiekszy v-max i bardzo dobre przyśpieszenie) jesli skuter na cięższych rolkach spada z przyspieszenia to już regulacja się pieprzy można ustawić tak cały napęd ze skuter polepszy przyśpieszenie a nie straci v-maxu bo przyśpieszenie zawsze polepszysz minimalnie z v-maxem jest gorzej bo optymalne przyśpieszenie równomierne moze wtedy spać czegonie chcemu, jednym slowemtrzeba zrozumieć regulacje, trochę fizyki i już wszystko mamy w małym palcu)(skuter musi startować z obrotów w ktorych manajwiekszą moc( niesą to najwyższe obroty, widać ze c16 uzyskuje najwiekszą moc w tym samym zakresie obrotow co stage6r dlatego mas ztakie dobre przyśpieszenie jeśli wydech osiaga najwiekszą moc w wyzszym zakresie niż cylek to podnosimi okno wydechowe do optymalnego ustawienia :)


Ostatnio zmieniony 04 paź 2010, 22:13 przez DR_Evolutio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 22:16 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
DR_Evolutio pisze:
Beniu pisze:
ty sie lepiej nie wypowiadaj na temat tuningu. Bo ty jestes wielki lakiernik a nie mechanik

dobre podsumowanie

seryjne okno s6r najlepiej zgra sie właśnie z c16, oczywiście na c21 po małych modyfikacjach kata otwarcia okna wydechowego pojazd powinien miec jeszcze większego kopa

PAWCIO-HD, cięższe rolki ci nic nie dadzą skuter idzie wyregulować optymalnie( uzyskujac najwiekszy v-max i bardzo dobre przyśpieszenie) jesli skuter na cięższych rolkach spada z przyspieszenia to już regulacja się pieprzy można ustawić tak cały napęd ze skuter polepszy przyśpieszenie a nie straci v-maxu bo przyśpieszenie zawsze polepszysz minimalnie z v-maxem jest gorzej bo optymalne przyśpieszenie równomierne moze wtedy spać czegonie chcemu, jednym slowemtrzeba zrozumieć regulacje, trochę fizyki i już wszystko mamy w małym palcu)(skuter musi startować z obrotów w ktorych manajwiekszą moc( niesą to najwyższe obroty, widać ze c16 uzyskuje najwiekszą moc w tym samym zakresie obrotow co stage6r dlatego mas ztakie dobre przyśpieszenie jeśli wydech osiaga najwiekszą moc w wyzszym zakresie niż cylek to podnosimi okno wydechowe do optymalnego ustawienia :)



Wiem cos o regulacji.Tylko zauwaz,od 0km/h do 110km/h trzyma 12500 obrotow ,przy 120km/h ma juz 13200 a przy 128-130 13600 obrotow.Mysle ze jakbym dal troche ciezsze rolki to by poszedl jeszcze wiecej.Ale zostawiam jak jest teraz bo chodzi naprawde dobrze :)


Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2010, 18:54
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ja bym go przemalował i dał nadkole, wtedy by według mnie super wyglądał. Tak z ciekawości ile Ci pali?




_________________

To technika robi, z Ciebie zawodnika :)
Mój motocykl, mój sport, moje życie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 22:19 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
Reacon pisze:
Ja bym go przemalował i dał nadkole, wtedy by według mnie super wyglądał. Tak z ciekawości ile Ci pali?



Równo 6L.



Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 10:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
KUrde 6 mało na taki setup a co do roxa to chyba ci co im dajesz się przejechać to się nie spodziewają że tak lata bo wygląda jak seryjny :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 10:27 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
grzes1211 pisze:
KUrde 6 mało na taki setup a co do roxa to chyba ci co im dajesz się przejechać to się nie spodziewają że tak lata bo wygląda jak seryjny :P



Szczerze mówiac to tak ;p Tzn ogromne zdziwienie pojawia sie po jego odpaleniu a tymbardziej przejechaniu.
Co do spalania,az sam sie zdziwilem.Ma gaznik 21mm z dysza 80 i stozkiem malossi e13.
I na tym zestawie pali 6L.Kolega ma takie same ustawienie w manstonie i jemu pali 8L nie wiem od czego to zalezy...
Na poczatku jak mialem gaznik 19mm+dysza 110+stozek palil 4.7-5L :) Ale osiagi na 21mm sa zauwazalanie lepsze.


Pozdro


Ostatnio zmieniony 05 paź 2010, 10:27 przez PAWCIO-HD, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Ale dlaczego wy chcecie wybierać sposród Yasuni? Wydechy Yasuni nie są wcale takie dobre.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 15:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 23:39
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ten aerox jest piękny :)




_________________

Moto-Magnus Veniro BLACK&GOLD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 15:04 
*

Rejestracja: 25 wrz 2010, 14:51
Posty: 138
Pojazd:
MHR pisze:
Ale dlaczego wy chcecie wybierać sposród Yasuni? Wydechy Yasuni nie są wcale takie dobre.


:roll: Lepsze są Stage6 co pękają na mocowaniach i spawach.




_________________

MotoRoxik pisze:
dzięki wielkie PenerCargo, widze że bardzo pomagasz na forum i za to cię cenie:wink:

Zajrzyj i oceń moje Rieju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 15:17 
**

Rejestracja: 06 kwie 2010, 17:52
Posty: 276
Pojazd:
PenerCargo pisze:
:roll: Lepsze są Stage6 co pękają na mocowaniach i spawach.


Zgadzam się z tym.




_________________

My Aprilia SR'R :

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... d469b6be03

Komentować :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy