Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 4:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2014, 16:27 
*

Rejestracja: 22 lip 2013, 16:34
Posty: 64
Pojazd: Peugot VivaCity
Witam , stoję przed bardzo ciężkim wyborem . Mianowicie mój budżet to około 400-500 zł i zastanawiam się co zrobić aby mój skuterek był bardzo zrywny , szybki a jego vmax wynosił przynajmniej 100km/h ale co najważniejsze był niezawodny .
Skuter : Peugeot Vivacity 50cc Vertical 2T .
Mój obecny set-up .
Cylinder : WM Motor 70cc (kompresja 10 bar , przebieg 4 tysiące kilometrów)
Wariator : Top Racing SV1 ( wariator do wymiany niestety , jestem zmuszony wsadzić wariator seryjny ponieważ z top racing odpadł chrom i niszczy paski po 10km , dlatego będę wdzięczny za doradzenie w razie czego jaki kupić )
Gaźnik : 21,5mm
Króciec ssący Top Racing 21mm
Sprzęgło HEBO
Moduł : WM motor
Wydech : Doppler S3R

Osobiście zastanawiałem się nad cylindrem Malossi Sport 70cc , ale może doradzicie coś lepszego i wariatorem top racing next generation .
Uprzedzam pytania : Wał po kapitalnym remoncie , skasowany luz , wymienione łożyska i uszczelniacze .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 paź 2014, 18:21 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 21:43
Posty: 108
Pojazd: Speed2
Hmmm jak z wałem nie ma problemów to oczywiście bierz może tego Malossi lub Trophy 70cc , wtedy v-max napewno 100km/h+ co wariator to S6 PRO lub Polini speed control . Generationa chyba już nie ma :) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
Tak jak kolega wyżej pisze; Twój cylinder wymieniaj w pierwszej kolejności. Dlaczego? Bo ostatnio miałem styczność z tym cylindrem WM Motor w peugeocie speedfight, a z tego co widziałem, to ma ten sam silnik co vivacity. Cylinder w prawdzie miał bardzo fajne, szerokie kanały dolotowe, ale okna w tulei wielkości okien w poczciwym komarku (naprawdę małe). Ja taki przypadek rozwiązałbym robiąc porting (w końcu nie masz za dużo kasy), ale to tylko i wyłącznie mając dostęp do nowego tłoka pasującego pod szlif, który należałoby zrobić po portingu (a może przy dobrze zrobionym portingu wystarczy honowanie i oryginalny tłok jeszcze zmieściłby się w normach? Trzeba zapytać kogoś, kto robi porting.)

Co do wariatora polecam malossi multivar. Może na innych osiągniesz większą prędkość, ale nie spotkałem jeszcze wariatora łatwiejszego do wyregulowania niż on.


Ostatnio zmieniony 20 paź 2014, 21:05 przez Vmax, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 20:37 
*

Rejestracja: 22 lip 2013, 16:34
Posty: 64
Pojazd: Peugot VivaCity
Chyba właśnie zdecyduję się na Malossiego , wiele dobrego o nim słyszałem i chyba przyjdzie na niego w końcu czas :) . Co do malossi multivar słyszałem dużo ale niestety na nie korzyść , zdarzało się dużo komentarzy że multivar do peugeota jest gorszy od serii dlatego zastanowię się jeszcze nad top racing next generation , polini speed cotrol a s6 Pro ale bardziej skłaniam się własnie do S6 PRO .

http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mal ... 6985.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wariator-stage6- ... 4175.bhtml

Dobrze wyszukałem :) ? .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 21:17 
*

Rejestracja: 06 sie 2014, 21:34
Posty: 44
Pojazd:
Jak mam w vivce malossi sport 70cc mocy masz w ch!!!!j na Seri tylko cyl na gumę stawia a ręce z manetek zrywa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy