Dzisiaj jest 20 sty 2018, 2:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lis 2017, 19:54 
*

Rejestracja: 28 lis 2017, 17:04
Posty: 8
Pojazd: Honda hm cre 50
Cześć, posiadam HM'ke cre 70 i chciałbym się spytać jak to jest ze zmianą biegów podczas wheelie? Ogólnie rezo mam od 10 tyś. obrotów więc żeby wyrwać na koło kręcę go do tych 10 tyś i strzelam sprzęgłem no i podrywam kierownice i fajnie, wysoko idzie na koło, ale szybko odpada. Próbowałem zmieniać biegi podczas wheelie, ale ciężko wchodzą i zdążę już opaść. I mam pytanie czy macie może jakieś inne porady dot. wheelie w moich warunkach?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 gru 2017, 7:57 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2072
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zmienić na mocniejsze moto ;)




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2017, 12:29 
*

Rejestracja: 30 lis 2017, 14:53
Posty: 3
Pojazd: Aerox
tak 4T 125cc

w najwyższym punkcie wahania pykam wyższy bieg
na granicy możliwości wdepnięcia hamulca
____________

z innej paki
najłatwiej montaż stelaża HandBrake, dodatkowy zacisk na tarczy
utrzymuj prędkość i jeśli możliwe zwolnij do 0kmh
nie wbijaj gwoździ butem bo złamiesz moto
taniec biodrami na boki, pozycja aerodynamiczna lub odchylona do tyłu
łap delikatne zakręty

pobijaj rekordy długości kołowania i nabijaj sobie
co najmniej 100 motogodzin
nie muszę ci pisać książki tutaj, motogodziny cię nauczą
ciało ma tańczyć razem z motorem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=_1NJ4oSojl8

na video jest redukcja skoku klamki sprzęgła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2017, 13:16 
*

Rejestracja: 28 lis 2017, 17:04
Posty: 8
Pojazd: Honda hm cre 50
0Cykielan pisze:
tak 4T 125cc

w najwyższym punkcie wahania pykam wyższy bieg
na granicy możliwości wdepnięcia hamulca
____________

z innej paki
najłatwiej montaż stelaża HandBrake, dodatkowy zacisk na tarczy
utrzymuj prędkość i jeśli możliwe zwolnij do 0kmh
nie wbijaj gwoździ butem bo złamiesz moto
taniec biodrami na boki, pozycja aerodynamiczna lub odchylona do tyłu
łap delikatne zakręty

pobijaj rekordy długości kołowania i nabijaj sobie
co najmniej 100 motogodzin
nie muszę ci pisać książki tutaj, motogodziny cię nauczą
ciało ma tańczyć razem z motorem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=_1NJ4oSojl8

na video jest redukcja skoku klamki sprzęgła

Jeśli chodzi o balans ciałem, to wiem o co chodzi, mi bardziej chodzi, jak go wyrwać z początku dobrze i mniej więcej, w którym momencie zmienić bieg, bo na 1 to daleko nie zajade, bo szybko się kończy. Z gazu probowałem wyrwać i za Boga nie dam rady, nawet z 1, a mój kolega niby Derbi z 2 biegu bierze na koło z gazu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2017, 15:17 
*

Rejestracja: 30 lis 2017, 14:53
Posty: 3
Pojazd: Aerox
TRUDNO :idea: musisz osiągnąć ten moment kiedy czujesz ze lecisz na plecy

to jest bardzo możliwe
potrzeba się zsynchronizować
jak katapulta odważnie fikołek do tyłu
identycznie ze sprzęgłem ale nie
tak żeby łapa ci spadła z manety
z nogą na hamulcu bo zrobisz salto :shock:
bieg w górę kiedy bedziesz na szczycie wahania
2T ma małe hamowanie silnikiem to jest ryzykowne
wymaga pierw to co do tej pory umiesz ćwicz
samo przyjdzie i nie wymagaj od siebie
po prostu jeździj
pobijaj rekordy z coraz wyższym podrywie
na trzecim czwartym
jeśli wyrwiesz szarpiąc za kierownice
będziesz mieć krzywe wybicie ...
biodrami jak suwnica do tyłu koło lekko się podniesie
nie naciskaj nogami na stopki
w połowie podrywu stan na nóżkach
i wyłamuj kierownice na góre
bedziesz jak kulturysta

droga do zmiany biegów - krótki skok klamki
1. staraj się coraz bardziej stopniowo przechylać do tyłu
- prawa noga na hamulcu lewa kolanem na kanapie
2. kiedy przechytrzysz grawitacje mien nogę na hamulcu

udało się utrzymujesz prędkość i rób wszystko aby na tym 3 biegu jechac calyczas
nie baw się po jedynce sam wiesz ze twój silnik ma krótkiego kopa
najlepiej zmontuj oryginalny wydech i baw się na placu zabaw
TRUDNO :idea: musisz osiągnąć ten moment kiedy czujesz ze lecisz na plecy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy