|
Dzisiaj jest 27 wrz 2023, 21:50
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Hobbysta76
|
: 09 wrz 2023, 19:46 |
|
Rejestracja: 07 lip 2019, 22:54 Posty: 14
Pojazd: Cpi sx supermoto
|
Hejka, pytanie czy z firmy POWER FORCE są cylindry o pojemności 90cm? silnik podróba am6....
pytam bo kupiłem w bardzo znanym sklepie internetowym, opakowanie power force a w środku cylinder malina! Sklep twierdzi że takie maja ale coś mi tu czuć przekrętem....
|
|
Na górę |
|
|
M3L0N
|
: 13 wrz 2023, 18:19 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
 |
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8258 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Patrząc w necie to niby są. Chcesz załącz tu zdjęcia ocenimy
|
|
Na górę |
|
|
Hobbysta76
|
: 15 wrz 2023, 17:45 |
|
Rejestracja: 07 lip 2019, 22:54 Posty: 14
Pojazd: Cpi sx supermoto
|
Cylinder oddałem, nie chciałem ryzykować, kupiłem zestaw POWER FORCA 80cm z tłokiem 47 mm i teraz najważniejsze- silnik odpalił bez problemu, mała przejażdżka i tu niestety zonk bo motor nie reaguje od połowy manetki- mierze ciśnienie a tu 5.5 bara, niby nowy zestaw myślę ale po dotarciu połowy nie wzrośnie, pluje nie spalona mieszanką przy wyjściu spalin z cylindra mimo założonego wydechu, więc ściągnąłem głowicę i mierzę squish tłoka i teraz wynik- 3,2mm!! Uszczelka pod cylindrem jest coś koło 0,4/ 0,5 mm także tu wiele nie pomoże cieńsza, pytanie co teraz? szukać wyższego tłoka? będzie cięzko bo w necie nie wszystkie są opisane.... jest poważny problem.... głowicy tyle nie splanuje bo co z oringami, myślałem o splanowaniu cylindra ale tyle też się nie da bo ma kołnierz, może ktoś ma jakiś pomysł....
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|