Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 1:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lis 2012, 1:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2012, 15:53
Posty: 41
Pojazd:
Siemka, na pewno było już kilka tematów na ten temat ale były niejasności, więc postanowiłem założyć temat gdzie możecie wypisać wszystko co wiecie na temat HM Derapage z rocznika od 2003-(od tego rocznika jest ta nowsza buda, jeśli źle mówię to proszę mnie poprawić). Więc jeśli coś wiecie na temat zawieszenia, ramy przełożeń, i reszty podzespołów to piszcie każde info jest cenne. Pozdro.


Ostatnio zmieniony 04 lis 2012, 19:50 przez bastek2409, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 15:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Zawieszenie przód tak jak w xps Paioli
-Silnik am6
Jak mi się coś przypomni jeszcze to napisze.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 15:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 13:30
Posty: 259
Lokalizacja: tu piniądz na 95??
Pojazd:
bastek2409, Skoro ten temat ma służyć jako informacja dla wszystkich to zmień nazwę tematu tak aby łatwiej było go znaleźć przez wyszukiwarkę np. "Wszystko o Honda HM 50 03-12r. -minarelli AM6"
Żeby nie było że nic nie wnoszę do tematu to posiada " Złote" Zawieszenie z przodu USD firmy Paioil.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 19:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2012, 15:53
Posty: 41
Pojazd:
a mógłby mi ktoś powiedzieć jaki jest dokładnie model mojej HM'ki.

bo jakoś nie mogę się zbytnio zorientować, na każdej stronie dowiaduję się co innego.

Link do mojej HM:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=309755




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 13:06
Posty: 77
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
twoja HM to model derapage ale ta uboga wersja bo nie masz z przody zawiechy USD i gazowego z tyłu i pewnie gazior 14mm :wink: a model dokładnie to BAJA bo jest jeszcze SIX ale to enduro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2012, 15:53
Posty: 41
Pojazd:
Dzięki BacaNRG, gaźnik mam dellorto 17,5mm, nie orientujesz się może jaka rama tam siedzi(podobno DeltaBox )a i jakie zawieszenie też Paioli jak w bogatszej czy inne ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 20:57 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
bastek2409, rama deltabox zawieszenie przednie zwykłe paioli w bogatszej wersju jest USD czyli odwrotne




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2012, 15:53
Posty: 41
Pojazd:
Dzięki Michal125, jakby ktoś coś jeszcze wiedział śmiało pisać, zarówno ja jak i inni posiadacze tej cudnej maszyny skorzystają na tym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 16:43 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
No ja jestem szczęśliwym posiadaczem takiej samej HM-ki. Powiem tyle trudno dostępne części (nie chodzi mi o silnik bo to przecież am6) chodź jak się jest w miarę mądrym to można znaleźć . Jak by ktoś czegoś szukał to pisać bo wiem z czego pod pasować niektóre taile:D Moto jak na 50ccm to nie ma konkurencji:D Żałuje tylko że nie mam wersji six, aczkolwiek to się niedługo zmieni:D Ja mam gazior 19mm miałem topa 70ccm i na 14/60z było zajebiście ale teraz mam tec 50ccm no i to już nie to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 13:06
Posty: 77
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
seryjnie masz cylinder Gilardoni podobno poziomu racing 50ccm :wink: w mojej wersji (SIX) nie było seryjnie rozrusznika kierunków licznika i jeszcze chyba czegoś czyli maksymalnie odchudzona
tu masz troche informacji o HM http://www.hmmoto.it/ita/scheda.asp?idF ... dColFoto=2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 16:47 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
A wie ktoś może jaki tam wał seryjnie siedzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 16:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 13:06
Posty: 77
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
u mnie na wale nic nie pisało chyba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 22:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2012, 15:53
Posty: 41
Pojazd:
Nie wiem czy dobrze mówię ale posiadają kierownicę Acerbis (przynajmniej moja taką ma) a co do wału pawslo95.. :D to przypuszczam że siedzi wałek minarelli (mogę się mylić ale to tylko przypuszczenia) :D


Ostatnio zmieniony 05 lis 2012, 22:54 przez bastek2409, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 15:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2012, 15:53
Posty: 41
Pojazd:
Sorki za PP ale temat umiera.

Jest to może nie w temacie ale skoro jest to temat o HM"ce to nie ma sensu tworzyć następnego i tym samym zaśmiecać forum.

Mam do was pytanie, a mianowicie mam aktualnie zębatkę tylną 58z i przednią chyba 14 a mam zamiar zmienić cały napęd i moje pytanie jakie przełożenia będą odpowiednie? i czy załóżmy na 14/52 nie straciła by na mocy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 17:30 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
straciła by moc bo zmniejszasz zębatkę o 6z. Znacznie zwiększył by się v-max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 11:11 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Ja tam miałem zębatki 14/50 i nie było problemu ruszyć czy coś
V max też był zadawalający




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 12:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2012, 15:53
Posty: 41
Pojazd:
A jakie byście polecili przełożenia dla cylka Power Force Evo 70 tak żeby na spokojnie jechać te 80 km/h ale żeby też nie straciła zbyt dużo na mocy ?


Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 14:00 przez bastek2409, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2012, 9:17 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
12/52




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 16:13 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
ja mam 14/60 i Vmax= ok 90.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 15:38 
**

Rejestracja: 30 gru 2011, 20:19
Posty: 249
Lokalizacja: CMG
Pojazd:
pawslo95, a jak z przyspieszeniem ?




_________________

http://parodyboyz.jimdo.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy