Dzisiaj jest 18 mar 2019, 21:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2019, 8:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1052
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Witam wszystkich.

Czy ktoś może rozpoznać co to za model wydechu ?
Czy to nie jest przypadkiem wydech "racing"

Skuter na tym wydechu musi mieć strasznie wysokie obroty aby jechał (rolki 3,5g założone + twarda sprężyna dociskowa)
Bo na niskich nie ma w ogóle mocy.
Poniżej zdjęcie.

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 mar 2019, 10:11 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3348
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Generalnie tecnigas nie robił racingowych wydechów, triops najmocniejszy może być nawet w 50cc a ten co masz to jakby trek. Kijowe wario skoro taka regulacja potrzebna. Sprężynki daj tam twarde.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
Malossi karbonit
Zielona mhr+3.85

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2019, 14:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1052
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Sprężynki malossi żółte racing mam wsadzone do seryjnych sprzęgieł.

Wariator to WM motor pseudo sportowy made in China niestety - brak aktualnie większych funduszy.

Generalnie jakoś to jedzie. Ale gaz to 3/4 żeby w ogóle ruszył i strasznie wyje podczas jazdy bo bez dużych obrotów muł i brak siły

Cylinder to China z głowicą 70cc

-- 4 mar 2019, o 14:30 --

Dodam że tłumik kupiłem używkę i był do p/g przerabiałem całe kolanko żeby pasował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2019, 19:01 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3348
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Szkoda że przerabiany, długość kolanka taka sama czy krótsza? Jak krótsza to nie ma co się dziwić że rpm spore. Najlepiej jakbyś napisał ile kręci bo jak 10-11k to ujdzie, gorzej jak więcej.
To na pewno tecnigas trek - poziom sport, do 50tek i 70tek sportowych.
Jeśli się nie da jechać na pół gazu spokojnie to dalej trzeba regulować gaźnik/napęd, małe błędy i cylek do śmieci. Gaźnik minimum 17,5, dysza 80-85 chyba że stożek to więcej. Sprężynki byle start był dobry, centralka twarda nie zawsze jest dobra i powoduje właśnie wycie, może spróbuj średnią i rolki 3g.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
Malossi karbonit
Zielona mhr+3.85

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2019, 22:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1052
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Niestety kolanko krótsze o jakieś 1-2 cm - ciężko było je poskładać do kupy i pospawać.

Nie mam obrotomierza ale na starcie tak jak wspomniałeś te 10-11 tys spokojnie będzie.

Poniżej umieszczam link do filmu widać z jakich obrotów startuje.
Jednak gdy gazu nie odkręcę na maksa to ciężko jest wystartować "nogami się odpycham praktycznie"
Kopa dostaje od 20km/h później między 40-60 muł i do końca już elegancko.


https://www.youtube.com/watch?v=DgBGvZX ... e=youtu.be


Setup:
- Cylinder kpl z głowicą 70cc (Made in China) - Producent WM Motor (WILMAT)
- Wariator WM Motor pseudo sportowy rolki 3,5g (zamiennik narraku) - (WILMAT)
- Sprzęgło china pseudo sport (sprężynki Malossi żółte) (Racing)
- Sprężyna dociskowa Malossi Czerwona
- No i tłumik ten co na zdjęciach
- Gaźnik seryjny 15,5mm z dyszą 70 (na 75 się zalewa na 65 jest ciut słabszy)


Osiągi skutera bardzo dobre jednak płynność i elastyczność fatalna...

Próbowałem na rolkach 3g - pali się pasek widać na wariatorze.
Ślizga się na starcie.

Zastanawiam się czy nie wypieprzyć tego tłumika i kupić oryginał nie spawany.
Na fabrycznym tłumiku i rolkach 5g obroty są ok i dużo mocniejszy na niższych obrotach.
Za to V-Max spada o 15km/h - no i tira już nie wyprzedzę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2019, 23:33 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3348
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Nooo takie obroty to ja lubię :lol: :lol: :mrgreen: w końcu coś co się kręci :D
Daj tam gaźnik 17,5 dysze 75-80 jak wyżej zresztą...Powinno dać trochę elastyki i mocy.
Skrócone kolanko zwiększa rpm...

btw. kopci jak czołg :O




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
Malossi karbonit
Zielona mhr+3.85

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2019, 7:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1052
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Mieszanka 1:40 i olej czerwony z Orlenu ;) dlatego tak

A przypadkiem model next-r nie jest nisko obrotowy ?

Dysza nie będzie za duża ? Teraz na dyszy 75 zalewa się a gaźnik jest fabryczny.

I tak już pali 5 l na 100km....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2019, 12:03 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3348
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Mi pali 5-7 na 50cc. Nextr jest niskoobrotowy. Zwężki powyjmuj to nie będzie zalewać, zresztą większy gaźnik to wymusi. Jak nie ma zwężek to dodatkowe otwory. On nie ma dobrego smarowania na tak małej dyszy w stosunku do obrotów. Zmień gaźnik, dysze, wyreguluj i zdaj relacje.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
Malossi karbonit
Zielona mhr+3.85

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy