Dzisiaj jest 28 mar 2024, 17:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2018, 6:57 
*

Rejestracja: 17 kwie 2018, 6:54
Posty: 2
Pojazd: Yamaha TZR 5WX
Dzien dobry!
Okazyjnie kupilem TZR50 w wersji 5WX z roku 2008, silnik AM6. Od poprzedniego wlasciciela dowiedzialem sie co bylo w niej zmieniane, wczoraj rozebralem ja do srubki zeby sprawdzic to dokladniej. Wiec tak, cylinder 80/90ccm nie jestem pewny, malinowy (srednica tloka 49mm), sportowy wydech Yasuni R1, wzmocniony wal. Sprawdzilem kompresje jest dobra, swieca NGK BR9ES wraz z fajka NGK, po jezdzie kolor swiecy lekko brązowy wiec w normie, silnik suchy od spodu, nie łapie lewego powietrza. Gaźnik Dellorto 16mm! (więc chyba standardowy), dysza główna ok. 105.
Do sedna, Yamaha odpala na zimnych na ssaniu, chodzi równo trzyma ładnie wolne obroty 1500rpm, po rozgrzaniu przygasa na ssaniu po wylaczeniu ssania chodzi dalej normalnie. Do 4000rpm wkręca się normalnie, potem występuje tylko takie buuu, i obroty nie wchodzą wyżej. Przy delikatnych kręceniu manetki góra dół obroty dojdą do 6500rpm i już do odcięcia rwie do końca (ok. 13000rpm). Da się tak jeździć jak wyczuje się ten gaz, ale chciałbym wyeliminować tą dziurę w obrotach :-) czy winny może być gaźnik?
Przepraszam za długi temat, ale chciałem podać jak najwięcej informacji bez ot. Pozdrawiam serdecznie i liczę na Waszą pomoc :-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 kwie 2018, 10:10 
*

Rejestracja: 10 wrz 2017, 15:12
Posty: 7
Pojazd: Derbi R50 Yamaha tzr 50
jak najbardziej regulacja i czyszczenie gaznika na poczatku chodzila normalnie czy caly czas tak jest ?
dysze 105 to ja mam w swojej tzr ale w serii ja bym celował w wiekszy gaznik jesli chcesz wykorzystac moc w 100% ale na poczatek zajmij sie gaznikiem i posprawdzaj czy gdzies lewego powietrza nie łapie krociec itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2018, 15:46 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 425
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Większy gaznik do serii ? Po co ? Ten Ci w zupełności wystarczy :wink: Jednakże co do regulacji iinnych rzeczy to z Kubą się zgodzę :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2018, 19:45 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
On ma 80/90cca nie serię, 19-21mm gaźnik proponowałbym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2018, 19:51 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 425
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Aaa no widzisz . Czytanie za zrozumieniem mi nie wyszło :wink: W takim wypadku to tak większy gaznik wskazany :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2018, 7:27 
*

Rejestracja: 17 kwie 2018, 6:54
Posty: 2
Pojazd: Yamaha TZR 5WX
Wyszedl nowy problem, po przy 15.000rpm wał nie wytrzymał :D ale wał jest już wzmacniany z wypełnieniem Evo w drodze, także jak radzicie domówie używkę Dellorto 21 i sprobuję to wyregulować. Myślałem że większa dysza do serii gaźnika 16mm wystarczy. A do takiego Dellorto 21 w takim razie jaką główną dyszę byście proponowali? 80/90ccm , wzmocniony wał, Yasuni R1, kręci kolo 16.000rpm? 115? Mieszanke robie sam, dozownik odpięty i zaślepiony.

-- 20 kwie 2018, 7:27 --

Także tego, dziura była najprawdopodobniej spowodowana pękniętym listkiem membrany.

Obrazek

A co do wału, muszę poczekać aż przyjdzie nowy, bo ten tak dostał po d**** że zrobił się fioletowo niebieski :mrgreen: i od strony magneta się ukręcił ale to ponoć częsta przypadłość :roll:

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy