Dzisiaj jest 03 maja 2025, 7:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 maja 2011, 20:10 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 14:07
Posty: 10
Pojazd:
Witam. Mam Kinga/Łosia 72ccm. Wszystko ladnie pieknie na odblokowanym module dostal pieknych obrotow, ladnie sie wkreca ale jednak chce mu dodac ladnego basowego brzmienia. I teraz dwa pytania:

1. Robil to ktos na tym seryjnym tłumiku ?
2. Czy po "wybebeszeniu" nie bedzie sie dzialo nic nieoczekiwanego (doszly mnei sluchy ze podobno pierscienie moze szlag trafic?)

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 20:45
Posty: 177
Lokalizacja: ZielonE PodlaSie ;)
Pojazd:
Nic sie nie stanie bo to 4T możesz spokojnie kombinowac z tym tłumikiem ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 20:16 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 14:07
Posty: 10
Pojazd:
Ok dzieki za odpowiedz a teraz jeszcze bym oczekiwal odpowiedzi na 1 pytanie ;) Bo na koncu jest taka "zaślepka" jakby i jak sie jej tu pozbyc zeby zbytnio nie oszukadzac tłumika i zeby estetycznie to wygladalo ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2009, 20:56
Posty: 649
Pojazd:
pierscienie moga posc w 2t w 4t spaliny jak najszybsza droga musza wyleciec, tlumik mozesz zrobic sobie nawet z kawalka rurki xD
oczywiscie tylko jakos zwezyc na koncu bo bedzie cie slychac z 2km




_________________

Sprzedam Matrixa na części.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 9:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 20:45
Posty: 177
Lokalizacja: ZielonE PodlaSie ;)
Pojazd:
No ja zdejmowałem i jeździłem na samym kolanku to naprawde czuć róznice ;D tez sobie myślę nad jakimś przelotem ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 20:55 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 14:07
Posty: 10
Pojazd:
A motor nie straci wtedy na mocy ? Bo z tego co patrzylem jedyna mozliwoscia jest niestety przeciecie tlumika w miejscu oryginalnego spawu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 21:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 20:45
Posty: 177
Lokalizacja: ZielonE PodlaSie ;)
Pojazd:
no stracić to na pewno nie straci ;d pomyśl logicznie ;D jeżeli te bebechy jakoś zatrzymują te spaliny to ta moc w jakimś stopniu jest ograniczona ;D na pewno nie zaszkodzi silnikowi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 9:37 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 14:07
Posty: 10
Pojazd:
Ok dzieki za odpowiedz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 12:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Boro pisze:
. Robil to ktos na tym seryjnym tłumiku ?

chyba każdy kto ma łosia i ogarnia troche to to ma zrobione,
Boro pisze:
A motor nie straci wtedy na mocy

nie, zyska ładne basowe brzmienie, to tak jakbyś założył wydech przelotowy i te blaszki nie blokują w środku wylotu spalin.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 13:32 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 14:07
Posty: 10
Pojazd:
To ja wiem ze zyska brzmienie i o to mi chodzi, tylko moim glownym problemem bylo to czy nie straci na mocy, bo ojciec opowiadal ze kiedys przy pieknym motorze jakim jest WSK'a tez wybebeszyl tlumik i mowil ze stracila na mocy ;)

Ps. Mam jeszcze jedno pytanie gdyz kiedys na 50tce zalozylem do mojego Łosia "stożek" lecz po przejechaniu kilku kilometrow motor zaczal sie dusic i na stozku nie bylo mowy o jezdzie (dostawal za duzo powietrza). teraz gdy mam "70tke" chcialbym znow pokombinowac ze stozkiem ale ktory wybrac ? Poprosilbym o konkretne linki np. z allegro ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 15:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 20:45
Posty: 177
Lokalizacja: ZielonE PodlaSie ;)
Pojazd:
Tak zaczął się dławic poniewaz miałes za mała dysze w gaźniku ;) ja ci polecam taki filtr: http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... fe4866d46f


To jest filtr taki sam jak S6 double Layer (120zł) mój kolega go ma ;D świetny filtr ;D ten niczym się nie różni a jest o połowę tańszy ;D do tego dysza 80-85 i będziesz latał ;D


P.S WSK'a to inna bajka ;D


Ostatnio zmieniony 29 maja 2011, 15:18 przez QbAA, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 5:59 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 14:07
Posty: 10
Pojazd:
Ok dzieki a wracajac do tlumika. Wie ktos jak wyciagnac z niego bebeszki ? Bo glowilismy sie ostatnio z ojcem i chyba trzeba bedzie go przeciac w najgrubszym miejscu gdyz on sie zweza na poczatku i koncu i teraz nie wiadomo jak idzie caly wklad ? A nie chce go przecinac na koncu gdyz jak z powrotem go zespawam to dookola napewno sie opali a chromu nie chce niszczyc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 14:46 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sie 2010, 21:59
Posty: 323
Lokalizacja: brać kase?
Pojazd:
Utnij przy kolanku :D I na samej rurce jeździj :D Tylko ładnie pomalujj albo cos. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy