Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 23:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 wrz 2017, 17:02 
*

Rejestracja: 25 wrz 2017, 16:41
Posty: 15
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Keeway f act evo
Witam mój problem polega że po założeniu tłumika laser do keeway f act evo skuter jedzie tylko 30km/godz po założeniu twardej sprężyny centralnej ładnie ruszy i to koniec czy ktoś pomoże jak to zgrac


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 wrz 2017, 17:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W pierwszej kolejności to wyreguluj gaźnik, bo tłumik sportowy ma całkiem inną charakterystykę pracy, niż zamulony seryjny komin. Sprężynę przełóż na starą, dopiero jak ogarniesz kwestię dawkowania paliwa-powietrza to baw się napędem. Na początek wkręć śrubkę mieszanki o jakieś pół obrotu i sprawdź jak reaguje silnik na odkręcenie manetki gazu. Co do samej regulacji gaźnika to masz wszystko opisane w dziale "zrób to sam", jest tam kilka poradników na ten temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 17:32 
*

Rejestracja: 25 wrz 2017, 16:41
Posty: 15
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Keeway f act evo
Wkrecalem nawet powietrze do końca i nic co pół obrotu potem Wykrecalem i jedzie tylko 30

-- 25 wrz 2017, 18:32 --

Dodam że na stopce wkrecal się ok pasek do końca schodzi rolki 6 gram




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 17:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie ma przedmuchów na połączeniu cylindra z wydechem? Bo to też potrafi robić muła. Praktycznie nic nie napisałeś na temat modyfikacji w silniku, jaki przebieg, itp. Po zmianie tłumika tez tak miałem i praktycznie wystarczyła gruntowna regulacja gaźnika. Napędem zacząłem się bawić po pierwszej zmianie cylindra, muł jak cholera. Testowane kilka twardości sprężyn i gramatury rolek. Okazało się, że po założeniu jakiejś seryjnej z innego skuta, która była kilka kg miększa od mojej seryjnej i rolki o 0.5g lżejsze zrobiło rakietę. To jest loteria i nigdy nie trafisz na gotowe rozwiązanie. Jak już się bierzesz za napęd to zaopatrz się w sprężynę centralna Malossi białą lub jakąś inną o podobnej twardości no i rolki o różnej gramaturze rzecz jasna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 18:19 
*

Rejestracja: 25 wrz 2017, 16:41
Posty: 15
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Keeway f act evo
Właśnie trochę dmucha bo niemam jeszcze uszczelki nie myślałem że to też może mieć wpływ odblokowany gaźnik wario ale kiedyś w sklepie mi dali na rolki 12*15 to raczej źle cylek nowy od zeszłego roku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 19:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Odblokowałeś wydech ?




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 19:44 
*

Rejestracja: 25 wrz 2017, 16:41
Posty: 15
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Keeway f act evo
Jak go kupiłem już nie było tej zwęzki założę na uszczelki i zobaczę czy lepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 20:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Rolki do keeway to rozmiar 15x12.
Laser to wydech wysokooborotowy, lżejsze rolki no i mocniejsze sprężynki na sprzęgle.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 20:45 
*

Rejestracja: 25 wrz 2017, 16:41
Posty: 15
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Keeway f act evo
Dziękuję za podpowiedź też spróboje w mieloch mi sprawdzali to niby 16*13 do tego modelu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 20:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
To coś nie tak, proszę tu masz jakie rolki są seryjne w jakich modelach.
rozmiar-i-waga-seryjnych-rolek-skutery-50cc-t517.html




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 20:56 
*

Rejestracja: 25 wrz 2017, 16:41
Posty: 15
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Keeway f act evo
https://sklep.mieloch.pl/szukaj/wariato ... riator+kee

-- 25 wrz 2017, 21:56 --

Tam brak f act evo sam już niewiem wszędzie inaczej ok zobacze po kolei w podpowiedźiach zrobić może się uda już dwa dni walcze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2017, 20:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Mowa o seryjnych rolkach jakie są montowane.
Jeżeli masz coś jeszcze wymienione poza wydechem to napisz co i jak.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2017, 18:09 
*

Rejestracja: 25 wrz 2017, 16:41
Posty: 15
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Keeway f act evo
Nic jeszcze dopiero zaczynam ale blokada zdjęta z wario i gaznika

-- 30 wrz 2017, 19:09 --

Witam ponownie po części uporałem się z problemem okazało się że musiałem wypiłować większe oczko w mocowaniu tłumika bo połowę dziury zatykal inne wygiecie tłumika ale problem taki skuter rusza idealnie aż rwie ale po chwili koniec wysokie obroty wyje idzie 40 i koniec czasem jakby coś pusci i znowu leci do 60 jak by brak siły proszę o podpowiedz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2017, 9:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
baliss Z tego co logicznie rozumiem to dopasowałeś mocowanie flanszy wydechu, w stosunku do mocowania? Raczej to się robi w odwrotnej kolejności. Nawet uszczelka może przysłaniać dobrze dobrany kąt mocowania komina do cylindra. Ewentualne niezgodności pasujesz przy mocowaniu, nigdy odwrotnie! Jeżeli przesunąłeś na flanszy wydechu choć minimalnie spójność przelotu z cylindrem to go częściowo przysłaniasz. Tam ma być "przelot", a resztę robi dyfuzor tłumika i dopasowujesz tulejkami dystansowymi, które przeważnie są w zestawie. Jak nie ma lub nie pasują to je dorabiasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2017, 19:40 
*

Rejestracja: 25 wrz 2017, 16:41
Posty: 15
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Keeway f act evo
Tłumik spasowalem idealnie otwory się pokrywają wydaje mi się że coś z napedem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2017, 16:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Skoro masz pewność, że z montażem wydechu jest wszystko ok to pozostaje mordęga z regulacją napędu. Dobrze by było abyś miał od kogo pożyczyć do testów twardszą sprężynę centralna, bo kupując na chybił-trafił to wywalisz bebechy, nie mówiąc już o kompletach rolek. Jeżeli ktoś przy tym robi na co dzień to może i warto mieć na stanie tego typu części ale np. dla mnie to już jest kolekcja i jedyne co to odsprzedawałem znajomym za przysłowiowe piwo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2017, 16:56 
*

Rejestracja: 25 wrz 2017, 16:41
Posty: 15
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Keeway f act evo
Pobawię się z napedem i zobaczymy jakie zmiany jeśli się nie uda oddam gdzieś w fachowe rece




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2017, 17:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
baliss pisze:
jeśli się nie uda oddam gdzieś w fachowe rece

Z tym może być ciężko. Najlepiej skumplować się z takim ludźmi (co dzisiaj graniczy z cudem bo to jest koleżeństwo przez smartfona). Ponad dwadzieścia lat temu z największego wroga otrzymałem najlepszego kumpla obecnie R.I.P, a co zmieniło całą sytuację to motór.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy