Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 4:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: wsk 125
Post: 05 maja 2014, 14:54 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
cześć mam pytanie czy wsk 125 naprawdę sie często psuje ?? bo każdy mi mówi " nie bież wsk to gowno cały czas sie psuje "


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 05 maja 2014, 15:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
Ten kto mówi że gówno to nich się puknie w główkę
Osobiście posiadam WSK 125 3 (biegi) chodzi bardzo ładnie na zimnym od 2 kopa pali i jest nie do zajechania : ) osobiście po remoncie generalnym nie katuje ( robiona na zabytek ) jak chcesz kupić to polecam : )
podobno 4 ( 4 biegi ) się łatwo sypały




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 05 maja 2014, 15:08 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
no ale mi chodzi zeby to na cross-a przerobić ( to raczej będzie katowany )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 05 maja 2014, 15:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
a tak napisałem żeby nie było
nawet na crossa może być
w WSK nie ma co poprawiać chyba że błotniki XD
opona Kostka i ognia : )




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 05 maja 2014, 16:14 
**

Rejestracja: 12 maja 2013, 14:15
Posty: 370
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd: aragon50piaggio125wsk125cz350
powiem ci tak mam wsk123 jednoramowa i mocy jej nie brakuje nawet na 3 biegu sa takie obroty ze szkoda gadac.Jazda nia jest zajebista az ciezko powiedziec:),ale cos w tym jest bo chodzila mi bez problemu przez dluzszy czas i nic sie nie dzialo a teraz to jak nie to to to,ale ma prawo jak kazdy motocykl sie czasami "popsuc" ma od nowosci przejechane 10tys z czyms wydaje mi sie malo zeby sie zaczela sypac ale tak to bywa.Ale do naprawy duzo nie trzaba jak cos wiesz to srubokret i pare kluczy i ci wystarczy:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 05 maja 2014, 20:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Bierz i się nie zastanawiaj, motorek bardzo wdzięczny i wybacza wszelaki offroad. No chyba, że ją utopisz w bajorze :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 06 maja 2014, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:05
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco ZX

Ostrzeżenia: 1
No to koledzy ja teraz powiem coś bo mam wsk.
Nie wiem czemu, ale u mnie się przestawia sam zapłon, jak dołożysz żaru nagle przerywa, tak jakby "zdychała, i się odradzała" i pada. Przerywacz sam się przestawia, musze kupić na dniach nowy. Cylinder mam po 3 szlifie, a teraz tylko dołożyłem nowe pierścienie, i powiem Tobie, że na 2 miałem 65km/h, i jeszcze miałem troche pod kciukiem, tylko, że jest zebatka z przodu 14z, zamiast oryginalnej. Moim zdaniem we WSK 125, najgorszym problemem był zapłon, ja akurat miałem z nim największe problemy, nie ma problemu z WSk 175 która miała np. elektroniczny zapłon, ale we WSK 175 często padały skrzynie i wały. Jednak ja bym się bardziej zdecydował na WSk 175, ze względu na moment obrotowy, zapłon elektroniczny i charakterystyke silnika. Mój sąsiad listonosz miał Wsk175 kobuza i jeździł nią bezawaryjnie, biegi wrzucał normalnie, i nie zrywał ze sprzęgła, i motor chodził jak talala. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 06 maja 2014, 21:45 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
ogólnie to tak... puki masz silnik w serii w wsce to możesz katować i nic mu nie będzie bo to dość stare i tolerancyjne konstrukcje które potrafią znieść wiele :P lewe powietrze itp itd to im nic nie robi xD gdy inny silnik w takich warunkach w ogóle nie będzie pracował... ale do tuningu się nie nadają skrzynia sypie się momentalnie nawet po zmianie wydechu na liczony dyfuzor... seryjna wska leci koło 80-85km/h więcej raczej nie ma szans :P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 06 maja 2014, 21:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:05
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco ZX

Ostrzeżenia: 1
pypu, trochę się nie zgodzę z Twoim zdaniem.
Moja wsk, po modyfikacjach 100km/h łapała, może nawet więcej bo strzałka machała się od 100-120km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 07 maja 2014, 9:23 
**

Rejestracja: 12 maja 2013, 14:15
Posty: 370
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd: aragon50piaggio125wsk125cz350
wzaleznosci jaka masz te wsk i czy wymieniales zebatki ale wsk125 3 za ch.uja nie pojdzie tyle chyba ze ci licznik zle pokazuje.Glupoty gadasz az sie plakac chce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 07 maja 2014, 18:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
sondej123 WSK 125 w dobrym stanie, bez żadnych modyfikacji leci DO 105km/h. Kwestia regulacji zapłonu oraz stanu silnika. Najgorszą jaką miałem leciała jakieś 75km/h (silnik do remontu, z resztą wylądował później w Romecie Pony :D).
protomcik spróbuj przynajmniej wymienić śruby, bo przy ciągłej regulacji zaczynają się ślizgać. Co do WSK 175 to nie psuły się skrzynie biegów tylko rozregulowywał "automat" zmiany biegów, do czasu, aż się spierdzielił (jazda po wertepach, zaczyna się od wyskakiwania biegów). Wbrew pozorom bywały też duże problemy z zapłonem. Wynikało to często z jazdy po bezdrożach. Ten model nadaje się tylko na asfalt. Kiedyś było mnóstwo oryginalnych części, co gwarantowało małą awaryjność. Miałem kiedyś zaszczyt posiadać model 175 (nie pamiętam jej nazwy) na zapłonie bezbateryjnym (magneto). Dało się na tym stuncić :D Później przesiadłem się na pojemności z zakresu 350cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 07 maja 2014, 21:26 
**

Rejestracja: 12 maja 2013, 14:15
Posty: 370
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd: aragon50piaggio125wsk125cz350
poleciec moze wiem.Ojceic mi mowil ze jak kupil wsk i po jakims czasie jechal do domu i chcial zobaczyc ile wyciscie to mowil ze mial tak kolo setki i silnik rozjebalo i do wymiany:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 07 maja 2014, 21:58 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Co do WSK robionej na crossa i o awaryjności. Ja nawet tu na mielochu opisuję przygody z moją WSK katowaną po lasach i nie ukrywam że czasem coś trzeba zrobić ale nie ma tragedii. Polecam WSK 3 biegową bo jest banalna w naprawie i tania




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 08 maja 2014, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Też posiadam wsk 125 III biegową i jest naprawde ok, silnik mam prawie nowy gdyż leżał wieki nie używany i nigdy nie był rozbierany, zmienione mam tylko zębatki i tylko dlatego moja osiaga prędkosci 70km/h ale na I biegu dźwiga koło, przy zmianie na II także. Jedyne co mi się w niej zepsuło to cewka i pływak się przedziurwaił, stało sie tak poł roku temu od tej pory nic, wszytsko hula.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: wsk 125
Post: 08 maja 2014, 20:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Pływak możesz polutować, bo jest wykonany z blachy mosiężnej tylko nie zrób gluta, jak coś to spiłuj nadmiar lutu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy