Dzisiaj jest 10 sie 2025, 10:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 gru 2010, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 10:01
Posty: 68
Lokalizacja: Świecie (CSW)
Pojazd:
Siema,
otóż mam poważny dylemat który cylek wybrać. Czy różnica w mocy jest duża?Podobno tylko 1 KM różnicy. Chcę wiedzieć jak to jest w praktyce.Który cylek opłaca się bardziej wziąć. Wiem że Sport Pro to alu (nie mozna szlifowac) i ma lepsze chlodzenie a Sreetrace to żeliwniak, jednak chodzi mi o opinie tych którzy mieli do czynienia z tymi cylkami i odczucia.


pozdro


Ostatnio zmieniony 01 gru 2010, 20:13 przez Exevon, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
chcesz ten cylek do ac czy lc ??

Miałem Streetrace w mina AC
w lato bardzo się grzał obroty max 12-13tyś z góry na full gazie przy gaziorze 19mm
Mocy ma sporo
Piszą że streetrace ma na najwyższych obr 0,5KM mniej niż sport pro
a tak to ma lepszy dół

Ogólnie cylek dobry wykonani bdb żadnych skaz itp
Godny polecenia dobry cyl za rozsądną kase




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 10:01
Posty: 68
Lokalizacja: Świecie (CSW)
Pojazd:
LC. No nie wiem czu kupić streetracera czy warto doplacic te 150zl do sport pro?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:41 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Do Sport Pro trzeba będzie w wał zainwestować a w Streetrace już nie.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Sory, że się podpinam ale też chodzi o moc w streetrace. Czy Yasuni Z zgra się ze streetrace? Ile mniej więcej można wyciągnąć z tego połączenia przy silniku P/G LC, reszta seria.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Cylek sport pro to juz jest klasa midrace i nalezy wymienic wał. A do streetrace nie a mocy tez ma pod dostatkiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 10:01
Posty: 68
Lokalizacja: Świecie (CSW)
Pojazd:
wał i tak bedzie wymieniany.
to co brać? i dlaczego?




_________________

Piaggio NRG MC1 Mid-race
---------------------------------
-cylek: Stage6 Sport Pro
-wydech: Stage6 Pro Replica /bedzie Yasuni C16
-wał: Top Racing Evolution NG
-gaźnik: Dell'orto 17,5 PHVA
-filtr: Polini Air Box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 20:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
tO bierz sport pro. Jest to dobry cylinder ktory charakteryzuje sie duza moca (klasa midrace) i niewygorowana ceną.Powinienes byc zadowolony z tego cylindra jesli wszystko dobrze zlozysz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 21:03 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 13:17
Posty: 87
Lokalizacja: WaWa
Pojazd:
Mam s6 sr i bardzo polecam.Moc naprawdę spora na starcie s6 sp nie ma szans z sr, ale znowu prędkość maksymalną mam nieco mniejszą. Sr ma gorsze chłodzenie szczególnie przy gumowaniu.ja nie brał bym sp po 1. cena wieksza po 2. moc jw. napisałem po.3 szlifowanie. Nie mówie ze sp to zły cylek bo daje rade tylko na zdrowy rozsądek.(2 roxy mój s6sr kolegi s6sp podzespoły na poziomie sport gaźniki oba 19mm itp.)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 21:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 10:01
Posty: 68
Lokalizacja: Świecie (CSW)
Pojazd:
aha, dzieki Mooosztarda, takiej odpowiedzi oczekiwałem czyli porównania.




_________________

Piaggio NRG MC1 Mid-race
---------------------------------
-cylek: Stage6 Sport Pro
-wydech: Stage6 Pro Replica /bedzie Yasuni C16
-wał: Top Racing Evolution NG
-gaźnik: Dell'orto 17,5 PHVA
-filtr: Polini Air Box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
bierz sporta.Miałem w Arei( waga 106 kg!) i bez żadnej regulacji na ZX ciął 110..a przyspieszenie mega.Warto zapłacić trochę więcej i mieć tą moc pod manetą.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 22:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:45
Posty: 239
Lokalizacja: Siedlce Aerox City
Pojazd:
bierz streeta zatrze się to szlifa robisz i ogien dalej
a sport pro do kosza

Pozdro
Przemo.




_________________

Bling&Bling full sport AeRox.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 22:35 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
na ebay'u jest sport pro które ma 20,5 km :P ale wiadomo, Niemcy :mrgreen:

ja bym wolał streetrace, zawsze szlif można zrobić :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2010, 22:41 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 19:05
Posty: 129
Pojazd:
według mnie to zależy jak stoisz z kasą, jeśli stać Cię na kupienie na kupno nowego cylka po zatarciu ostatniego to bierze Sport Pro, jeśli nie dysponujesz zawsze dużą kasą bierz Street Race bo szlif+tłok wyjdzie taniej od nówki cylka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 10:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To zależy od przeznaczenia skutera, jeśli jest to twój środek transportu a nie zabawka to lepiej weź Streetrace, jeśli chcesz bardzo osiągów weź Sport Pro. No, ja bym wziął Streetrace ale do rzeczy..

Miałem do czynienia z dwoma cylkami, Streetrace miałem okazję zakładać. Oba skutery to były Aeroxy chłodzone cieczą:

Streetrace 70
Malossi Multiwar
S6 Wingcooler
Tec Evo Racing
Tecnigas RS70
Dell'orto 17,5mm

Sport Pro 70
Malossi Multiwar
Malossi Fly
Yasuni R
Dell'orto 19mm

Osiągi? Sport Pro wyższy V/max o jakieś 5-10km/h, przyśpieszenia podobne, tyle że koledze Sport Pro zatarł się bo stożek dostał wody, a Streetrace dalej śmiga ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 11:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Bierz Streetrace jeśli do LC to nie będzie się grzał, bo między ST a SP można odczuć różnice w AC bo ST się grzeje, chodź mój Quantum równo szedł i bardzo mi się kultura tego cylka podobała.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 15:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2010, 10:01
Posty: 68
Lokalizacja: Świecie (CSW)
Pojazd:
a co powiecie jeszcze o Polini Sport i Malossi Sport podobno nie mają szans ze Streetracerem, co mnie dziwi bo Streetracer ma okolo 8KM a Polini I Malossi okolo 10Km?
to jak to jest?




_________________

Piaggio NRG MC1 Mid-race
---------------------------------
-cylek: Stage6 Sport Pro
-wydech: Stage6 Pro Replica /bedzie Yasuni C16
-wał: Top Racing Evolution NG
-gaźnik: Dell'orto 17,5 PHVA
-filtr: Polini Air Box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 17:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
Z tego co wywnioskowałem i co pisze w opisach cylindrów na mielochu

to SR ma tylko 0,5KM mniej na wysokich obr a SP ma koło 12,5KM
Użytkownicy którzy mieli StreetRace i byli na hamowni mają 9-12KM zależy to od wydechu gaźnika

Jak chcesz ten cyl do LC to bierz Streeta . wytrzymałość i możliwość zrobienia szlifu to duży +
Wg mnie najlepszy wybór :D




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 18:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Według mnie Stage6 streetrace będzie najlepszym wyborem , ponieważ zatrzesz szlif tłok i dalej ogień , co do Stage6 Sport pro to lepiej odprowadza ciepło za to jest + , ale jak zatrzesz nie masz możliwości zrobienia szlifu , bo jest pokryty Nicasilem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2010, 18:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Moim zdanie osiągi podobne a o glupi błąd przy składaniu bo kazdemu sie może zdazyć zatrzesz sporta i do kosza. Więc leipiej streta :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy