Dzisiaj jest 03 sie 2025, 7:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylki!!!!!!!
Post: 18 lis 2010, 13:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 17:25
Posty: 67
Pojazd:
Czy duza jest roznica mocy/osiagow pomiedzy hebo manston replica a arisal racing<2pierscienie>
aerox??????


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 14:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jakoś 2-3 konie manston napewno mocniejszy




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 14:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 17:25
Posty: 67
Pojazd:
A jak z żywotnoscia u tych cylków??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 14:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 12:20
Posty: 315
Lokalizacja: grudziądz
Pojazd:
co 5tyś. km tlok i tak 3 albo 4 razy czyli z 15tys. 20tys, km zrobisz


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 14:35 przez szymgra1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 14:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 17:25
Posty: 67
Pojazd:
ale ten airsal jest 2 pierscieniowy czyli teorytycznie zywotnosc na 1 tloku powinna byc większa

a nie wystarczy zmienic pierscionka co 5 a np co 7-8 tloka?:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 15:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
matekzwd, Chyba mniejsza żywotnośc na 2 pierścieniach, ponieważ jest większe tarcie. Przynajmniej tak mi się wydaje :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 16:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 12:20
Posty: 315
Lokalizacja: grudziądz
Pojazd:
x2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 19:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 17:25
Posty: 67
Pojazd:
czyli cylek airsal jest mniej wytrzymaly i szybciej bedzie tracil kompreche od hebo tak??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 12:20
Posty: 315
Lokalizacja: grudziądz
Pojazd:
tak mi sie zdaje.
mam hebo i jest ogromna moc!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 20:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Airsal poza tym robi słabe tłoki.
Jeśli masz wybierać pomiędzy tymi dwoma cylindrami, to bierz HEBO.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Falcao pisze:
Airsal poza tym robi słabe tłoki.
Jeśli masz wybierać pomiędzy tymi dwoma cylindrami, to bierz HEBO.


x2. Wiem ze swojego doswiadczenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 3:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
szymgra1 pisze:
co 5tyś. km tlok i tak 3 albo 4 razy czyli z 15tys. 20tys, km zrobisz

troche to zbajkowałeś
hebo przy średnim wysileniu ok 18KM powinien wytrzymać na luzie 6tyś na tłoku a nie zbyt wysilony 10tyś itp w zaleznosci od docirania używania odpowiedniego oleju i piłowania.
Arisal jest zbudowany z gorszych materiałów i słabszy
jak brać to hebo a jeśli cena cie przytłacza kup Stage6 racing dobry cylek jak się dba o niego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 14:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 17:25
Posty: 67
Pojazd:
Czyli biorę REPLICE do tego lepiej
wal
top racing evo
czy top racing race hq?????????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 15:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 12:20
Posty: 315
Lokalizacja: grudziądz
Pojazd:
TOP RACING EVO NG!!!!!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 15:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
DR_Evolutio, 18KM na Hebo Manston Replica? :O
Chodzi o moc silnika.


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 17:34 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 15:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 17:25
Posty: 67
Pojazd:
A czym ten evo jest lepszy od tamtego???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 17:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 12:20
Posty: 315
Lokalizacja: grudziądz
Pojazd:
top racing evo ng ma wytrzymalosc do 18tyś. obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 12:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 17:25
Posty: 67
Pojazd:
do tego łozyska sage6 skf metal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 12:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
matekzwd, teflon :roll:




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 12:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 12:20
Posty: 315
Lokalizacja: grudziądz
Pojazd:
teflon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy