Dzisiaj jest 02 cze 2020, 20:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2020, 7:58 
*

Rejestracja: 19 lis 2019, 12:05
Posty: 22
Pojazd: barton falcon
Pany niech mi ktoś odpowie czy są jakieś inne większe wariatory lub tuningowe w których pasek wchodzi wyżej niż w ori ? mam skuterka barton falcon 4t z normą euro 4 czyli kaplica z odblokowaniem więc nie będę się bawił w zwiększanie obrotów a raczej tylko na tym byle na prostej ciut szybciej ten skuterek leciał przy tych swoich 8,5 tys obr/min ,mocy nie oczekuję bo to w końcu motorower , pytam bo zielony w temacie jestem .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 maja 2020, 21:53 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7739
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Tu chodzi o regulację napędu a nie wielkość powierzchni wariatora. Markowe wariatory są stosunkowo lżejsze od seryjnych




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/

Mate57@mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2020, 22:03 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4118
Lokalizacja: wawa
Pojazd: NRG 50cc
Wyprowadzę z błędnego myślenia. Po pierwsze wariatory sport nie są w większości lżejsze od serii. Po drugie większy wariator nie ma zupełnie sensu bo zmiany paska na dłuższy i korektora na większy. Po trzecie 4t 50 i do tego euro 4 ma problemy z zamknięciem seryjnego a co mówić większego wariatora. Przy 8500 rpm to te silniczek już mocy nie generuje. Z tego co pamiętam to przy przyspieszaniu ma mieć 6500-7500rpm bo wtedy jest max moment.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

Jedno z najmocniejszych 50cc w PL.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2020, 9:11 
*

Rejestracja: 19 lis 2019, 12:05
Posty: 22
Pojazd: barton falcon
To co wyjścia nie ma z tego ? tak ma zostać ? trochę lichawo to jedzie jeszcze tak w ruchu ok ale na prostej przydałoby się aby to ciut szybciej jechało przynajmniej te 55 oczywiście nie licznikowo bo tyle on pokazuje ale faktycznie to 40-45/godz coś chyba da się zrobić co ? no dajcie coś pozytywnego do przemyśleń no musi coś być .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2020, 12:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Większego wariatora nie wstawisz bo raczej nie będzie na to miejsca. Jest możliwość aby pasek wchodził wyżej na korektorze i wariatorze ale wiąże się to z dość radykalną ingerencją w wariator i bez narzędzi w postaci tokarki i frezarki ja bym się za to nie brał. Na YT są filmiki jak majstrować przy wariatorze żeby bliżej się schodził z przeciw talerzem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2020, 13:51 
*

Rejestracja: 19 lis 2019, 12:05
Posty: 22
Pojazd: barton falcon
Ja tam komplikacji się nie boję bo w razie czego kupię nowy tu problemu nie ma z tokarką zresztą też bo sąsiad niedaleki posiada tylko co ja tam mam stoczyć ? wariator ? przeciwtalerz ? sory jesten stary pryk i tylko samochody a skuterka kupiłem dla frajdy ale fajnie by aby na prostych odcinkach trochę szybciej jechał .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2020, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Podpiłowywane są ścianki w wariatorze o które opierają się rolki w pozycji "rozłożone". Ale żeby to zadziałało, trzeba dać wariatorowi się bardziej zbliżyć do przeciw talerza czyli lekko zebrać materiał przy środku wariatora (po stronie pasa). Wówczas rolki wysuwając się wyżej spowodują większe zbliżenie się obu powierzchni a tym samym pas wejdzie na większą średnicę. Tylko że miejsca na dodatkowe wejście pasa jest 2...3 mm i fizycznie kończy się wariator :) .

Kiedyś w 50-tce miałem wariator "Top Racing SV1" i on był fizycznie większej średnicy. Sęk w tym, że minimalnie ocierał o zębatkę rozrusznika więc trzeba go było ociupinkę stoczyć. Ale z nim efekty były super, bardzo miło go wspominam :) . Dodam, że kulałem spokojnie powyżej 70-tki mimo dużej wagi skutera.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2020, 9:07 
*

Rejestracja: 19 lis 2019, 12:05
Posty: 22
Pojazd: barton falcon
Widziałem kiedyś taki rusek samodel na jutubie piłował przeciwtalerz w ten sposób oraz w wariatorze te prowadzenia też powiększał ,super sprawa ale u nas jakoś nikt nic cisza hm ,trzeba rzeźbę czas rozpocząć , miejsca tam trochę jest ale zastanawia mnie długość paska czy nie trzeba by dokupić ciut dłuższego .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy