Dzisiaj jest 23 maja 2025, 13:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2011, 16:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
Witam wszystkich
Posiadam aeroxa 2002r o sporym przebiegu (36 tyś km, jak go kupiłem miał 10 tyś km; dziennierobię nim 20 -30 km głównie do pracy ale i dla relaksu :) )

Aż sam się dziwię że tyle dał rady pociągnąć bez grzebania w silniku i nadal spoko
jeździ lecz moc już nie ta hehe, słaba kompresja (po założeniu twardszych sprężynek sprzęgła i sprężyny centralnej polepszył mu się start :).
W związku z tym najlepszym sposobem jest nowy tłok i szlif cylindra
....i tu jest mój problem...
W związku z tym że obecnie mieszkam za granicą nigdzie nie mogę znaleść
mechanika, który by się podjoł szlifu cylindra (jeden tępy irol mechanik zapytał mnie "a to sie tak da?" i hmmm to mi wystarczyło :(
Do tąd wszystkie naprawy, konserwacje robiłem sam i jestem w stanie już chyba wszystko
zrobić przy tym skuterze ale nie szlif cylindra :(
Pozostaję mi dwie opcje:
-wymiana całego silnika
- wymiana tylko tłoka i pierścieni bez szlifu ( pytanie do Was czy to coś da? Czy bez szlifu
po dotarciu będzie smigał i czy się pierścienie nie posypią ???)
Czekam na Wasze sugestie i propozycje
dzięki




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 16:46 
**

Rejestracja: 23 lip 2010, 12:26
Posty: 331
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
A nie znajdziesz nowego kompletnego cylka ?? Można wymienić sam tło bez szlifu ale pytanie w jakim stanie masz obecnie gładź cylindra czy są rysu itp itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 16:48 
Zbanowany

Rejestracja: 21 sty 2011, 15:44
Posty: 24
Pojazd:
Odradzam kupna samego tłoka.Skoro nie masz mozliwosci zrobienia szlifu proponuje kupic zamiennik seryjnego cylindra tec kosztuje bodajze 200zl.


Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 16:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
Mistrzu_1991 pisze:
Można wymienić sam tło bez szlifu ale pytanie w jakim stanie masz obecnie gładź cylindra czy są rysu itp itd.

Dokładnie też o tym myślałem, ale po tylu kilometrach przypuszczam że gładz cylindra może być porysowana...
Iphone4g czy chodzi ci o ten:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... e6f7acb804
problem w tym że mieloch nie wysyła za granicę - już kiedyś próbowałem kupić ...:(




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:04 
Zbanowany

Rejestracja: 21 sty 2011, 15:44
Posty: 24
Pojazd:
Ten co dales w linku jest chlodzony powietrzem a ty potrzebujesz chlodzonego ciecza.
Skad jestes? poszukaj sklepu z czesciami do skuterow w swoim kraju.Na pewno sa takie sklepy.


Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
założę się że Niemcy- scooter-attack.pl




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
Zgadza się to co podałem w linku to nie ten hehe , niestety nie jest napisane w opisie że jest chłodzony powietrzem a te drobne żeberka uznałem jako dodatkowe odprowadzanie ciepła he he - mój błąd ;)
W sklepie wolałbym nie kupować (kosmiczne ceny a i tak samo muszę czekać na przesyłkę), nie będę płacił kolesiowi podwójnie tylko za to że wejdzie na ebay i zamówi (to każdy potrafi, kwestia doboru odpowiedniego - dlatego Was pytam). Tak samo mam zamiar jeśli już zdecyduję się na kupno ... samemu zamontować (80 -100 euro za roboczogodzine to "ździerstwo w biały dzień")




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:26 
**

Rejestracja: 01 sty 2011, 21:22
Posty: 390
Lokalizacja: dalekoo
Pojazd:
Kup sobie tec hq nie najgorszy cylek byle zebys nie kupowal tec eco.
Kup cylek tec hq caly kpl tam jest,nowe lozysko igielkowe do serii polecam TOP RACING.
Rolki tez pewnie nowe by sie juz przydaly. Poskladaj toto i lataj xD Przydaly by sie jeszcze nowe lozyska na wal ale nie koniecznie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 17:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
nie wierzę w to że nikt ci nie zrobi szlifu a ciekawe czy jest co szlifować. wsadzaj nowy zestaw i będzie śmigać. tylko nie taki za 150 zł. tylko trochę więcej. ale przy takim przebiegu to już warto by zmienić łożyska na wale i igiełkowe dobre wstawić aby mieć spokój na następne kilkanaście tys. km :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
bart1aerox100, pytałem w kilku miejscach i żaden irol nie podejmie się szlifu (tak jak pisałem albo nie wie co to takiego albo za dużo roboty dla niegoo albo nie ma sprzętu -papierem chciał robić ehhh). Znalazłem także polskich psełdo mechaników ale strach skuter im zostawić(raz byłem u nich jak miałem problem z cieknącym gaźnikiem by przedmuchał porządnie kompresorem...oczywiście plastiki sam zdjołem bo nie wiedzieli zabardzo jak się za to zabrać a na widok gaźnika stwierdził ...cytuje" o kurw...ty go masz na wtrysku uuuu" - no i tylko sie załamać na takich fachowców(zwinołem szybciutko z tamtąd skuter- ale to dłuższa historia...)

Dokładnie przebieg ma spory więc bez szlifu chyba nic z tego nie będzie... Natomiast za wał bym wolał się nie zabierać (łożyska dobre- zero luzu) bo beż sprzętu nie ściągne magneta i wału natomiast wymianę cylindra spokojnie poradzę...
Co to śą te łożyska igiełkowe ?




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 19:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Łożysko igiełkowe łączy tłok z wałem korbowym to tak jakby mniejsze łożysko.
Po takim przebiegu przydało by się nowe.
Kurcze 36 tyś. km to jest przebieg chciał bym tyle zrobić albo chociaż jedną trzecią :wink:
Jak nie możesz zrobić szlifu to kup zamiennik tak jak pisali wyżej.
Tylko coś dobrego a nie jakieś chińskie....
Jeżeli na Mielochu nie wysyłają za granicę to spróbuj w innym sklepie internetowym.
Np racingplanet tam powinni wysyłać ale upewnij się jeszcze. tam jest wszystko.
Jakby co to ja tej strony nie reklamuję tylko doradzam w potrzebie.
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
Adrian2401, dzięki za odpowiedz :)
Czy to łożysko igiełkowe dostane razem z zestawem np. u mielocha?
Więc nie ma innego wyjścia ... trzeba szukać cały zestaw. Pytanie brzmi, który wybrać? chciałbym w rozsądnej cenie ale jednocześnie nie jakiś szajs (np z chin).
czy to coś jest coś warte?
http://cgi.ebay.ie/NEW-BARREL-CYLINDER- ... 4aa5d50dd4




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 20:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2010, 11:11
Posty: 129
Lokalizacja: stargard
Pojazd:
chinskie gowno :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 20:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
Tak myslałem....


na niemieckim ebayu znalazłem coś takiego:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... ink:top:de
cena rozsądna a z tego co zrozumiałem t5o chyba to jest żeliwny lub z jakiegoś stopu żelaza a tłok aluminium...
co o tym sądzicie?
http://cgi.ebay.de/50ccm-Zylinder-Minar ... 4156555301
http://cgi.ebay.de/50CCM-ZYLINDER-KIT-Y ... 53e5e96524
http://cgi.ebay.de/Motoforce-50ccm-Zyli ... 1c19071e39
uff jest tego masa mam już mętlik w głowie
http://shop.ebay.de/i.html?LH_PrefLoc=2 ... 513&_pgn=2
proszę mi zasugerować który by się nadawał według Was... jestem zielony w tym:(
dzięki




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 21:03 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
marecki1981i pisze:
http://cgi.ebay.de/Motofo...=item1c19071e39

Z tego co mi wiadomo, to Motoforce jest nie najlepszą firmą, ale można jej zaufać... rolki przynajmniej wyglądają u mnie stabilnie ;d
Ale ten Ebay jest mało przejrzysty. Bardzo oczojeb*y ;x




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 14:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
..jumpman23, ok dzieki Motoforce też mi się znane wydaje:0
Jakieś inne propozycje? sugestie? Może ktoś inny się jeszcze wypowie.




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 23:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
Chyba zdecyduję się na ten oto zestawik:
http://cgi.ebay.ie/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
co o tym sądzicie?
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie łożyska igiełkowego....10x14x13-czy takie są wymiary?




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 23:32 przez marecki1981i, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2011, 23:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Jak nie masz możliwości szlifu i nowego tłoka to radzę albo wysłać cylinder do osoby która może takowy szlif załatwić albo jak kupować gotowy cylek to przy seryjnym silniku najlepiej będzie sprawował się Polini Sport 50cc. Wysokiej jakości tłok moc nieznacznie zwiększona w żywotności tego nie odczujesz. A odnośnie tych cylków Tec itp może cylki nie są złe ale jakość tłoka(materiał z jakiego został wykonany) jakość honowania gładzi pozostawia wiele do życzenia nawet w przypadku fabrycznej jednostki.


Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 23:40 przez Prz3mas92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy