Dzisiaj jest 04 lip 2025, 19:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lis 2010, 19:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
Recenzja powina zawierać:
1. Nazwę części
2. Krótki opis
-Klasa przedmiotu: zamienik, sport, racing, high end.
-Opis zastosowanych materiałow, wykonania, wytrzymałości, czy ciężko się regulowało...możemy dodać coś do siebie czego nie wymieniłem.
3. Zalety, Wady
(recenzje poszczegolnych części mogą sie powtarzać, zobaczymy jak sprawują się u innych)


KAŻDY POST BEZ RECENZJI BĘDZIE ZGŁASZANY DO MODA!!!
Wcale nie pisz posta typu:
ok,skąd tyle wiesz, masz będy,itp bez recenzi,
Jest recenzja jest post!


Ostatnio zmieniony 03 lis 2010, 16:24 przez DR_Evolutio, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
Cylinder Stage6 sport pro..
-poziom Midrace(mocniejszy od sporta,trochę gorszy niż racing)
-cyl o pojemności 70ccm,aluminiowy,kręci wyżej niż żeliwny
-na wydechu Zx i gaźniku 12 leciał 110km/h...bez regulacji.
-bardzo łatwy do wyregulowania
-cylinder bardzo mocny jak na ten poziom
-jedyną wadą jego jest to,że nie znosi przegrzania,przez co bardzo łatwo go zatrzeć
-no i oczywiście nie można zrobić szlifu.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Cylinder Airsal Sport 70


w silniku morini ac

- aluminium dobrze odprowadza ciepło

- nie grzeje się jakoś strasznie

- na setupie : gaźnik standard wszystko standard jedynie dysza 80 pali koło 3l / 100km

- mocy ma nawet na serii bez regulowania

- na 1/3 manetki można sie przy w miarę niskich obrotach 65 toczyć

ogólnie polecam dobry cylinderek jak za taką kase (260zł u smuggiego)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 23:43
Posty: 204
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Wariator Malossi Multivar:
Wariator sportowy duzo wiecej daje niz seryjny
Seryjny keewayek z Malossi Multivarem lecial mi 72km/h
Dość latwo go wyregulowac
Mozna go wyregulowac pod przyspieszenie jak i v-max:)
Wad chyba nie posiada;)




_________________

Malossi Multivar
Tecnigas Rs2
Gaznik Dellorto 17,5
Plytki Membranowe malossi
Sprzeglo Hebo N
Dzwon Stage6
Filtr Polini AirBox
Pasek Polini Kevlar
Centralka żółta
Sprezynki czerwone
project ,,Stunt"
Efekty- Z gazu na kolo:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 23:43
Posty: 204
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Malossi Sport 70ccm
- Jeden z mocniejszych sportów
- na dobrym dobraniu czesci mozna uzyskac nawet moc 9KM!
- Jest to żeliwo i w razie zatarcia mozna zrobic szlif:)
- Na setupie w keewayu : Wydech rs2 multivar lecial 90km/h!
- po wyregulowaniu silnika bardzo dobre przyspieszenie ( z gazu na kolo)
- Na tym cylindrze mozna nawet przejechac ponad 15tysiecy kilometrów!
- Wady : bardzo szybko łapie wysoką temperaturę w silnikach AC.




_________________

Malossi Multivar
Tecnigas Rs2
Gaznik Dellorto 17,5
Plytki Membranowe malossi
Sprzeglo Hebo N
Dzwon Stage6
Filtr Polini AirBox
Pasek Polini Kevlar
Centralka żółta
Sprezynki czerwone
project ,,Stunt"
Efekty- Z gazu na kolo:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2010, 17:40
Posty: 204
Lokalizacja: działdowo
Pojazd:
Wydech Stage6 Pro Replica
Jest do seryjnych cylków, sportowych 50 i 70.
Razem z wariatorem Stage6 sport pro dała idealne osiągi po załorzeniu v-max +9km/h i ogromne przyspieszenie.
Zalety
- Przyjemny moment obrotowy
- Po regulacji nawet ładnie ciągnie przy wysokich obrotach
- Piękny metaliczny dzwięk
- dobra jakoś wykonania
- Dzwięk nie jest zbyt głośny
Wady
- Kolanko bardzo nisko i bez podwyżki można o coś zawadzić
- Szybko się wata wypala
- Ciężka regulacja
Myślę że jak za cenę 406zł (wersja podstawowa lakierowana z czarnym saliencerem) jest to wydech godny polecenia.




_________________

Looknij mojego Speeda http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=167977


Ostatnio zmieniony 02 lis 2010, 20:11 przez stachewicz8, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Malossi Multivar
-Wariator ten nie jest tani ale doceniany i przezemnie też.
Ciągnie on równo od dołu, do góry te same obroty co jest wielką zaletą
Mi na niewyregulowanym napedzie idzie ok 90 jak sie rozpedzi, przyspiesza pięknie :)
Polecam.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:14 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 11:15
Posty: 402
Lokalizacja: Tarnawa k. Krakowa
Pojazd:
Hebo ng
- nie przyjazny w regulacji
- lubi lekkie rolki
- zostawia mula na starcie
- poprawia znacznie v-max
- mało wytrzymale slizgi




_________________

- 5 g (s6) podkladka za talerzem
- dysza 70
- gasbox samorobka
- sprezynki sprzegla hebo niebieskie / centralka hebo +60
Sprzedam Hebo next generation keeway 16mm/ Aprilie Tuareg Rally 80cc Polini !


Ostatnio zmieniony 02 lis 2010, 20:21 przez Dzampek666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Polini Speed control
-dosyć łatwy w regulacji
-bardziej na przyspieszenie
-mało wytrzymały
-v-max około 10 km/h +
-daje mała dziure w przyspieszeniu




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 23:43
Posty: 204
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Gaźnik Dell'orto 17,5+
- Zwieksza chlodzenie silnika
- Pozwala zwiekszyc osiągi w cylindrach 70ccm jak i w 50ccm:)
- Jest obowiązkowy do mocniejszych cylindrów
- Całkowicie zmienia prace silnika
- Łatwy w regulacji
- Wady: Wysoka cena

Polecam!




_________________

Malossi Multivar
Tecnigas Rs2
Gaznik Dellorto 17,5
Plytki Membranowe malossi
Sprzeglo Hebo N
Dzwon Stage6
Filtr Polini AirBox
Pasek Polini Kevlar
Centralka żółta
Sprezynki czerwone
project ,,Stunt"
Efekty- Z gazu na kolo:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
wariator Polini speed control
-u mnie w serii nie zmienił nic
-wysoka cena

gaźnik 21 chiński
-tani
-słaba jakość materiałów
-trudno wyregulować
-można trafić na wadliwy egzemplarz,choć mój był dobry,dawał radę na 70.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Cylinder Airsal 50
-kręci wyższe obroty seryjnego
-aluminiowy
-daje bardzo dużo mocy jest klasy sport
-v-max 5km/h + przy 12mm gaźniku
-cylinder bardzo wytrzymały polecam




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 23:43
Posty: 204
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Tecnigas RSII
- Bardzo dobry wydeszek do 50ccm jak i do 70ccm
- wydech pozwala na krecenie duzych obrotów
- Jest wykonany z dobrego materiału , cieżko go uszkodzic
- Posiada piekny , ciuchutki metaliczny dźwiek
- Wady: Jest strasznie dlugi .
- Troche trudno go wyregulowac
- Jest bardzo drogi ( nowy chrom 640zl)




_________________

Malossi Multivar
Tecnigas Rs2
Gaznik Dellorto 17,5
Plytki Membranowe malossi
Sprzeglo Hebo N
Dzwon Stage6
Filtr Polini AirBox
Pasek Polini Kevlar
Centralka żółta
Sprezynki czerwone
project ,,Stunt"
Efekty- Z gazu na kolo:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 20:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 13:52
Posty: 301
Lokalizacja: Czerwonka/Podlasie
Pojazd: Suzuki AP SWAP P/G 70
Wydech Gianelli Next
- Wydech bardzo dobry pod 50ccm, ale pod 70ccm też daje rade
- Można porównać go do LeoVince ZX, Arrow
- Daje 10-15 km/h i lepsze przyśpieszenie
- Wydech nie jest ani wysoko obrotowy ani nisko tylko jest średnio obrotowy
- Bardzo dobre wykonanie, wysoko zawieszony
- Posiada piękny, basowy dźwięk.
- Łatwa regulacja
- Niska cena (349zł na allegro)
Minusy:
- Należy samemu dorobić mocowanie.




_________________

Obrazek

My Peugeot Speedfight 2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=94539




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 21:01 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:45
Posty: 191
Pojazd:
Wariator Hebo Ng
-trochę trudny w regulacji z cylindrami 50ccm
- dobra jakoś wykonania
- podniósł mi prędkość o około 15km/h
- w połączeniu y wydechem stage6 pro replica daje ładnego kopa
-przy dobrej regulacji niweluje muły




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 21:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Tecnigas RS70
-Idealny pod 70tki sport, oraz racingów.
-Przy serii delikatnie mocniejszy od Yasuni R(lepiej się zbiera. Miałem Yasuni R)
-Kręci dość wysoko.
-Łatwy w regulacji
-Cena dość atrakcyjna jak za wydech tej klasy
-Dźwięk bardzo przyjemny dla ucha
Wada:
-Nie dostałem mocowania, musiałem dorabiać, a nie było to łatwe zadanie.

Malossi Sport 70 LC
-Spora moc (z lekkim poderwaniem idzie na koło)
- Można zrobić sporo szlifów(max 47.6mm)
-Przyjemny dźwięk
-Przy dobrej regulacji na gaźniku 17.5 dość niskie spalanie
-Po zdjęciu termostatu nie łapie strasznie wysokich temperatur

Wada:
-po zakupieniu ORGINALNYCH uszczelek do malossi sporta jedna nie pasowała i musiałem troszkę przerabiać...

Stożek Malossi e5
-fajny dźwięk
-posiada obudowę
-dość atrakcyjny wygląd
Wady:
-ciężko wyregulować
-obudowa bardzo łatwo sie niszczy
-Obudowa nie osłania gąbki tak jak powinna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 15:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Reperaturka pompy wody RMS HQ

- zamiennik, zestaw naprawczy pompy wody.
- kupując ten produkt miałem nadzieje że włoska firma RMS nie wypuści żadnego bubla a jednak, przyznam że uszczelniło mi to pompę wody jednak żeberka wirnika są zbyt długie i powodują one ocieranie wirnika o przykrywkę (tą małą na 3 imbusy) co w efekcie kończy się ukręceniem wirnika, a w konsekwencji awarią układu chłodniczego. W mojej Aprili montowałem już 2 zestawy tej firmy mając nadzieje że pierwszy zestaw to pechowa sztuka, właściwie nie wiedziałem do końca co bylo przyczyną awarii bo cały wirnik poprzez zastój został zalepiony syfem w układzie chłodniczym (płukałem go wiele razy), nowa zestaw naprawczy pochodził na wolnych obrotach jakieś 10 minut po czym udałem się na przejażdżkę, w pewnym momencie usłyszałem szumienie/ocieranie w okolicach pompy, szybko pojechałem do garażu i mówię do kolegi odkręcamy, chciał się upierać że podczas czyszczenia co chwile odkręcaliśmy tą pokrywkę i na pewno będzie dobrze (przecież nowa część) ale jednak niestety miałem racje, wirnik ukręcony, układ chłodniczy nie sprawny. Naszczęście są na tym świecie ludzie życzliwi i chętni do pomocy, wirnik zaniosłem do znajomego mechanika który przypiłował żeberka i zakleił jakimś konkretnym klejem wirnik, podziekowałem mu czwórką Tatry i wszyscy są zadowoleni.

Plusy

- Jedyny plus jaki wykryłem w tym zestawie to to że simering uszczelnia pompę, na łożyska złego słowa w sumie też nie powiem. Jednak cały zestaw narobił mi tyle nerwów że szkoda gadać.

Minusy

- nie dopracowany wirnik, dodam że kupowałem z dwóch źródeł jedno Mieloch Motocykle a drugie sklep w Czeladzi.

Ogólnie nie polecam tego zestawu, jeśli ktoś ma problem z układem chłodniczym, a zapewne wiele osób ma bo w Minarelli pompa lubi sobie cieknąć to może zastanówcie się nad zestawem Teca, 7zł droższy ale za to mamy w zestawie koło pompy wody. Decyzja należy do was, ja dziś RMS bym nie kupił.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 15:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
Jąkała, spokojnie chciałem w poscie zaprezentować swoje recenzje a nie w treści tematu, tutaj moja recenzja z innego fora:

Polini Evolution2
Zalety:
-Moc!
-Wykonanie
-Jakość
-Zestaw zawiera dobry tłok, podkladki do regulacji odstępu tłoka od świecy(tłumaczę prostym językiem aby każdy zrozumiał)
Wady:
-wymiana tłoka co 20 motogodzin w zalżności od wysilenia układu, ale za taką moc mozemy raz na jakis czas wymienić tłok
-cena, jeśłi ktos przy tuningu patrzy sobie w portwel

Sprzęgło Polini PATENTED 2g
Zalety:
-Wykonanie
-Jakość
-Materiały:
Okładziny ceramiczne z grubiej zarnistą mieszanką dobrze spisuje swoją rolę na poziomi racing
Policzki(ta część z aluminim do ktorej jest przymocowana okladzina) wykonan z lekkiego bardzo wytrzymałego stopu duraluminium
-Prosta regulacja
-Najprostrza konstrukcja
-w 100% można je rozłożyć
Wady:
-Materiały:
Blok sprzęgła jest wykonany z 2,5mm stopu metali o kruchej i wtrzymałej konsystęcji mało odpornej na wyginanie
w środkowej części zgięciu uszy sprzęgła mają 2mm mogą poprostu nam pęknąć warto je poprawic dodadkowym spawem

Sprzęgło Polini PATENDET EvolutionII/III 2g
Zalety:
-Wykonanie
-Jakość
-Materiały: okładziny ceramiczne z drobno ziarnistą mieszanką co jeszcze bardziej zwiększło tarcie
Policzki z lrzejszego i jeszcze bardziej wytrzymałego stopu duraluminium/evloutionIII ma jeszcze lrzejsze policzki
-Blok sprzęgła wykonany z bardzo wytzymałego stopu włoskiej stali o grubościu 2,5mm [rzyczym poprawiono defekt z pierwszej wersji sprzęgła 2g i uszy mają od 3,2mm do 4mm grubości a w momęcie odlewu uszu (a nie zgiecia jak to było w pierwszej części 2g) wiec w momęcie odlewu uszu przy kącie 45 stopni odlew ma ok 5,5mm
pozatym blok jest w ocynku złotym w przypadku wersji drugiej a w trzeciej jest pokryty chyba farbą żaroodporną anty korozyjną czego zabrakło w pierwszej wersji 2g
-Kompletnie w 100% rozkręcialne
-Najprostrza regulacja
-Najprostrza budowa, co daje że sprzęgło jest:
-Najlepsze na rynku
Wady
brak chyba że weźmieny pod uwagę najwyższą cenę na rynku, ale w końcu najlepsze sprzęgło ;)

Wał Stage6 HPC
Zalety:
-Jakość
-Materiały
-Wykonanie
-W zestawie łozysko Stage6 HQ, nakrętki na wał i koło od pompy wody/oleju
-Nisak cena
Wady:
niezauważyłem

Stage6 Racing
Zalety:
-W zestawie dostajemy 5 podkładek do regulacji
-aluminium z ktorego jest wykonany cylek dobrze oddaje ciepło,ale jest troche miękie co wychodzi na plus przy obrbce,
-modułowa głowica w nowej wersji która pasuje do wersji ze zwykłą głowicą
-najmocniejszy racing na rynku
-dobry chromowany pierścień
-niska cena
Wady:
-Słabe wykonanie jeśli chcemy by to jeździło musimy sobie sami go dopracować
-środkowy kanał nie jest dzielony ;/ co by dało dodadkową moc po małej korekcie
-nicasil średniej klasy,ale tuleja jest dość twarda
- tłok athenyjest potwornie słaby/kruszy sie,pęka

łożyska SKF C4-C3
Zalet
C3 idealnie nadaja sie do sportów i seri w sam raz spełniają swoją rolę w ostateczności nic sie nie stanie jak damy je pod racinga czy evo lecz długo nie wytrzymają
C4 łożyska fenomenalnie spełniaja swoja role nigdy mnie nie zawiodły idealne do silników klasy racing i evo
Wady:
Brak

Łożyska Hebo hq srebżone/Stage6 hg srebrzone
Zalety
świetnie zgrywają sie z każdym wałem
wytrzymałe
spokojnie kulniemy na nich evo
Tanie!
wada:
Brak wad

Wał Tec Racing
Zalety:
-Wykonanie
-materiały:
Wypełniacze dobrze trzymaja dobrej jakości, stop metalu też dobry lecz po miesięcznej przerwie zaobserwowac mozna korozję czego nie zauważyłem w stage6
-Niska cena
Wady:
w opisie zawyżony zakres obrotów ale i tak średniej klasy evo pociągniemy na tym wale realny zakres obrotów na tym wale jest gdzieś w granicy 14,5 tyś

wydech hm... Stage6 Pro replika
Zalety:
-Lekki
-Daje moc najwięcej przy ok 8,6 tr/min
-na seryjnym minarelli ze sportowym osprzętem uzyskałem na nim realne 93km/h,
wysokie obroty i konkretne przyśpieszenie
-Ładny dźwięk
-ładny wykląd
-dobre wykonanie

Wady:
dość ciężko go wyczuć i gdy już mamy wyczuty ten zakres, na jakich rolkach itp dobrze pracuje to mamy małe pole manewrowania

hm... Leovince ZX
-Idealny do seri,
-Świetnie dogaduje się ze sportowym wariatorem(malossi multiver) i rolkami 4,7g :)
-Prosty w regulacji
-Ładny dźwięk
-Najwiekszą moc daje w 7,9-8 tr/min obr co i tak daje nam większą moc niż yasuni Z
-Niska cena
-dobrze wykonany
wady:
przy sporcie nie uzyskamy maksymalnej mocy ale i tak jest dobrze chociaż ten wydech jest dedykowany do seri

Yasuni R
Zalety:
-dość prosto wyczuć moment w którym wydech ma największą moc 8,8-8,9tr/min
-bardzo dobrze spisuje się przy sporcie,racingu a nawet mułowatą serie mozna nim ożywić
-Lekki
-Ładny dźwięk
-dobre wykonanie
-dobrze wykonany
-dobre materiały
Wady:
średnio wysoka cena jak za taki wydech, ale jest to alternatywa dla mid race, której jest mało na rynku

Top Performance Nardo
-Mocny wydech
-Idealnie nadaje się do sportów
-mocne przyśpieszenie mozna na nim użyskać
-dość prosta regulacja, najwyższą moc uzyskuje w zakreśe obrotowym ok 9-9,1 tr/min
-bardzo ładny dźwiek średnio metaliczny
-dobrze wykonany
-dobre materiały
Wady
-śdnio wysoka cena jak za taki wydech
-niektórym moze nie przypaść do gustu krutka końcówka
-dość głośny w zakreśe obrotów najwyższej mocy

Leovince Hand Made
Zalety:
-Mocny wydech
-daje mocne przyśpieszenie zakres najwyżsej mocy to ok 10,1 tr/min
-łądny basowy dźwięk
-łatwo sie go reguluje
-łądany nie pozorny wygląd
-dobre materiały
-dobrze wykonany
Wady:
-kanibalskie mocowanie obejmy końcówki (tam gdzie się przykręca, mi osobiscie się to ani troche nie podoba;/ )
Technigas Next-R
-Ładnie sie prezentuje
-dość mocny do seri najwyższą moc uzyskujemy w 8,1-8,2 tr/min
-łatwo sie go reguluje
-średnio niska cena
Wady:
-mała wytrzymałość w stosunku do krawężników :P
-słabe materiały, lepiej o niego dbać jesli niechcemy zardzewiałego shitu
ok... tych tam gianneli itp tego czego niepamietam juz mi sie nie chce wypisywać

Przeciwtalerz CNC Racing Driwe
Zalety:
-Bardzo lekki
-dobrze wyprofilowany
-jak narazie był brak możliwości montarzu wiatraczka na talerzu ale już jest dostępny w niemczech wiatraczek
Wady:
-szybko sie wyciera
-bardzo latwo robia sie w nim rowki

Wariatory Malossi multiver,hebo NG,Stage6 sport pro
Zalety:
-wszystkie wariatory są podobnej konstrukcji i dobrej
S6.sp ma inny profil przystosowany pod przeciwtalerz stage6
materiały:
M.m jest wykonany z mocnego aluminium cięższko sciernego
hebo ng jest wykonany z bardzo podonego stopu duraluminium ale dodadkowo pokryty jest nicasilemktóry i tak lubi się wycierać do zera i powstaja takie plamy na wariatorze
S6.sp jest wykonany z nieco słabszego stopu
-wszystkie wariatory dają zarówno wiekszy v-max jak i przyspieszenie
-nie ślizgaja sie nawet po sporych przebiegach
Wady hm...
w porównaniu do seryjnych te wariatory dają kopa więc niewidzę wad

Polini speed control
Zalety
-w porównaniu do innych wariator mazupełnie inny profil
-wariator jest lrzejszy od konkurecji co daje w parze wyższe obroty/przyśpieszenie
daje na v-maxie ok 10-15 co u konkuręcji jest najmniejszym wynikiem ale przyspieszenie jest na nim najwyższe
wykonany z dobrego stopu duraluminium podobnego do tego samego stopu co w malossi
wady:
mniejszy v-max niz u kąkuręcji wiec polecam do stuntu ;)

Gaźniki
Dellorto12,17,5,19,21,20,5
przetestowane wszystkie
-wykonanie tych kaźników jest rewelacyjne bezkonkuręcyjne
-materiały zastosowane są bardzo dobre
-można zamówic do niego niemal każda cześć
-jest w 100% rozkręcalny wiec łatwo go wyczyścic lub zdiagnozować usterkę np(polecam przezroczysty wieżyk z ktorego leci paliwo od baku do gaźnika, gdy pobiera paliwo a nie trafia ono do cylka dysza zatkana gdy nie pobiera paliwa od strony powietrza jest zatkany
-łatwa regulacja
Wady:
często przekręcajace sie gwint prowadnicy linki gazu

Gaźnik Stage6 R/T
Zalety:
-jakość pierwsza klasa
-wykonanie równierz dobre
-możliwość wymiany dyszy po odkreceniu centralnej śróbki w komorze pływakowej
-ładny wygląd
-w standardzie gardziel jest"spolerowana" by zapewnic najszybszy przepływ mieszanki
-Nawet nie jest taki drogi
Wady:
-szybko sie rysuje(słaba jakość czarnej farby)
-drogie dysze

Filtr Stage6 DL
Zalety:
-bardzo dobrze filtruje powietrze
-duży
-bardzo ładnie sie prezentuje
Wady
w aeroxie zapomnijmy o montarzy jak nie mamy dziry w schowkó,10cm sóbframe lub króćca prostego
dość drogi za kawałek gąbki z logiem firmy równie dobrze byśmy byli wstanie samemu zrobić tego typu filtr

Filtr malossi e13 e5
-dobrze spełniaja swoja rolę
-wszędzie sie zmieszczą
e13 ma imponujacy wyglada
e5 dodadkową osłonę
wady:
ceny są średnio wysokie

króciec stage6 viton
Zalety:
-umożliwia montarzy gaźnika nad koło
-tani
-okrągły wylot więc współpracuje z większościa dobrej klasy zaworów membranowych
-aluminiowy spód obklejony gumą
Wady:
od strony mocowania gaźnika u dołu krócieć lubi pękać

DR Evo70
Zalety:
-Dobry sport
-mało wysilony więc zywotny
-dobre osiagi
-nie grzeje się do puki go nie zagrzejemy i nie przytrzemy
-bez problemu może konkurować z malossi sport czy innego typu podobnymi sportami
-w zestawie dobry tłok
-Tani!
Wady:
żeliwo, ale w sportach to standard

Malossi fly
Zalety:
-Grube okładziny o dobrej słabo ściernej mieszance
-idealne do sporta jak i racinga
w seri nie do zajechania
-odporne na przegrzania(palenie gumy)
-w zestawie 3 komplety sprężynek jesli dobrze pamiętam
-jakość
-materiały
-wykonanie
Wady:
-cięzko sie wymienia sprężynki ;/

Hebo R
Zalety:
-łatwa wymiana sprężynek
-dobre wykonanie
Wady:
okładziny są słabej jakości,moga pękać/odpadać

dzwon polini evo
Zalety:
-Bardzo dobry dzwon z dodadkowym pierścieniem
-nie przegrzewa się
-nie ślizga
-wytrzymały
ciekawostka zanim go zamontujemy musimy dać podkładke pod niego w wielu przypadkach bo może sie kręcić ze sprzegłem podopaleniu :P
Tani!

Dzwon stage6 WC
Zalety:
nieślizga się zabardzo
ładny wygląd
wady:
słabe materiały
Przegrzewa się
szybko robi sie fioletowy(dobrze że niema bić na boki tak jak szybko sie przegrzewa)
WCT to zupełnie inny dzwon polecam WCT

Zaworek stzge6 VForce
Zalety:
-4membranki idealnie napełnia skrzynie korbową
-klasa najwyższa
-najlepsza jakosć
-materiały
-wykonanie
Wady:
Membranki karbonowe lubią się kruszyć
cena tez nie mała ale za ekskluzywne części sie płaci

jak będzie mi sie nudziło to jeszcze wypisz z pare litanni :P
(sory za błędy)


Ostatnio zmieniony 03 lis 2010, 17:07 przez DR_Evolutio, łącznie zmieniany 8 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 16:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Gaźnik Stage6 PHBG 19 Black Edition
Plusy
-wykonanie
-ssanie ręczne
-mocowanie linki
Minusy
-Czarna farba łatwo odpada przy lekkim odbiciu

Cylinder Top Performance Trophy 70
Plusy
-żeliwny cylinder (możliwy szlif)
-dobre wykakanie
-ciagnie dobrze w każdych obrotach
-niewysoka cena
Minusy
-Niezauważyłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 18:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Wydech LeoVince zx chrom.
Najlepszy wydech do 50cc. Wydech jest kilka lat na rynku, ogólnie jest sprawdzony, nie znalazłem się ze złą opinią na temat tego wydechu. Jest niskoobrotowy.
+ Stworzony do 50cc
+ Da rade też przy sporcie 70cc
+ Doskonały wygląd
+ Bardzo prosty w regulacji
+ Piękny dzwięk
+ Olbrzymi przyrost osiągów
+ Zrobiony z dobrych materiałów
+ I wiele innych plusów

Minusów nie znalałem. POLECAM !!




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...