Dzisiaj jest 25 wrz 2018, 8:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Yamaha Aerox
Post: 07 lip 2018, 16:01 
*

Rejestracja: 07 lip 2018, 15:28
Posty: 2
Pojazd: Yamaha Aerox
Witam, planuję zakup gaźnika oraz wariatora. Zaczynając od gaźnika, mam na oku:
Tec Racing 17,5 - https://sklep.mieloch.pl/produkt/gaznik-tec-racing-phva-175mm-minarelli-peugeot-do-ssania-automatycznego.html
Motoforce 17,5 - https://sklep.mieloch.pl/szukaj/gaznik-motoforce-175mm-minarelli-peugeot-do-ssania-automatycznego.html?search=product&string=ga%C5%BAnik+motoforce
Dellorto 17,5 - https://sklep.mieloch.pl/produkt/gaznik-dellorto-phva-ts-175mm-minarelli-peugeot-lezacy-do-ssania-automatycznego.html Cena boli.. :/

Gaźnik musi być koniecznie do ssania automatycznego.
Przeglądając tematy i opinie na temat tych gaźników wszystko sprowadza się do tego że Tec'a lepiej unikać, o Motoforcie większość osób nie mówi złych rzeczy, a Dellorto wiadomo malinka, z tym że nie uśmiecha mi się wykładać prawie 3 stówy na gaźniczek. Jestem póki co nastawiony na Motoforce'a, ale chciałbym dowiedzieć się jakie są wasze opinie na temat tych gaźników i oczywiście w miarę możliwości doradzenie. Z góry mówię, że od tygodnia poluję na używkę Dellorto, ale nic znaleźć nie mogę :D

Co do wariatora, tutaj akurat chciałbym się zamknąć w kwocie do 250zł.

Jedyne co do tej pory wymieniałem w Aeroxie to wydech na - LeoVince ZX-R.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 lip 2018, 16:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1765
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Podobno motoforce i tec to samo.
Myślałeś może by kupić tańszy wariator np. Top racing ng i dellorto?




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2018, 17:04 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2916
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Do fabrycznej 50tki w aerox nie ma potrzeby wymiany gaźnika na większy niż 12mm gdyż fabryczny silnik z ZX'em generuje ok 7KM (wykresy na necie). Wyreguluj napęd na igłe, dysze 68-70 i dzida.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.25

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2018, 10:51 
*

Rejestracja: 07 lip 2018, 15:28
Posty: 2
Pojazd: Yamaha Aerox
Szczerze mówiąc to myśląc o wariatorze, chciałem zarzucić coś "lepszego" akurat o wariatorach mało wiem, mało czytałem stąd też taki budżet wybrałem :D

Co do odpowiedzi scoota, gaźnik i napęd mam dobrze wyregulowany, po prostu z gaźnikiem miewam problemy, więc pomyślałem od razu o wymianie na większy, bo Aerox też swoje lata już ma, i nie wiadomo czy wkrótce cylinder nie pójdzie w niepamięć, wtedy wrzucę jakąś sportową 70tkę :cool: - Nawet jeśli nic się wkrótce nie stanie, to wolę być już na to przygotowany, poza tym na 17,5 będzie mu lżej :D

Dla sprostowania - Wydech to ZX-R a nie ZX, wykresy są ciut inne, ale na standardowym gaźniku ładnie śmiga.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy