Dzisiaj jest 29 mar 2024, 14:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2017, 21:27 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Witam mam taki problem iż cieknie mi uszczelniacz lewy raczej na 90% bo wszystko tam w oleju bylo i tu moje pytanie czy ciezko jest go wymienic ponieważ zamowiłem drugiego i boje sie czy zepsuje czy nie. A juz skuter przez to odpala ciezej jak jest cieply, ciezej sie reguluje i traci moc. Prosze o porady :)




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 sie 2017, 18:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wymiana jest banalna. Najwięcej schodzi z rozkręceniem bebechów, by się do niego dostać. Najważniejsze to przy wydłubywaniu starego nie wciskaj nic pomiędzy uszczelniacz, a jego gniazdo, bo jak zarysujesz to możesz mieć problem ze szczelnością. Najlepiej weź cienki, płaski śrubokręt i wbij go ręcznie w uszczelniacz (pamiętaj, że w nim jest zatopiona stalowa blacha, wiec poszukaj dogodnego miejsca, np. bliżej wału), a następnie go wyważ do siebie. Najlepiej zrób zdjęcie przed demontażem, by wiedzieć na jaką głębokość wcisnąć nowy. Przed montażem nowego uszczelniacza oczyść gniazdo i wał korbowy z syfu, przesmaruj lekko olejem gniazdo, wał (w miejscu styku z uszczelniaczem), oraz sam uszczelniacz. Jak masz w miarę mocne kciuki to powinieneś go wcisnąć, jeżeli nie to za pomocą jakiegoś kołeczka delikatnie dobijaj w koło młotkiem, DELIKATNIE! Najważniejsze, by był równomiernie wciskany i na taką sama głębokość, jak był założony fabrycznie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2017, 19:26 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Bebechy to moment idą ale mam problem bo nie mam tych szczypców czy dało by sie innym sposobem zdjąc to zabezpieczenie? Bo mowie widać ze leje a i v max spadł gwaltownie i reakcja tym bardziej regulacja slabo reaguje i chcialbym to zrobic i wymyc porządnie kartery, Znajomy też mówił że to banalnie proste tylko własnie zeby uwazać.A jak z tym zabezpieczeniem ? probowales czyms innym niz szczypcami to wyciagac?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2017, 20:49 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Pożycz od jakiegoś sąsiada szczypce do pierścieni segera [ tak się to fachowo nazywa].




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2017, 9:40 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Własnie staram sie :D
Ale tak ogólnie to myślicie że to przez uszczelniacz niechybnie został oskarzony przeze mnie gaźnik? znaczy ze pol na pol . bo tez miał swoja wine




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2017, 17:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Z segerami nie kombinuj, bo połamiesz. Kolega n0ooRt dobrze podpowiada, przemyśl sobie, czy nie kupić szczypców segera na swój warsztat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2017, 14:11 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Już pożyczyłem szczypce wiec mam nadzieje ze sie uda wymienić.

-- 06 sie 2017, 15:05 --

Takze wymienilem uszczelniacz nie wiem czy za daleko go nie wepchnalem ale seger na swoim miejscu wszystko ok odpala od strzala ale z v maxem nie pomoglo nic, jedyne co zauwazylem to mniejsze drgania i lepsze odpalanie na cieplym aczkolwiek nie rozgrzalem go tak porzadnie. Na co teraz zwrócic uwage? rolki nie sa kwadratowe, pasek napędowy zmieniony. Ja kieruje sie na świece iż nie zaglądałem tam ani razu i może poprzedni własciciel tez sporo na niej jezdził , albo po prostu wymiana gaznika na nowy co myślicie?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2017, 19:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Z darmowych rozwiązań to organoleptyczne oględziny koloru elektrod świecy zapłonowej, odstęp elektrod, kolor iskry i jej zachowanie, stan fajki i przewodu WN. Warto zrobić pomiar sprężania ale to już koszt samego urządzenia lub koszt usługi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2017, 10:27 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Też rzucam na świece tylko mówić to jedno a odkręcic to drugie :D nigdy nie zagladałem i nie da sie odkrecic chociazbym sie nie wiadomo jak zaparł :D




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2017, 16:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przez to kupiłem sobie długą nasadkę rozmiar 21 i używam dużej grzechotki, a w schowku mam profilaktycznie długi lewarek, co by nie rozbebeszać kompletu kluczy. Najlepsze jest to, ze posiadam zestaw kluczy honiton i w komplecie jest właśnie nasadka do świec zapłonowych z taka fajną tuleją gumową w środku, która "łapie" świece za izolator :D Ten rurkowy się nie nadaje, bo deformuje korpus świecy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2017, 17:48 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
oto chodzi ze nie mam miejsca na grzechotke :D zauwazylem ze mam słabsza iskre niby długa na 3 cm około ale cieniutka, kiedys byla grubsza. I nie wiem jak wyregulować gaznik gdyż jak zimny pieknie sie wkręca na obroty i odpala z rana z pół obrotu rozrusznika a jak gorący to ma takiego doła przez pół sekundy i wkreca sie dalej i odpala masakrycznie tak jak by nie mogl zalapac, po zgaszeniu zaraz tez pol obrotu i pali ale chwile pozniej juz strasznie ciezko i pozniej za 15 minut jak ostygnie juz normalnie wiec nie wiem co sie z nim dzieje tak samo jak ruszam to on najpierw na chwilke schodzi nizej z obrotow i pozniej idzie w gore co robic? bo ta prędkosc mi nie odpowiada 70 a -85 to duzo i mi to przeszkadza strasznie co moge zdziałać na to wszystko co opisałem?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2017, 17:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Ja kupiłem sobie dodatkowo takie ustroistwo https://www.basspolska.com/pokretlo-do-nasadek.html i to powinno wejść.
damiano20017 pisze:
zauwazylem ze mam słabsza iskre niby długa na 3 cm około ale cieniutka

To masz taki odstęp na elektrodach świecy? :D A tak na poważnie to ustaw odstęp na 0.7-0.6mm i sprawdź kolor iskry na elektrodach świecy.
Na temat regulacji gaźnika odwiedź dział na forum "zrób to sam", jest kilka poradników ładnie opisanych. Zapytam jeszcze jaki masz wydech, bo to podstawa do poprawy osiągów w 2T. Rozmiar gaźnika i dyszy głównej też ma ogromne znaczenie, przepustowość filtra powietrza, stan membran na zaworze, a nawet jakość paliwa i ilość oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2017, 23:27 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Jak juz pisałem przed czyszczeniem gaznika było ok jak umyłem rano to odpalil niby ale nie chcial jechac jak by woda była ale pozniej juz było ok ale spadł v max 65 i umyłem 2 raz i 75 było ale dobra no to tak olej mam castrol power racing 2t leje po 125ml świecy jeszcze nie odkreciłem bo taka zaciagnieta ze nie mam jak jej odkręcic ale jutro mysle ze sie z tym uporam, Świeca tam siedzi NGK z tego co widziałem, gaźnik 21mm mam,ssanie ręczne stage 6 wydech seria filtr metalowy stożek taki siedział od zakupu aczkolwiek teraz po umyciu dziś umyłem go benzyną, dysza w gazniku to 92 a wolnych obrotw bodajze 60, no i dziś znów wziałem sie za regulacje i odkreciłem nakretke od ssania zeby linka sie podniosla do góry i wtedy skuter zaczał gasnąć wiec zwiekszyłem obroty i mieszanke i powoli zaczynałem regulować dotąd aż skuter osiagnał najwyższe obroty i niby nie ma dziury zadnej przy gazowaniu jak i rozpedzaniu sie ale ogolnie przy prędkosci maksymalnej nie pomogło nic, stan membran nie wiem aczkolwiek przydałoby sie sprawdzić, tak zapytam czy trzeba uwazać podcczas tego wyciagania tego zaworu membranowego ? i jakie są objawy tego, bo wychodzi na to że gaznik powinien byc ok bo wszystko przedmuchałem i jest ok dysze czysciutkie,filtr też,uszczelniacz na wale wymieniony, pasek zmieniony,wariator umyty z tego syfu, rolki nie kwadratowe wiec ok tylko sprzęgła nie ruszałem wiec na co teraz spojrzeć? oprocz świecy. Dodam także że Przebieg cylindra to 4250km(dr evo 70cc)




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2017, 17:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przy odkręcaniu zaworu membranowego trzeba uważać tak samo jak przy zdejmowaniu cylindra, a konkretnie to nie dopuścić, by naleciało syfu do skrzyni korbowej. Ja zawsze spryskuję czyścikiem i przedmuchuję kompresorem z długa końcówką. Kolejna sprawa to możesz mieć jedną z czterech śrub samo zrywalną i jest problem z jej wykręceniem. Po zdjęciu króćca ssącego masz już dostęp do samego zaworu. Patrząc w niego pod światło ma być ciemno, jeżeli masz prześwity to zawsze można obrócić membranki, jeżeli to nie pomoże to wymiana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2017, 19:54 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Czemu samozrywalna? mógłbym użyc benzyny i pędzelka by to umyć ? bo mam sklejony piach na karterach przy króccu i moge jedynie uzyc jeszcze sprayu do mycia silnika.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2017, 4:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
damiano20017 pisze:
bo mam sklejony piach na karterach przy króccu

Pisząc syf to miałem na myśli, drobiny kwarcu, które niszczą silnik w przypadku kiedy dostaną się do wewnątrz. Możesz użyć wszelakich działających metod, byle dokładnie oczyścić całą okolicę króćca.
Samozrywalna śruba jest w tamtym miejscu często stosowana w skuterach. To takie zabezpieczenie, przed nieautoryzowanymi modyfikacjami układu dolotowego. Czyli odkręcisz trzy normalne śrubki, a przy czwartej urwie się łeb i zostaje taki stożek, którego nie da się złapać nawet szczypcami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2017, 20:09 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Sprawdze jutro ale jak takie cos sie stanie to jak to pozniej odkrecic?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2017, 18:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Temat dosyć trudny. Najlepiej być posiadaczem mini szlifierki albo próbować punktakiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2017, 16:56 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Myśle że nie ma tam tego czegoś co opisujesz ale sie przekonam ;)

-- 17 sie 2017, 17:56 --

Zdjałem dziś króciec i zawór membranowy patrze pod światło i stan idealny nie ma żadnych najmniejszych prześwitów nic wiec złozyłem z powrotem, tylko trapi mnie czy coś tam sie nie dostało do środka, To jak napęd sprawdzony,zawór membranowy,uszczelniacz też to co moge jeszcze sprawdzić??




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2017, 18:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Brakuje mi pomysłów co to może być. Ogarnij tą świecę, a jak to nie pomoże to chyba tylko wizyta u egzorcysty :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy