Dzisiaj jest 01 cze 2025, 11:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wydech 2T
Post: 18 lis 2010, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Witam. Chciałbym się dowiedzieć wszystko o jezdzie na sportowych tłumikach jak motocykl się zachowuje w czasie jazdy czy wszystkie silniki na sportowych wydechach ciągną przy górnych obrotach (wiem że to zależy na jakie obr został wystrojony wydech) i jak z eksploatacją czyli jakby był źle obliczony wydech jak to wpłynie na prace i żywotność silnika :?: Ostatnio obliczyłem sobie wydech w EC2 i wyszedł mi taki :arrow: Obrazek czy mógł by ktoś spojrzeć na ten projekt fachowym okiem czy jest dobrze zaprojektowany dodam że tłumik jest zrobiony pod seryjne kolanko. Dzisiaj po krótkich testach (niestety paliwo się skończyło :( ) przejachałem się narazie bez końcówki na samym dyfuzorze i mam mieszane odczucia czy na seryjnym nie było lepiej :?: na seryjnym było w pewnym momęcie takie jeb.... mocy a na tym czuć też ale jakiś słabsze czy to wina źle obliczonego dyfuzora czy chwilowego braku końcówki tłumiącej i testu na samym dyfuzorze :?: prosze o jakieś podpowiedzi pozdro


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 22:28 przez hold, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 9:08 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Całe to co wyświetlil program przyspawaleś do seryjnego kolanka? Rzuć zdjęcia tego co zrobiłes to się oceni




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 17:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Dudi pisze:
Całe to co wyświetlil program przyspawaleś do seryjnego kolanka?
troche poczytałem o wydechach i wiem że w EC2 pierwsza część to kolanko i wymierzyłem swoje kolanko pod jakim kątem się rozszerza i wpisałem dane w EC2 a dyfuzor został wykonany z tego programu wykonałem go własnoręcznie z blachy więc w wykonaniu projektu niema raczej błędu tylko gdzie może być błąd w obliczeniach lub mojej niewiedzy na temat wydechów przy projektowaniu wydechu. Dzisiaj odpaliłem motor i do samego dyfuzora przyłożyłem wmiare szczelnie rurke o długości którą podał program i było nadal za głośno mam nadzieje że po jej nawierceniu i obłożeniu watą będzie ciszej :?: A mam jeszcze pytanie odnośnie końcówki tłumiącej czy trzeba do niej jakieś wióry metalowe metalowe jak druciak okręcić w oku tej rurki a potem jeszcze watą szklaną :?: oraz pytakie odnośnie waty czy można ją zastąpić bandażem termo izolacyjnym :?: wykonany jest z włókna szklanego i z małą domieszką azbestu ten bandaż służy dokładnie do okręcania sportowych kolektorów wydechowych. A zdjęcie dodam jutro jak bendzie finish :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 18:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
elo , ale sportowe dyfuzory np:leovince zx itp. ich dyfuzory nie są puste w sirotku !Np:
gianelli jakiś tam :mrgreen: :
Obrazek
Obrazek

Tak jak sam widzisz !
Pozdro All :P


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 18:22 przez Zwierzak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Yyy raczej dyfuzor powinien być pusty w EC2 nie było takiego czegoś jak przegrody i raczej w żadnym tłumiku sportowym do 2T nie ma żadnych przegród w dyfuzorze, zreszto niech się wypowie ktoś doświadczony np Dudi lub ktoś kto ma styczność z wydechami.


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 18:43 przez hold, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 21:08 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Zwierzak, to że tak jest w ZX nie znaczy ze sportowe wydechy mają nie byc puste. Zastanów się dlaczego tak jest zrobione. Ano po pierwsze dlatego, że taki wydech fabrycznie musi byc stłumiony jeśli chodzi o hałas, stąd podwójna przegroda z otworami - interferencja fal je wygłusza.
Co do Twojego wydechu do jak rozumiem RD125 - nieproporcjonalnie duza srednica walca w stosunku do jego dlugosci, nieproporcjonalna długosc walca w stosunku do długosci rezonansowej wydechu, nieproporcjonalnie długie kolanko do reszty, brak rurki ucina jaja wydechowi. To tak z grubsza




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 21:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
troche nie w temat ale czy coś daje wywalenie tego gówna w zx? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Dudi pisze:
brak rurki ucina jaja wydechowi.
tu chodzi o rurkę tłumiącą tzw "stinger" kurde na to już kicha wielka wyszła z tego tłumika pewnie :( co prawda myślałem żę ten wydech bendzie dobry bo pomagał mi go projektować ("Garry1" pewnie wiesz o kogo chodzi) i mówił że będzie dobry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy