Dzisiaj jest 24 wrz 2018, 11:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2018, 19:47 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 42
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: benelli K2 lc
Imię: Emilian
no więc tak zamówiłem na mielochu w/w wariator. nowy pasek poszedł dayco nowe sprzeglo seria plus sprezynki sprzęgła czerwone twarde. sprężyna twarda niebieska. w zestawie były rolki 5. 5.5 i 6gr nawet na tych 6gr słabo się rozpędza oraz niski vmax. dziwne na chinolu wm motor rolki 5g to był pocisk tyle ze rozlecialo się ten wariator po tygodniu ale rozpędzal się super vmax licznikowe około 105. na tym max 82 licznikowe nawet z seryjna sprężyna. dokupilem rolki 16x13 7gr i 7.5gr. teoche lepiej na tych 7gr ale i tak słaby vmax. co jest nie tak bo mi ręce opadają. na chinolu wm szedł na 5gr a na tym za 140zl nie chce jezdzic jak potrzeba? wal łożyska gaźnik dellorto 17.5mm swieca przewód fajka nowe markowe wszystko nowe. z gaźnikiem nic nie robię bo spalanie ma super. pisze na tym wm motor jeździł pięknie na rolkach 5g a tu za Chiny nie można wyregulowac a wszystko to niby to samo. masakra jakaś. sprężyna seria za miękka a ta niebieska za twarda czy jak? czytałem opinie o tym SV1 i wszystko fajnie jakość ok. tuleja samo smarujaca widać ok. Bo w wm motor jakąś lipa bo sie luz zrobił 2mm. tak to bym tego tematu nawet nie zakładał. proszę o pomoc co zrobić wymienić,? wydech mam laser x pro stan bdb filtr seria puszka. stożka narazie nie zakładam bo wiem że by lepiej chodzil ale głośno znowu. ale napędu żeby nie można było takiego wyregulowac? do końca talerza tarcia paska jest około 7mm na wm motor było może z 1mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 wrz 2018, 19:57 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1069
Pojazd: kymco s9
Długość tulejki wariatora porównywałeś ? , możesz też sprawdzić,, wyjęty wariator i przeciwtalerz złóż do kupy i wsadż między pasek zobacz jak głęboko wpada może jest inny kąt wariatora i nie wypchnie paska na samą górę bo na'' dole'' już zeszły się wariator z przeciwtalerzem , mam nadzieję że załapiesz o co mi chodzi :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2018, 20:04 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2914
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Nie wiem jak w tym modelu do benelli, ale do piaggio na rolki 16x13 te wario to jeden wielki złom. Długość bieżni rolek uniemożliwia wejście paska na samą górę podczas gdy długość tulei jest prawidłowa (pas na dole). Jeśli wyjmiemy podkładki to uzyskamy muła do 30km/h (w moim przypadku to dyskwalifikowało pojazd) a v-max i tak będzie badziewny (jakieś 70km/h zamiast 60...). Być może i w hebo taki problem występował bo tam bieżnie też nie są do końca tylko kończą się z 5mm przed - stąd może mit typu 'wario na przyśpieszenie'. Multivar ma do końca i tak v-max to oczywistość, nawet z wydłużaniem tulejki.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.25

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2018, 21:17 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 42
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: benelli K2 lc
Imię: Emilian
scoot pisze:
Nie wiem jak w tym modelu do benelli, ale do piaggio na rolki 16x13 te wario to jeden wielki złom. Długość bieżni rolek uniemożliwia wejście paska na samą górę podczas gdy długość tulei jest prawidłowa (pas na dole). Jeśli wyjmiemy podkładki to uzyskamy muła do 30km/h (w moim przypadku to dyskwalifikowało pojazd) a v-max i tak będzie badziewny (jakieś 70km/h zamiast 60...). Być może i w hebo taki problem występował bo tam bieżnie też nie są do końca tylko kończą się z 5mm przed - stąd może mit typu 'wario na przyśpieszenie'. Multivar ma do końca i tak v-max to oczywistość, nawet z wydłużaniem tulejki.

silnik jeden ciort co aerox aprilia sr 50. ale może właśnie tak być ze go nie Wypycha do końca przez to pasek nie wyjdzie wyzej. to co mam reklamować ten wariator czy jak?

-- 06 wrz 2018, 21:04 --

scoot pisze:
Nie wiem jak w tym modelu do benelli, ale do piaggio na rolki 16x13 te wario to jeden wielki złom. Długość bieżni rolek uniemożliwia wejście paska na samą górę podczas gdy długość tulei jest prawidłowa (pas na dole). Jeśli wyjmiemy podkładki to uzyskamy muła do 30km/h (w moim przypadku to dyskwalifikowało pojazd) a v-max i tak będzie badziewny (jakieś 70km/h zamiast 60...). Być może i w hebo taki problem występował bo tam bieżnie też nie są do końca tylko kończą się z 5mm przed - stąd może mit typu 'wario na przyśpieszenie'. Multivar ma do końca i tak v-max to oczywistość, nawet z wydłużaniem tulejki.

silnik jeden ciort co aerox aprilia sr 50. ale może właśnie tak być ze go nie Wypycha do końca przez to pasek nie wyjdzie wyzej. to co mam reklamować ten wariator czy jak?

-- 06 wrz 2018, 21:09 --

jarek2176 pisze:
Długość tulejki wariatora porównywałeś ? , możesz też sprawdzić,, wyjęty wariator i przeciwtalerz złóż do kupy i wsadż między pasek zobacz jak głęboko wpada może jest inny kąt wariatora i nie wypchnie paska na samą górę bo na'' dole'' już zeszły się wariator z przeciwtalerzem , mam nadzieję że załapiesz o co mi chodzi :wink:

wygląda na krótsza niż seria minarelli. seria ma 37. 5mm wm motor ma 37.9 mm może 38mm ten podobno ma 36mm to pl lepiej powinno być a jest gorzej lub praktycznie tak samo jak seria wario motyle że seria wario też już się zatarl na walki bo tuleja samo smatujaca sie już wysmarowala. ale pasek na dole jest i jest dobrze a ma być u góry mjutro mu wsadze rolki 6g in7gr podobno można tak mieszać o 1gr różnicy na przemian. wyjdzie okolo6m5gr może będzie lepiej jak nie to kupuje wm motor ten co był tylko tuleje nasmaruje czy coś. a z tym nie wiem co zrobię




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2018, 5:18 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 344
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9
Imię: Gerard
Ja ten wariator polecam do 4t . U mnie bez regulacji spisywał się dobrze ale w innych silnikach to nie wiem jak to działa :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2018, 19:30 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 42
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: benelli K2 lc
Imię: Emilian
Gerdzio pisze:
Ja ten wariator polecam do 4t . U mnie bez regulacji spisywał się dobrze ale w innych silnikach to nie wiem jak to działa :lol:

4t f16 na seryjnych gr ratach jedzie 75 gps

-- 07 wrz 2018, 6:20 --

na próbę wsadzilem mu rolki 15x12 7g i jest lepiej. dziś mu wsadze rolki 5.5g 15x12 i dłuższą tuleje się okaże

-- 07 wrz 2018, 13:15 --

nic to niedalo tuleja ma 37.8mm czyli tyle ile seria zplanowalem ja 1mm nic nie dało. wariator się nie nadaje

-- 07 wrz 2018, 19:55 --

faktycznie rolki maja małe przesunięcie na bieżni przez co pasek nie ma szans wejsc na samą górę. praktycznie jeździ tak samo jak na seryjnym wario minarelli z 98r tyle ze mi się tamto już zuzylo ale jeszcze jezdzilo 70km gps. na tym max 63 km/h gps. no masakra jakaś bym wiedział to bym dopłacil do tego NG może lepsze by było albo Polini high speed i co ja mam z tym teraz zrobić. oddać na reklamację czy co?




przełom w sprawie. trafiła mi się okazja. cały silnik z aprilia rs50 a tam nie spodzianka cylinder stage6 mk1 70 fakt może do szlifu ale To tam pryszcz bo mam znajomego to mi zrobi za free plus tłok vertex i bedzie ogień. ale to. jeszcze nic sprzeglo cale stage6 sprężyna jakąś twarda czerwona to chyba też stage. no i na koniec wariator malossi mhr :) ma lekki próg ale u góry z 1mm to pryszcz. bieżnie i rolki jak nowe założyłem ten sprzeglo i wariator ale rolki jakieś lekkie5ma bo wyje i max 60 ale to rolki jakieś 2gr. jutro mu założę z 5g albo większe już czuć że ładnie wyrywa albo z tamtym może coś się uda wymyeslec. kurna cały silnik za 2 czteropaki :). cos jeszcze mi się wydaje że przekładania może być też nie seryjna. to już by była magia :). zapłon jakiś dziwny bez magneta chyba do przyspieszania zaplonu chyba. bajer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2018, 22:02 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2914
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
No to się cieszymy :D




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.25

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2018, 19:37 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 42
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: benelli K2 lc
Imię: Emilian
w miarę mi się udało wyregulowac na tym SV1 rolki 6.9gr. zbiera się jak jakaś 125ccm i vmax 80 realne. jak zalozylem rolki 3.5gr to na koło brał ale ja wolę jak się dobrze zbiera. teraz tylko kosmetyka tzn filtr jakiś mallosii lub stage6 są w podobnej cenie a napewno lepsze jak seria? zapłonu narazie nie ruszam jak jest dobrze. tamten zapłon to jakis kosmos ceny tego około 1k masakra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2018, 15:00 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2914
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Raczej już nic z tego nie wyciągniesz, filtr da tylko hałas, chyba że na wizualce zależy to można stożka wziąć. Zapłony po 1k to na tor raczej a nie do jazdy codziennej. Sprawdź czy pas dochodzi do końca wario, wiadome, ten 1mm od końca może być.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.25

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2018, 20:02 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 42
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: benelli K2 lc
Imię: Emilian
tak pas do końca dochodzi tyle ze Polini trochę zjechany ale lepszy jak ten mój aż dziwne. stożka nie chce bo wyje. ma jezdzic cicho i za pierd.... byłem dziś w serwisie yamaha to nie mieli nic ciekawego. tylko teraz nie wiem czy mallosii dual czy ten Polini? są podobne cena śmieszna

-- 11 wrz 2018, 20:00 --

to ma jezdzic i to szybko się zbierać. wygląd to nastolatki ja stary chłop jestem :) w zime jeżdżę autem. OOOO

-- 11 wrz 2018, 20:02 --

a zapłon poszedł to był Polini cdi coś tam. uzywka jak nowy. silnik się zwrócił 25x :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2018, 20:37 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2914
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Kup sobie zapłon Pedercini CDI czy jakoś tak, cena ok 100 euro, bankowo da mocy przez zmienny kąt zapłonu.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.25

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy