Dzisiaj jest 20 sty 2020, 23:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 gru 2019, 19:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 20
Pojazd: yamaha aerox
Siemano Wszystkim! :)
Chciałbym wam zaprezentować Mój projekt, który z czasem będzie się rozpędzał. Jest nim Yamaha Aerox. Skuter oryginalnie zasilany gaźnikiem - Dellorto 12mm. Wyprodukowany w 2003 roku na silniku minarelli LC. Dorwany na Olx-sie za kwotę 1300zł. Miał padniętą pompę wody i wydmuchaną uszczelkę pod głowicą.
uszczelki ku mojemu zdziwieniu dosłał sprzedający, pompę zmieniłem ja.

Niestety nie posiadam zdjęć z momentu zakupu, ale wyglądał jak typowa seryjna 50-tka, na stopce centralnej i zabudowanej kierownicy.
Zaraz po zakupie zmieniłem centalkę na boczną i kierownicę w stylu BMX

Obrazek

Jedyny smaczek jaki posiadał to wydech Tecnigas Next-R, jeździłem na nim do końca sezonu, na prawdę spoko wydech :D
Został wstępnie wyczyszczony i na drugi dzień miał już nowego właściciela.

Obrazek

W tej chwili przygotowuję plastiki do drobnych napraw i malowania.
Skuter jest praktycznie rozebrany do gołej ramy, na której również zagości nowy lakier, szkoda by było tego nie zrobić, skoro już mam praktycznie wszystko wybebeszone.

Obrazek


Obrazek

Cyl jest w dobrej kondycji, jeżdził wczesniej na oleju z orlenu, ja osobiście lałem olej mobile.

Jestem na etapie kompletacji seta. Planowany cylinder to Athena racing modular, lub metrakit pro race 3, ale bardziej skłaniam się w stronę atheny.

Na tą chwilę udało mi się dorwać
Yasuni C21
Stage6 R/T 26mm
nowy wał Top racing high-tech na sworzniu 12mm
i kilka nowych części optycznych

Obrazek

Niebawem wrzucę foty z efektów pracy nad plastikami i ostatecznie coś o nowym cylku :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 gru 2019, 21:39 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3953
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Siema, w końcu nowy sprzęt :D :D
Na pro race idzie więcej kunia wycisnąć, modular słaby, mk2 byłby mocniejszy. Planujesz racing zapłon? Jak nie to bierz modulara i najlepiej z C16 bo z C21 nie wyregulujesz prawidłowo i może odcinać zapłon.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2019, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 20
Pojazd: yamaha aerox
Tak, w planach jest selletra, albo stage, ale wolałbym selettre.
Ale to na zdecydowanie później :D na razie naprawa i lakierowanie plastików i zrobienie sub'a bo gaźnik będzie leciał nad koło. Mam seryjne mocowanie i będziemy myśleć bo jest to jak najbardziej do zrobienia, żal przepłacać tyle za nowego, ważne żeby fachowa ręką tylko pospawala i jakieś wzmocnienia na wzór stage.

Myślę że nie powinno braknąć mocy, szczegolnie że cyl będzie po porcie a karter po flow i dopasowaniu. Athena to taki trwalszy stage, a co do C21 no to będzie zabawy trochę, bo już próba regulacji była podjęta ale pod MHRka 70cc ale temperatura ujemna była i to mija się z celem bo się nie dogrzeje dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2019, 23:01 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3953
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Niech ta osoba robiąca cylek nie zapomni o stopniu sprężania :lol: :lol:
Athena to stage6, po prostu ten sam produkt pod dwoma nazwami...




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2019, 23:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2013, 22:20
Posty: 552
Lokalizacja: Opole
Pojazd: Honda XL125V / Zipp Vapor MkII
spuken94 pisze:
Tak, w planach jest selletra, albo stage, ale wolałbym selettre.
Ale to na zdecydowanie później :D na razie naprawa i lakierowanie plastików i zrobienie sub'a bo gaźnik będzie leciał nad koło. Mam seryjne mocowanie i będziemy myśleć bo jest to jak najbardziej do zrobienia, żal przepłacać tyle za nowego, ważne żeby fachowa ręką tylko pospawala i jakieś wzmocnienia na wzór stage.

Sprawdzę, bo chyba posiadam takowe mocowanie żeby dać gaźnik nad koło, jutro będę w garażu to poszukam. Odezwij się na PW czy jesteś zainteresowany. Poza tym to zapowiada się ciekawy projekt. Zapraszam do siebie :)




_________________

https://www.facebook.com/Peyt3rPhotoStory




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2019, 0:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 20
Pojazd: yamaha aerox
Piotrek89
Chętnie zobacze jak to rozwiazales :) masz wiadomość na skrzynce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2019, 14:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2013, 22:20
Posty: 552
Lokalizacja: Opole
Pojazd: Honda XL125V / Zipp Vapor MkII
spuken94 pisze:
Piotrek89
Chętnie zobacze jak to rozwiazales :) masz wiadomość na skrzynce.

Nic nie przerabiałem, można takowe mocowanie kupić. Ja swoje dostałem przy zakupie skutera.
Wygląda ono tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

https://www.facebook.com/Peyt3rPhotoStory




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2019, 12:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2019, 21:55
Posty: 20
Pojazd: yamaha aerox
scoot pisze:
Niech ta osoba robiąca cylek nie zapomni o stopniu sprężania :lol: :lol:
Athena to stage6, po prostu ten sam produkt pod dwoma nazwami...



Będzie dobrze :D a jak nie to kupię R1200
I roosta widziałem na zwykłej athenie racing i dawało to radę

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3Dy2lGmODBMDQ&ved=2ahUKEwjAq-yh08vmAhWqlIsKHY4PB6AQwqsBMAF6BAgFEAc&usg=AOvVaw073trFpIzrx1cNP2wQV3My

R1400 czyli poziom C21 na słabszym nieco cylku od modulara

Trochę gratow, termometr podstawa :D

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2019, 16:53 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3953
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Akurat r1400 nie ma co porównywać do yasuni. Nikt w DE nie lata na yaśkach, chyba że w klasie sport. R1400 to czysty hajend. A napisałem to bo praktycznie wszystkie cylki w PL po modach kończą w koszu albo na półce. R1200 to bardziej pod modulara seryjnego, tam masz kąty coś jak 129/188 a r1400 jest pod troszkę wyższe. Zawsze mnie śmieszyć będzie sqt skz co z r1400 wykręcił 16,5PS na hamowni :lol: :lol: :lol:




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy