Dzisiaj jest 28 mar 2024, 21:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2009, 18:28 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Witajcie, jako iż coraz częściej widać tematy o docieraniu, stwierdziłem, że można stworzyć jeden wielki, który pomógłby innym użytkownikom.

Do dzieła!




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Krotko i zwiezle:
Zeliwo docierac powoli, a Aluminium szybko :]




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2009, 17:09
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ja docierałem PowerForce 70ccm w AM6 1500km z krótkotrwałymi odpałami (jak mnie chińczyki brały) i na pełnym syntetyku, obroty na początek ok 3000, potem 4000, 5000 i od 500-1500km 6000 a czasem i więcej ;) Założona największa dysza jaka mozna było włożyć aby nie zalewał i moto uzyskało 14KM (po 7000km) na Power Force więc wg. mnie jest zdrowy w 100% :D




_________________

Obrazek

MH RX 125 - The power of dream by Honda ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 20:51 
*

Rejestracja: 26 paź 2008, 2:03
Posty: 52
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Pisalem juz w paru topichach.
50cc alu . 50km ledwo muskalem manetke. Powyzej tego prszebiegu juz ''zabawa'' manetka, raz wysokie raz niskie raz srednie, a nawet pare sekund ile fabryka dała. Jak narazie nie widze nieprawidlowosci w pracy silnika po okolo 500km. Oby tak dalej. Przed kazda jazda ozgrzewalem okolo 30s-1min silnik. Dopoki nie wbilem 200km silnik sie bardizej grzal wiec po okolo 10-18km robilem 10 minutowe przerwy i potem dalej jazda. Ja docieralem swoj motorower glownie na bezdrozach wiec tam mialem gdzie bawic sie manetka. Nie polecam tego w miescie. :mrgreen:




_________________

~~PEUGEOT FOX 50 CC~~
~Wydech giannelli~
~TnT stozek~
~50 kg wagi~
~Nowy nicasil+tłok+pierscionki 130km zrobione~

~~~~W planach~~~~~
*Wario Hebo NG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 22:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Jak docieram to mogę dać raz po raz ful manetę nie stanie się coś pierścieniom itp. Będę docierał żeliwo a nie aluminium inaczej się dociera aluminium a żeliwo??




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2009, 15:02 
**

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:06
Posty: 299
Pojazd:
malagadeca,
Given pisze:
Krotko i zwiezle:
Zeliwo docierac powoli, a Aluminium szybko :]
:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2009, 20:44 
*

Rejestracja: 18 lut 2008, 17:15
Posty: 104
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd: 94' sr50 racing replica
moim zdaniem powinno docierać się tak:
-zimny silnik rozgrzać przed jazdą - to ważne
-jadąc , nie jechać na tych samych obrotach , tylko docierać na całym zakresie obrotów...
-jeśli odkręcamy manetkę na full to robimy to stopniowo
-jeśli na pełnym gazie to na chwilkę i nie pod wiatr nie pod górkę tylko na mozliwie korzystnych warunkach aby nie obciązać silnika.
-nie lać syntetyka!!!! bo nigdy sie nie dotrze , mineralny (z którym trzeba uważać na obciązanie) lub pół syntetyk.
dlaczego nie syntetyk?
syntetyczny olej jak wiemy ma bardzo dobre właściwości smarowania, zmniejsza tarcie do minimum a tu nie o to chodzi.
docierać max 500-600km więcej się nie opłaca
gdzieś widziałem filmik jak dociera się wyczynowy silnik 2t
jest to kilka prób na chamowni pod obciązeniem, na oleju mineralnym kontrolując temperature silnika.




_________________

Szukam części sr stara buda w LC


Ostatnio zmieniony 01 paź 2009, 20:49 przez lukaszewicz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2009, 15:44 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Nie polecam docierania na mineralnym e względu na konieczność dolewania oleju jeszcze do baku. Strasznie dużo nagaru zostaje. W 4t oczywiście mineralny jest najlepszy, ale w 2t olej spala się z paliwem. Lepiej zalewać pół lub full syntetykiem, raczej fullsyntetykiem. Uwierzcie że cylinder bez problemu się dotrze.




_________________

kamil7s pisze:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1084810702


Sprzedam Yamahe jog RR!! Warto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 18:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
O kurna bajkopisarze ! nie docierać na sytentyku dobre ! yeah kocham to forum.

A ja ci powiem bajkopisarzu że docierałem na full sytentyku Mobil Rancing T2. I po 500 km został dotarty idealnie, nie możliwe a jednak.

Mineralny się używa przy wyczynowych cylindrach tak jak to opisałeś ale sporta nie będę na nim docierał ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 9:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Wymieniam pierścienie , i teraz myślę żeby tak docierać:
-odpalić go na 30min
-rozgrzewać go przed jazdą , początkowo jadąc 20km/h
-puźniej zwiększać prędkość po kolei 30 ,40 , do 50 aż do dystansu 200km , czasami dając mu w palnik przez chwile .
Co o tym myślicie?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 11:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Minerał to nie jest olej do tak wysokoobrotowego silnika jak w sqt.


Ostatnio zmieniony 25 paź 2009, 11:40 przez mati590, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2010, 8:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Docieranie silnika to przecież prosta sprawa...

Mój sposób(sprawdzony):

- przed każdą jazdą odpalic na biegu jałowym(czyli postój) na jakieś 30s.-1min.
- Jeździc nie za wysoką prędkością(na zablok. 40 km\h a na odblok. 50-60km\h wciąz na tych samych obrotach by silnika zbytnio nie przeciążac)
- no i tak robic przerwy gdy silnik zbytnio się przegrzeje( tak na 10-20min.)
- Docierac na dystansie ok 800-1000km(może to dużo ale później silnik śmiga i mryga elegancko)

To mój sposób. Po czymś takim moja Vitka chodzi jak marzenie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2010, 10:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Co jak co, ale nie poleca sie jazdy ze stałą wysokością obrotów. W taki sposób silnik "przyzwyczaja" się do tych samych obrotów i później będzie miał mniejszą moc. Wskazane jest, aby podczas docierania jeździć z ograniczoną prędkością lecz na zmiennych obrotach.
Jadąc dłuższą trasę należy czasami silnikowi dać "rozwinąć skrzydła". Niech pokaże na co go stać :wink: Oczywiście nie jest tu mowa o gazowaniu mu na maksa i sprawdzania maksymalnych osiągów lecz tylko przepalenie go na wysokich obrotach w celu lepszego dotarcia.

Takie jest moje zdanie na ten temat :P




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 sty 2010, 10:29 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 19:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 12:25
Posty: 79
Lokalizacja: dolnośląskie
Pojazd:
Ja Airsala 70 Sport docieram w następujący sposób:
-odpaliłem go 2 razy na kilkanaście minut
-i jazda kilka km dość spokojnie ale dosłownie kilka km(około 2:))
-a teraz dużo gazuje nie na maxa (śnieg jest to nawet to fajne xD), a prędkość jaką trzymam to około 30km/h chociaż po przejechaniu 20km wkręciłem do 60km/h
Myślę że to dobry sposób, zresztą ja uważam że prędkość ma małe znacznie, byle by obrotami pracować i nie przekraczać 3/4 manetki no może od czasu do czasu można przekręcić. Czyli po prostu nie trzymać moto na maksymalnych obrotach przez długi czas. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 22:02 
*

Rejestracja: 24 sty 2010, 16:24
Posty: 71
Pojazd:
mam s6 sport pro na jakich dystansach maksymalnie moge docierac to znaczy po ilu km przerwa ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 12:25
Posty: 79
Lokalizacja: dolnośląskie
Pojazd:
W takie zimno to nie ujeździsz na tyle by mu to zaszkodziło. xDD Ale na temat to godzinka jazdy i z 20min przerwy powinno być dobrze. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 17:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2010, 16:00
Posty: 123
Lokalizacja: Brodnica / Toruń
Pojazd:
Ja mojego chinola docierałem do 250km tak ok 25-30km/h (oczywiście zdarzały się podrygi)
potem to już cała kita :) Mój kolega natomiast docierał wg instrukcji, czyli 0-300km 25km/h ,300-700km 40km/h , 700-1000km 45km/h (swoją droga mnie by to zdenerwowało). teraz ścigając się z nim na starcie lepiej mój się wkręca lecz na prędkość on mnie bierze :) Podsumowując on go przymulił przy docieraniu. Teraz kupuję sobie 80ccm i będę go docierał metodą motomana :) :lol:




_________________

Setup:
Airsal 80 ccm
wario wm
stożek malossi
trochę optyki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 6:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2008, 14:43
Posty: 192
Pojazd:
A pierscionki jak długo docierać ?
cylek żeliwny seria 50 ccm


Ostatnio zmieniony 11 mar 2010, 6:43 przez cross2900, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 11:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
cross2900, 100-150km




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2009, 20:50
Posty: 131
Lokalizacja: Czacz
Pojazd:
Mam pytanie, jak docieram cylinder 70ccm polini i inne pod zespoły to przy ruszaniu moge manetke troche mocniej przycisnac? narazie mam z 30km przejechanych i nie przekraczam 35 - 40.




_________________

Aprilia !
Obrazek
Jedyna taka :) <--- Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 221 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy