Pokrywa wyszlifowana szlifierką mimośrodowa i pomalowana srebrzanka z puszki. Nie mogłem znieść tego czerwonego koloru.
Mam inny problem. Silnik złożony zgodnie z sztuką a skuter dalej się nie wkręca na obroty. Cewkomoduł jest sprawny. Podmienilem go z cewkomodułem z Gilery. Nie mam już za bardzo pomysłu. Wszystko szczelne pali na widok kluczyka, a mocy brak. Rozpędzi się do 20 i jakby iskra była podawana w złym momencie, odcina jak w silnikach 4t. Czy regulator napięcia 8pinowy jest powiązany z zapłonem? Z tego co czytałem to nie ale chcę się upewnić. Dzisiaj spróbuję zamienić silniki i włożyć go w ramę Gilery. Powinno to dać odpowiedź gdzie szukać przyczyny czy po stronie elektryki w tajfunie czy w silniku.
Zdjęcie z weekendowego jeżdzonka
-- 19 maja 2021, o 00:46 --
Nie wiem o co tu chodzi. Zamieniłem dzisiaj iskrowniki, magneta. Tajfun nie chodził dalej to samo muł i vmax 20km/h, z złości postanowiłem zamienić silniki między ramami. Silnik z Gilery wylądował w tajfunie a z tajfuna w Gilerce. Odziwo pomogło! Jeden jak i drugi ma moc rozpędza się. Nie wiem co tam się wydarzyło i co było tego przyczyną. Skoro przekładane były całe układy zapłonowe i tajfun nie działał silniki zamienione ramami... I obydwa pracują dobrze.
_________________
Zajrzyj do tajfuna i stalkera
viewtopic.php?p=2328354#2328354