Dzisiaj jest 28 kwie 2025, 10:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2014, 17:06 
*

Rejestracja: 22 maja 2013, 20:30
Posty: 67
Pojazd:
Witam zamierzam zmienić cylinder w swoim skuterze. W którą stronę powinno być założone zabezpieczenie "uchem" do dołu czy do góry ? Mile widziane zdjęcie prawidłowo zamontowanego zabezpieczenia.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 wrz 2014, 17:10 
***

Rejestracja: 19 kwie 2011, 16:00
Posty: 526
Pojazd:
Obojętne w którą stronę, ważne żeby dobrze siadło w rowku. Obróć nim parę razy żeby się upewnić że siedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 17:14 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wszystko jedno,byleby przerwa z zabezp ieczenia nie pokryła się z przerwą na otworze ,rowku w tłoku gdzie zakładasz zabezpieczenie.
Najlepiej jak te przerwy są na przeciwko siebie po założeniu zabezpieczenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 17:27 
*

Rejestracja: 22 maja 2013, 20:30
Posty: 67
Pojazd:
a jak to jest z pierścieniami, w rowku na pierścień są jakieś bolce na przecięcie pierścienia ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 17:40 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
dk pisze:
a jak to jest z pierścieniami, w rowku na pierścień są jakieś bolce na przecięcie pierścienia ?
Tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 18:40 
*

Rejestracja: 22 maja 2013, 20:30
Posty: 67
Pojazd:
Zeby nie zakładać nowego wątku to zadam kilka pytan tutaj.
1. Czy po zmianie z 50cc na 60 konieczna będzie zmiana dyszy ? Bo co do regulacji gaźnika to jestem prawie pewny ze tak.
2. czy przy zmianie tego zestawu nalezy również zmienić łożysko igiełkowe ?
3. Po założeniu nowego zestawu i pierwszym odpaleniu skuter powinien popracować pewien czas na biegu jałowym bez obciążenia ? Nie mowie tutaj o nagrzaniu silnika bo to jest oczywiste. Chodzi mi o to czy skuter powinien popracować około 20min bez obciążenia i jedynie przy pierwszym odpaleniu bo na początku występuje największe tarcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 6:12 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
1. Najprawdopodonie tak ,ale można jeszcze zwiększyć dawkę paliwa na iglicy przepustnicy gaźnika.
2.Nie.
3.Możesz go tak odpalać z 3-4 razy po 10 minut .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 15:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
Co wy za przeproszeniem pierdzielicie :evil:
Był artykuł Juniora jak założyć tłok i sworzeń i zabezpiecznia sworznia
Odstęp/ przerwa na zabezpieczeniu powinna być w kierunku tłoka albo w stronę
wału skrzyni korbowej albo głowicy jak zabezpieczenie bd inaczej jest ryzyko
że zabezpieczenie wypadnie i narobi bublu.

link do artykułu ---> tuning-w-pigulce-od-mieloch-racing-team-czesc-ii-t24621.html
Pozdro :<




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 17:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
damian4724Przeczytaj to jeszcze raz .
Cytuj:
Zabezpieczenia montuj w miarę możliwości rozwarciem w kierunku pracy tłoka, tzn. przerwa z zabezpieczeniem musi znajdować się na dole lub u góry otworu sworznia.
dla tego że w tłoku w zależności od producenta przy rowku gdzie zakładasz zabezpieczenie jest także przerwa umożliwiająca demontaż zabezpieczenia . Nie wszystkie zabezpieczenia mają tzw. ucho do demontażu. Jeśli przerwa w tłoku jest na dole czyli w kierunku skrzyni korbowej to zabezpieczenie montujemy przerwą w stronę tłoka czyli po przeciwnej stronie od skrzyni korbowej czyli denka tłoka i na odwrót .
wszystko jest uzależnione jak tą przerwę w tłoku umiejscowił producent tłoka i tak właśnie napisałem kilka postów wyżej.
Cytuj:
Najlepiej jak te przerwy są na przeciwko siebie po założeniu zabezpieczenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 18:42 
*

Rejestracja: 22 maja 2013, 20:30
Posty: 67
Pojazd:
Dzięki za wszystkie odp troche mi to rozjaśniło.
Czy przy wymianie cylindra na 60cc powinienem wymieniać również głowice ? Czy może nie jest to konieczne ale "coś " by poprawiło ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy