Dzisiaj jest 05 sie 2025, 20:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 gru 2010, 23:14 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Siemka.
Mam dylemat co do wyboru cylindra, a mianowicie zastanawiam się nad:
- Hebo manston replica 70cc
- Malossi sport 70cc
- Airsal sport 70cc

Moim faworytem jest malossi, ale poważnie zastanawiam się też nad hebo, airsal mniej. Odrazu mówię, że oprócz cylindra będzie wymieniany też wydech :) a póki co gości u mnie malossi multivar i nic poza tym :)
Dzięki za pomoc :)

Na przyszłość napisz o jakim skuterze mowa, jaki silnik, i zakładaj temat w odpowiednim dziale silnikowym.
Fornal :wink:


Ostatnio zmieniony 04 gru 2010, 23:23 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 23:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Igi, zadaj sobie pytanie czy chcesz Sporta czy Racinga, bo Malossi a Hebo to cylindry z innych klas. Airsala nie warto.
Do Malossiego wydech: Yasuni R, Stage6 Pro
Do Hebo: C16/20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 23:24 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Racing powinien mieć teoretycznie większą moc, czyli też lepsze osiągi, prawda? Do mojego skuta nie ma żadnego yasuni :-/ a co myślicie o hebo new performer pod hebo manston replica? Dobry zestawik?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 23:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Do Hebo konieczny wał bo to dość fajnie kręcący się cylek. Do Malossi wystarczyć powinno łożysko korby, ew. łożyska wału. odpowiadając na pytanie najmocniejszy jest Hebo.

@up. Słabe połączenie. Ten wydech to fajny sprzęt do serii lub sporta 50 ew.70, Do malossiego by starczył ale z Hebo nie wyciągniesz mocy na tym kominie.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM


Ostatnio zmieniony 04 gru 2010, 23:26 przez Baton, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 23:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
No tak, Hebo jest mocniejszy. A w parze z NP powinien sobie poradzić. W sumie ten wydech Hebo jest preferowany pod ten cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 23:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
mam takie samo zdanie jak kolega.Bo hebo i malossi i sa w ogole inne cylindry rozniace sie klasa,i bedziesz musial juz do kazdego z nich zastosowac inny wydech zeby to jakos wspolgrało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2010, 23:29 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
a duże obr kręci hebo? Tłok z hebo ma jeden pierścień, nie będzie miał mniejszej mocy? Może odrazu kupić jakiś tłok z meteora, albo jakiejś troche gorszej firmy dwópierścieniówkę?


Ostatnio zmieniony 04 gru 2010, 23:41 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 9:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2009, 12:37
Posty: 135
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
Z tego co wiem to tłok na 1 pierścieniu to większa moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 10:10 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
no właśnie ja słyszałem, że jest na odwrót i ta teza jest bardziej prawdziwa moim zdaniem, bo jak jest jeden pierścień to nie zatrzymuje i przepuszcza, a drugi zwylke jest po to, żeby zatrzymywał to, co przepuszcza pierwszy i teraz już niewiem...




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 10:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Nie do końca, ale tłok jedno pierścieniowy wykręca większe obroty od zwykłego dwu pierścieniowego ponieważ jeden pierścień stawia mniejszy opór od dwóch.Jeżeli producent przewidział tłok jedno pierścieniowy to po co chcesz zmieniać na dwu i to jeszcze słabej firmy jaką jest Meteor. Mówisz tylko o cylindrach i wydechu, a tak na prawdę do tego Hebo to gaźnik min.19 albo 21,stożek by się przydał,wał jakiś w miare mocny może Top Racing HQ już by wystarczył,łożyska na wale oraz na korbie oraz jakiś drogi wydech n. c16,c20. Lepiej weź malossiego,wystarczą tylko łożyska wału,większa dysza w gaźniku oraz jakiś tani wydech np.Yasuni R ewentualnie Laser X Pro.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 10:26 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Nom chyba racja... Mocniejszy cylinder wiąże się z większymi wydatkami... A nie będe 2 tysiące w skuter pakował.
krzysiek39, czytaj uważnie posty :wink: do mojego skuta nie ma yasuni żadnego, z laserem nie wiem, ale się nie spotkałem. Z tych mocniejszych jest hebo new performance, tecnigas rs II, stage6 pro replica i to tyle z tych o których mi wiadomo :-/

EDIT:
Mam poprostu tak: Nie chcę wydać więcej jak te 1400 zł za wszystko, ale chcę z niego wyciągnąć min 90 km/h (aktualnie 70) i na tym głównie się wzoruje. Da rade na malossi sporcie, malossi multivarze i hebo new performance albo którymś z tych które wymieniłem wyżej?


Ostatnio zmieniony 05 gru 2010, 10:29 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 10:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Igi pisze:
tecnigas rs II, stage6 pro replica

Nie porównuj tych wydechów do siebie :P

Wg mnie, Malossi Sport, Hebo NG, Tecnigas RS/Yasuni R, zmieniasz łożyska na wale i śmigasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2010, 13:36 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Ludzie czytajcie... to nie boli. Wario już mam, a wydech (co piszę po raz trzeci) yasuni nie pasuje do mojego skutera! Poprostu nie ma wydechów yasuni do mojego skuta...

Czyli malossi sport, tecnigas rs II i multivar (plus oczywiście regulacja) i 90 będzie bez problemu? :)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy