Dzisiaj jest 20 sty 2022, 20:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sty 2022, 1:45 
*

Rejestracja: 06 sty 2022, 1:35
Posty: 2
Pojazd: skuter
Mam skuter benyco thunder 50 przerobiony na pojemność 100cc i osiąga szybko prędkość seryjną 80km/h i zamówiłem wariator Top Racing SV1 i czy to coś mi polepszy? Bo też myślałem o wymienieniu przekładni ale sam nie wiem czy to sie opłaca i czy pasek na taki wariator by pasował bo mam 729x17.7x30 a chciałbym by skuter osiągnął chociaż te 100km/h.
Też zamówiłem moduł zapłonowy racing żebrowany i w ogóle one coś dają?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 sty 2022, 17:44 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8140
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
W przypadku 4T nie osiągniesz nie wiadomo czego. Jak chciałeś już takie osiągi zamiast tych "gadżetów mocy" mogłeś zakupić silnik p/g i zrobić przekładkę. A jeśli chcesz jeszcze coś osiągnąć z powyższego zestawu sprawdź w jakim zakresie zakupiony cylinder osiąga najwyższą moc i tak wyreguluj napęd i gaźnik




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2022, 19:53 
*

Rejestracja: 06 sty 2022, 1:35
Posty: 2
Pojazd: skuter
Na serio się nic nie da by szybciej poleciał bo mój brat kiedyś miał skutera 4t co jeździł normalnie 90 a po przerobieniu 120 i wątpię by licznik okłamywał bo sprawdzano też samochodem ale sam już nie pamięta co robił ale wie że cały skuter powymieniał na części sportowe a mi chodzi o konkretne bo nie wiem bo nie stać mnie na każdą część




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2022, 21:00 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4642
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 95r/Aerox 70
Bajki w stylu ktoś coś kiedyś miał, kiedyś jechał XYZ km/h można opowiadać dzieciom w przedszkolu, a nie tu na forum. Tak jak Mate napisał, jedyne sensowne modyfikacje to swap silnika na 2t P/G i jest to jedyna opcja na osiągnięcie 100km/h realnych oczywiście, a nie wg. chińskiego cyferblatu. Silnik 2t P/G AC 100% sprawny to koszt +- 1000pln. Dalej kwestia części i portfela. Ogólnie kilka tysięcy trzeba mieć aby to porządnie zrobić i aby się nie zepsuło po miesiącu, jak to bywa w wielu przypadkach. Dlatego też, ludzie chcąc tuningować od razu kupują markowe sprzęty i mają chociaż bazę. Na przyszłość też proszę pisać z interpunkcją, bo słabo się czyta takie posty.




_________________

50cc *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Sprzęgło Tec Evo
Talerz Polini steel
PHVA 17.5
Athena reeds


Naprawy/Tuning skuterków WND/WPU/WL/WWY i okolice Wawy 530/108/269




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy