Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 12:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lip 2010, 18:16 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 17:49
Posty: 1
Pojazd:
Witam serdecznie. Mam przejechane na moim zippie ponad 3500 km i czas najwyższy żeby znieść blokady. Jednak za bardzo nie wiem gdzie w tym modelu te blokady się znajdują a o to dane:
Model: 1PE4QMB
Gaźnik: PZ18J
Zakupiony w 2008 roku. Gdy podłączyłem moduł od kolegi to skuter jechał z prędkością max 60 km/h ile wyciągnie gdy odblokuje wszystkie zabezpieczenia. Jeszcze jedno pytanie zauważyłem, że skuter ma wolny zryw choćbym jechał na czterosuwie. Macie jakieś pomysły skąd takie problemy ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2010, 22:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
masz blokady pewnie jest standard jak u wszystkich : Wydech [ślepa kicha lub przewiercic wiertłem 6 koniec wydechu tą rurkę] Wariator [pierścień po jego zdjęciu osiągi znacznie wzrosną ] Moduł [o ile wiem to w Quanttum'ie mojego ziomka założył moduł od 125 i leci mu 105km/h licznikowe zmienił tylko moduł a inne blokady zostaly jest to 2 suw] i Pewnie jeszcze masz w Gaźniku odkręcasz taki dekielek i tam masz złotą srubke trzeba ją wywalic ;]

jak odblokujesz moze z 90km/h sądząc po osiągach mojego kumpla z modułem od 125 :p dobrze będzie leciał




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm


Ostatnio zmieniony 05 lip 2010, 22:01 przez Szafa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 11:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Szafa pisze:
jak odblokujesz moze z 90km/h sądząc po osiągach mojego kumpla z modułem od 125 :p dobrze będzie leciał
Przepraszam za OT, ale gdzie z chińskiej suszarki wyciągnąć 90km/h. Chyba te chińskie, licznikowe.

W 2007 jest tylko na module i jest na kolanku dodatkowy katalizator, myślę, że w 2008 jest tak samo.




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 11:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2010, 16:10
Posty: 286
Pojazd:
Tulajka na wriatoze jeszcze taki pierscien po między tależami




_________________

Mój KIWI SWAP :****<33333
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1857107#1857107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 12:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
drako28 pisze:
że skuter ma wolny zryw choćbym jechał na czterosuwie. Macie jakieś pomysły skąd takie problemy ?


Pierścień przed wariatorem - blokada.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy