Przepraszam za nie obecność ale nie było czasu aktualizować tematu bo szkoła i prawko ;)
31-01-2014 zakupiłem komplet elementów do dremla i zacząłem porting i flow karterów ;)

Spędziłem ok 1.5h w piwnicy i udało mi się zrobić coś takiego

teraz tylko wyczyścić wszystkie zadziory i dziurki xd :]

Dalsze postępy prac przez okres który nie robiłem upów :

Zakończony Porting oraz Flow karterów

spasowanie karterów z cylindrem :]


Później pomyślałem że kartery przydało by się wizualnie przywrócić do idealnego stanu ;) Kupiłem piasek do piaskarki i przygotowując kartery do piaskowania wyciągałem przełożenia oraz wszystkie łożyska i zabezpieczyłem aby nie dostał się nigdzie piasek

Wyszlifowałem wszystkie niedoskonałości po odlewie

Kartery po piaskowaniu :spoko: :




W rzeczywistości Kartery wyglądają jak nowe

Założone zostały wszystkie nowe łożyska i simeringi przekładni oraz nowe łożyska mocowania silnika :] niestety nie posiadam zdjęć z tego okresu bo nie miałem czasu

Przełożenia zalane świeżutkim olejem przekładniowym oraz wsadziłem nową uszczelkę pod pokrywę przełożeń :spoko:
Kartery zostały sygnowene moim nickiem :yahoo:

Tak wygląda wnętrze karterów :] czysto i schludnie

Przyszedł czas aby założyć łożyska na wał i wał do karterów

Łożyska były grzane w oleju ( do ok 90 stopni )zgodnie z zaleceniem SKF

co przy wsadzeniu wału do zamrażarki (wał schłodzony do ok -2 stopni ) daje nam wystarczającą różnice temperatur (wymagana 80 stopni) by wsadzić łożyska na wał bez zbędnego klepania i siłowego wciskania łożysk :]

Następnie zostawiłem wszystko aby ostygło i na następny dzień podgrzałem kartery opalarką do ok 105 stopni co umożliwiło bezproblemowe wsadzenie wału w jedną połówkę karteru :peace:

Pomiędzy kartery poszedł jakiś specjalistyczny (amerykański) sylikon temperaturowy i odporny na paliwo i oleje ;)

Po podgrzaniu małego karteru wszystko siadło idealnie

kartery skręcone oraz wał odprężony i wycentrowany :yahoo: Wał po zakręceniu potrafił wykonać ponad 2 obroty samodzielnie łożyska nie szumią ani nie mają luzów :winner:
Niestety nie posiadam zdjęć lecz postaram się jeszcze pare do cykać
Obecnie tłok założony z nowymi zabezpieczeniami sworznia

oraz cylinder założony na zwykłą uszczelkę (zieloną) z zestawu stage6, po przyłożeniu głowicy i nakręceniu nakrętek (nie dokręcone) wałem prawie nie można obrócić :king: przez kompresje :yahoo: Głowice dokręciłem kluczem dynamometrycznym lecz na obecną chwile muszę załatwić sobie mikrometr lub porządną suwmiarkę aby zmierzyć odległość tłoka od głowicy

gdyż moje 2 zbyt dużo przekłamują

Został wysłany do wyceny laserowego wycinania projekt flanszy gdyż oryginalna musiała się zmierzyć z fantazją poprzedniego właściciela :lol2:

Teraz planuje delikatnie przyśpieszyć z projektem gdyż wielkimi krokami zbliża się wiosna i można by już zacząć jeździć więc oczekujcie kolejnych upów :sqt:
-- 2 kwie 2014, o 15:39 --
Więc witam Wszystkich po bardzo długiej przerwie
Wiele działo się przez ten czas ale nie było czasu by dawać up'y

Nie będę się rozpisywał za dużo bo zainteresowanie spore wiedzę

ale czego spodziewać się po zwykłym roxie :lol2:
Zakupiłem Nowy gaźnik 21 + filtr Malossi box oraz wpadła zrywka ;)
poskładałem wszystko mechanicznie do kupy i przyszedł czas na malowanie :]
Wybór padł na 3-warstwową perłę orange i czarny metalik :yahoo:




Malowanie zostało zakończone

Przyszedł czas na pierwsze odpalenie:
https://www.youtube.com/watch?v=nbvNX6KZPwozaczynamy składać do kupy: :sqt:

W między czasie wpadł mały zestawik kupiony za bezcen:

Nadkole BCD

Przedłużka STR8

Lusterko TNT

Wszystko w stanie idealnym, podejrzewam że było tylko założone a nie używane

Pierwsza wyprawa bardzo udana mocy pod dostatkiem ale cały czas go zalewało i nie chciał się wkręcać

Po powrocie do domu zmieniłem dysze z 95 na 80 i zaczęło to jakoś jechać :yahoo:
Wyprawa następnego dnia

Przyśpieszenie i moc nie ziemska :king: lecz to jeszcze nie to i trzeba było się pobawić napędem :yahoo:
Na obecną chwile przyśpieszenie jest miodzio :] od samego początku do samego końca (nie wiem czy to był koniec ale drogi brakło)

Więc zostały tylko delikatne korekty jak się to wszystko ułoży teraz
Na koniec dziesiejszego up'a fotka po założeniu nadkola i przedłużki :frownte:

Już niedługo zapodam fotki i jakiś filmik z kolejnymi postępami :] Komentujcie jak wam się podoba

Sorry że PPP ale chciałem trochę ożywić temat ;)
-- 27 maja 2014, o 22:55 --
Witam wszystkich po dłuższej przerwie spowodowanej małym przestojem w temacie

Jednak prace nad roxem nie stanęły i cały czas idą do przodu
Udało mi sie porobić parę drobiazgów od ostatniego postu :] między innymi :

Nowy ślimak + Linka prędkościomierza

Wszystkie Nowe śruby dekli silnika wkręcone na kleju,

Malowanie Plastiku kierownicy,

Odnowienie trójkątów + malowanie podkładem do gładkości ( pozostało pomalować na czarny mat),

Regulacja napędu

lecz nie długo mogłem się nacieszyć gdyż sprężyna centralna się rozkręciła

( czekam na s6 hard)

Nowa świeca NGK BR9ES ( świeca wymagała zmiany ponieważ bez R powodowała zakłócenia na liczniku elektronicznym

)

Adapter gwintu lusterka dzięki czemu mogłem założyć moje lusterko TNT

Dorobienie Mocowania tablicy i kierunków do nadkola bcd

owinięcie wydechu bandażem termicznym
Oraz mnóstwo innych drobiazgów jak np nowe metalowe chromowane wentyle
a tu kilka fotek z obecnego stanu












Po kliknięciu w zdjęcie otwiera się większe
Prosze o opinie i porady co jeszcze zrobić

W planach jest :

Polerka Lakieru

Kilka skromnych naklejek ( Scooterattack, Scooterkingz, stage6)

Lampa Led z kierunkami tył

Obicie kanapy i nakładki pasażera skórą

Wymiana amortyzatora tył na jakiś sportowy

Jakiś lepszy napęd ( R/T , Overrange)

Tarcza Oversize 320mm na przód