Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 11:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2018, 20:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Witam.
Chcę zmienić cylinder w moim skuterze 4t i zastanawiam się nad 2 opcjami:
1. Cylinder chinski z tłokiem wypukłym 51mm + głowica z powiększonymi zaworami
2. Cylinder aluminiowy AIRSAL Nicasil z tłokiem 50mm specjalnej budowy + seryjna głowica.

Co da większą moc, przyspieszenie i v-max. Żywotniejszy na pewno będzie Airsal jednak zależy mi głównie na mocy, dynamice i elastyczności.

Aha, w obu przypadkach będzie montowany gaźnik ze 125/150 GY6, po za tym na chwilę obecną mam tuningowany wariator, sprzęgło, przeciwtalerz waria, korektor momentu i tłumik.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 kwie 2018, 20:46 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 425
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Bezkomkurencyjnie airsal. Sam chcę mojego porządnie stuningować i patrzę tylko na airsala lub teca. Z tym że lepiej by to chodziło gdybyś dał większą głowicę do airsala :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2018, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Gerdzio pisze:
Bezkomkurencyjnie airsal. Sam chcę mojego porządnie stuningować i patrzę tylko na airsala lub teca. Z tym że lepiej by to chodziło gdybyś dał większą głowicę do airsala :wink:


Masz na mysli ten zestaw TECa ?
http://allegro.pl/cylinder-kit-tec-perf ... 57975.html

Cena dość wysoka w porównaniu do kitu 85cc (chinski zestaw z tłokiem 51mm) czy do Airsala...

A do Airsala jaka głowica, bo czytałem że na głowicy z większymi zaworami może spaść moc...Jaką mniej więcej można wyciągnąć moc z Airsala, ile z chinskiego zestawu z tłokiem wypukłym 51mm+głowica a zestawu TEC 90cc w KM ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2018, 20:44 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 425
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
No ten zestaw jest drogi . Mi chodziło o sam cylinder teca za 220 zł + chińka głowica pod 80 cc. Ile dokładnie koni z tych zestawów to Ci nie powiem bo z tymi chińskimi zestawami to nigdy nic nie wiadomo. Co do airsala to większa głowica jak najbardziej wskazana a ile byś z tego wycisnął ? To zależy od wariatora , gaznika i innych rzeczy które trzeba odpowiednio wyregulować , zestroić itp. :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2018, 20:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Tak tylko że ja nie wiem co masz na myśli mówiąc 80cc. :) Wiadomo że sprzedawcy różnie nazywają konkretne cylindry, np.cylinder o średnicy 50mm to faktycznie 82cc (taki Airsal) a na allegro widziałem też sprzedawane pod pojemnością 100cc więc już się gubię.

Airsal ma tłok o średnicy 50mm czyli jest to dokładnie 82cc
Cylinder no name chinski z tłokiem 51mm to jest 85-88cc

Zestaw TECa ten z tłokiem o śred.52mm to jest rzeczywiste 90cc

Pozostaje jeszcze zestaw NARAKU 52,4mm ale cena to już przesada. Gdyby to nie był chinski skuter....

Więc nie wiem na co się zdecydować, raczej pod uwagę będę brał albo zestaw chinski 51mm z głowicą albo cylinder Airsal tylko nie wiem jaka głowica do tego i co będzie mocniejsze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2018, 20:49 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 425
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Kolego , markowy airsal będzie zawsze mocniejszy od chińskiego 90 cc. To jest pewniak . Jeśli chodzi o głowicę to tutaj możesz tylko wybierać w chińskich . Kup głowicę do 80 cc i śmigaj . Możesz zrobić też porta :mrgreen: Poza tym myślenie kategoriami ,, w chińskiego nie ma co pchać kasy" jest trochnę no...Każdy tuning coś kosztuje i w wielu wypadkach ceny cześci do np.minarelli są kosmiczne w porównaniu do 139qmb. Wezmy na ten przykład cylinder . Konkretny cylinder do minarelli kosztuje 500-700 zł więc wiesz :lol: A tu w 4t airsal kosztuje 250 zł i śmigasz . Oczywiście osiągi będą inne ale niejednego 4t może zaskoczyć :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy