Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 23:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 7:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
To co napisałeś wyżej to predzej instrukcja zamulenia tego cylindra. Najważniejsze są pierwsze kilometry . Nie należy go piłować na maxa ale można swobodnie jeździć nawet i 60kmh tylko nie można go przegrzać.




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2012, 11:23 
*

Rejestracja: 30 kwie 2012, 18:01
Posty: 52
Pojazd:
0-50 : 35km/h
50-100 : 45 km/h
100-150 : 50 km/h
150-250 : 55 km/h
250-350 : 60 km/h
350-500 : 70 km/h
500-650 : 80 km/h
650-800 : 90 km/h

a tak? | Mój skuter to peugeot jet force c-tech. A z tego co czytałem to 60 km/h na pierwsze kilometry to za dużo.


Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 11:25 przez Kosiarz90, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 10:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 14:44
Posty: 547
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Aerox ;)
Kosiarz90, nie mul go tak że co 50 km inna prędkość. możesz nawet 80 jeździć tylko zmieniając obroty.




_________________

Kingway corvette->Aprilia scarabeo->suzuki ts 80->Yamaha Aerox->Cagiva Mito 50

Wpadnij do Roxa :)
aerox-projek-2013-14r-jest-blackline-t366150-40.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2012, 23:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
ja swoje 70cc china wiecie jak docieralem?

niecale 100km :D jak przyszedl mi cylinder to tłok odrazu zahartowalem w oleju, potem ktoregos dnia pojechalem do miasta 15km w 1 strone, jechalem 30km/h max ale pod wiatr, tłok spuchł mi 2 razy, no to mówię, mam wy*ebane już, zaj*bie ten i kupie markowy, no to cały czas w piz** :D i od tamtej pory nie puchnie :D :D :D


Ostatnio zmieniony 06 sie 2012, 0:00 przez barto96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 21:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
mam zrobiony szlif serii cylka żeliwnego+ nowy tłok. Jak myślicie tak będzie dobrze?
0-50 : 30km/h
50-75: 40 km/h
75-100 : 50-60 km/h(czasami docisnąć przez chwilkę)
100-150 : 70 km/h(czasami docisnąć przez chwilkę)
150-200 : 80 km/h(częściej docisnąć przez chwilkę)
200-250 : 90 km/h(częściej docisnąć przez chwilkę)
250<fulll

oraz +25ml oleju na 5 l (z dozownikiem)




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 7:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
MIMIK, tu nie chodzi o prędkość tylko o obroty. I nie ilość przejechanych kilometrów tylko przepracowanych motogodzin. Więc takie tabelki to wam nic nie dadzą. Najważniejsze jest to aby go nie przegrzać. Robić częste przerwy. Ja robie tak że po odpaleniu chodzi na wolnych z 10-15 minut. Potem z 2 km na niskich obrotach a potem na różnych na małych, średnich, dużych.




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 8:02 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
A prawda jest taka, dobre pierścienie, względny tłok. Odpalamy, zostawiamy na 5min, regulujemy. I ogień na tłoka :] W swoim TGB nic nie docierałem i co? Szatan!




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 8:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
MIMIK pisze:
mam zrobiony szlif serii cylka żeliwnego+ nowy tłok. Jak myślicie tak będzie dobrze?
0-50 : 30km/h
50-75: 40 km/h
75-100 : 50-60 km/h(czasami docisnąć przez chwilkę)
100-150 : 70 km/h(czasami docisnąć przez chwilkę)
150-200 : 80 km/h(częściej docisnąć przez chwilkę)
200-250 : 90 km/h(częściej docisnąć przez chwilkę)
250<fulll

oraz +25ml oleju na 5 l (z dozownikiem)


Kto to w ogóle wymyślił ?
Najważniejsze są pierwsze km , wtedy raz na ile powinno dać się w palnik ale z rozwagą a ty tylko tym swoim docieraniem zamulisz cylinder !




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 11:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Czyli jak docierać? Narazie za mną 25 km z prędkością 30km/h oraz 20 min luźnych obrotów przy pierwszym odpaleniu.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 12:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Jeździj normalnie tylko go nie katuj i nie przegrzej. Co za różnica ile będziesz jechał , bardziej liczą się obroty. Od czasu do czasu daj mu w palnik i odpuść.




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 19:46 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Up popieram. Najlepiej 2moto godziny nie wiecej niż 6k-7tyś obrotów ;>




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 23:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
będzie już dobra motogodzina nabita do 6,5k max ,i co dalej dobić do 2 mth i stopniowo podnosić obroty aż do uzyskania pełnej jej wartości(w moim przypadku 13k)? :P




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 17:46 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
Ile docierać cylinder aluminiowy? Już mam przejechane w pierwszy dzień 20km, jeździłem z zmiennymi obrotami max 45, przeważnie 30-40km/h, nie obciążałem, nie przegrzewałem, jeździłem ze zmiennymi obrotami... ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 22:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 21:31
Posty: 22
Pojazd:
wiec mam problem kupilem s6 racing i teraz jak go dobrze dotrzec ? paliwo z orlenu jakies moze byc ? olej jaki na docieranie i jaka mieszanka ? jaka temperatura powinnna byc i przy jakiej go gasic ?
na jakich obrotach jezdzic ok ? nie mam licznika nornal mam rowerowy xd . ?
co ile km okolo dac mu w pi.de ? i jak docierac sobrze ? prosze o jakis mini poradnik no .
1szs 100km jezdzilem 1000kmh i njskich obrotach po 50km dalemu. na wysokie obroty . zeby poradnk byl zrozumialy z gory dzieki i sory za orto na fonie jestem .




_________________

patrex2 pisze:
mam nowy cylinder top performance trophy okolo 9-11 km przejechane 50km
cena 50 zl

szymon097 pisze:
Za drogo,szukam czegoś tanszego ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 13:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2012, 20:46
Posty: 195
Lokalizacja: to wiesz ?
Pojazd:
Tępakk !
najlepiej olej full syntetyk .
mieszanka 1:30 .
na 1-szy raz to polecam ci rozgrzać go z 30min potem powili ruszyć i na nisko obrotach . ale nie ciągle takie same czasami troszeszke wyższe troszeczke niższe .
po przejechaniu tych pierwszych 200-300km daj mu w pełną rurę , żeby pokazał na co go stać ale nie cały czas tylko ok 20sek . żeby się dobrze dotarł . i to jest na tyle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 22:05 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
Jakiej przy docieraniu temperatury nie mogę przekroczyć silnik am5, cylinder power force 70ccm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2012, 12:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Siema
Będę robił szlif Cylindra Malossi Sport 70 i nowy tłok.
Wiecie może jaki tłok mam kupić czy z Vertexa czy Malossi ?
Jak mam go potem docierać i przez ile km ?
Z góry dzieki za odpowiedź




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2012, 13:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
W tym zestawie jest oryginalnie vertex.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2012, 13:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
maciek805, Jak do cylindra oryginalnie dostaje się tłok z malossi.
Odpowie mi ktoś na pytania w/w ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 15:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 19:26
Posty: 237
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam :D

Mam Malossi Sporta 70cc

zrobiłem już 60km

Przez pierwsze km ruszałem spokojnie, raz na jakiś czas dawałem trochę w palnik od 20 do 40.

Nie przekraczam 50km/h

Mieszankę będę robił 1:30 , będzie dobra??
Jaką mieszankę po dotarciu?


Nie przeszkadza takie przegazowanie w czasie jazdy czasami??


Z góry dzięki za odpowiedź :)




_________________

Aerox FULL SPORT BlueMachine <-- WEJDŹ :D
Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2013, 15:47 przez speeD69, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy