Dzisiaj jest 01 lut 2025, 23:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2008, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2008, 20:20
Posty: 167
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
Cześć, nie wiem czy warto było by kupić wydech Yasuni Z. Zastanawiam sie nad jego kupnem i mam pytanie czy da mi dużo przyśpieszenia i v-maxa. Skuter to Gilera Stalker jest w niej tylko wariator Hebo NG i v-max 100 km/h ale chciałbym dać coś jeszcze do niej i dlatego zadaje to pytanie czy warto go kupić i czy osiągi będą dość mocno sie widoczne? Odłożone mam 700zł i jak bym nie miał kupować tego tłumika to może coś innego za tą kasę. MILE WIDZIANE KOMENTARZE UŻYTKOWNIKÓW TEGO WYDECHY


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2008, 21:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Jeżeli nie planujesz zmiany cylindra to dobry wybór. Jeśli masz 700zł wziął bym Yasuni R.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2008, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2008, 20:20
Posty: 167
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
A Yasuni R nie jest czasami do 70cc

[ Dodano: Czw Lip 31, 2008 10:43 pm ]
Sprawdziłem i R jest do 70cc Ale mam pytanie czy odczuje przyrost mocy znacząco ??




_________________

Cylinder Malossi Spotr 70cc (jeszcze nie zamontowany)
Wariator Hebo Next Generation
Wydech LeoVince ZX Chrom
Centralna +50%
Sprzęgło Hebo R
Dzwon Stage6 WC
Gaźnik 17,5
Filtr Revo
Ssanie Ręka


----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=30794 <----




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2008, 21:58 
*

Rejestracja: 30 mar 2008, 15:34
Posty: 5
Pojazd:
Yasuni Z jest dobra do cylków 50cc a R'ka jest bardziej przeznaczona do cylków 50cc/70cc klasy sport.Tłumik ci da przyśpieszenie i V-max też bo sam mam to samo co ty wario Hebo NG i Yasuni Z i leci 100km/h




_________________

Yamaha Aerox
Setup:
Yasuni Z
Hebo NG.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2008, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2008, 20:20
Posty: 167
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
No ale mi na samum wariatorze leci 100 km/h i nie wiem ile poleci z tym wydechem




_________________

Cylinder Malossi Spotr 70cc (jeszcze nie zamontowany)
Wariator Hebo Next Generation
Wydech LeoVince ZX Chrom
Centralna +50%
Sprzęgło Hebo R
Dzwon Stage6 WC
Gaźnik 17,5
Filtr Revo
Ssanie Ręka


----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=30794 <----




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2008, 22:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Napewno więcej, myśle że około 110km/h... może więcej, może mniej :D




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2008, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2008, 20:20
Posty: 167
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
Ja nie wiem, przed kupnem tego wydechu muszę mieć 100% pewności że będę z niego zadowolony




_________________

Cylinder Malossi Spotr 70cc (jeszcze nie zamontowany)
Wariator Hebo Next Generation
Wydech LeoVince ZX Chrom
Centralna +50%
Sprzęgło Hebo R
Dzwon Stage6 WC
Gaźnik 17,5
Filtr Revo
Ssanie Ręka


----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=30794 <----




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2008, 8:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Yasuni R nadaje się zarówno do seryjnych 50 jak i do 70. Wiem co mówię bo z wieloma wydechami miałem do czynienia. Będziesz na 100% zadowolony. Jeżeli masz seryjny cylinder na zwiększenie prędkości maksymalnej bym nie liczył. Zwiększy się na pewno przyśpieszenie w całym zakresie obrotów.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2008, 12:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 20:30
Posty: 38
Lokalizacja: xD
Pojazd:
Siemka ! Na Twoim miejscu wzial bym ten wydech ;] Do 50cc jest dobry jak i do 70cc :) Ten wydech z pewnością da Ci Przyspieszenie jak i v-max wzrośnie Ci tak ok 10km/h xD
Wiem bo mój kumpel ma Yasuni Z i jest z niego zadowolony :) Ja mam osobiście Laserka x-pro i dał mi jakieś 11-12 km/h ... xD :mrgreen:




_________________

Dla Ziomów SZACUNEK,dla FRAJERÓW Pogarde !!

Yamaha Neo's xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2008, 13:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2008, 20:20
Posty: 167
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
A może ktoś sie wypowiedzieć kto ma (miał) ten wydech




_________________

Cylinder Malossi Spotr 70cc (jeszcze nie zamontowany)
Wariator Hebo Next Generation
Wydech LeoVince ZX Chrom
Centralna +50%
Sprzęgło Hebo R
Dzwon Stage6 WC
Gaźnik 17,5
Filtr Revo
Ssanie Ręka


----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=30794 <----




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2008, 13:21 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ja mam ,ale jeszcze nie wyregulowany skuter ,no na pewno fajnei brzmi ,ale narazie ci nie nie powiem ,bo regulacji nie ma jeszcze zrobionej :(




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2008, 13:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2008, 20:20
Posty: 167
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
A kiedy go wyregulujesz?




_________________

Cylinder Malossi Spotr 70cc (jeszcze nie zamontowany)
Wariator Hebo Next Generation
Wydech LeoVince ZX Chrom
Centralna +50%
Sprzęgło Hebo R
Dzwon Stage6 WC
Gaźnik 17,5
Filtr Revo
Ssanie Ręka


----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=30794 <----




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2008, 15:07 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 12:32
Posty: 132
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Mieloch ma czas dopiero 12 sierpnia :(




_________________

Speedfight 2 czarny po optyku i mechanice Full Sport 70cc 2007 rok LC SPRZEDAM !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2008, 23:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Ja miałem do czynienia z tym wydechem przy seryjnej 50 jak i przy Polini Corsa 70. Zarówno w jednym jak i drugim przypadku spisywał się wyśmienicie. Mowa o Yasuni R.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2008, 7:18 
*

Rejestracja: 13 lip 2008, 21:51
Posty: 7
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Jeśli masz wymienione wario to dużo szybciej ci nie pojedzie. Przyśpieszenie będzie większe. Większa moc, ale przełożenie już tylko nieznacznie ulegnie zmianie.

Po wymianie wydechu w skuterach powstaje bardzo niepożądany przez tunerów cztero- taktów efekt niekorzystnej zmiany przebiegu mocy. Przykładowo zupełnie z księżyca. Skuter w serii osiąga 7 KM. przy 7000 obr/min. Po tuningu układu wydechowego skuter osiąga 9-10KM przy 12500 obr/min. Wszystko super, ale przy 7000 skuter nie osiąga nawet połowy mocy seryjnego skutera przy tych obrotach.

Niektórzy lubią dźwięk szlifierek. Ja zajmuję się (od czasu do czasu) chipowaniem silników turbo i osobiście uważam, że zbyt wklęsły wykres mocy jest zły i bardzo niekorzystnie wpływa na żywotność jednostki.




_________________

Taki stary, a na skuterze jeździ :)
Prawko: A, B, B+E
//////////////////////////
Yamaha YQ50 Aerox
Leo Vince ZX
Polini Speed Control 2003
Polini Air Speed




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2008, 7:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Wojtek86 pisze:
Większa moc, ale przełożenie już tylko nieznacznie ulegnie zmianie.
Przy zmianie wydechu przełożenie się nie zmienia...

Wojtek86 pisze:
Po wymianie wydechu w skuterach powstaje bardzo niepożądany przez tunerów cztero- taktów efekt niekorzystnej zmiany przebiegu mocy. Przykładowo zupełnie z księżyca. Skuter w serii osiąga 7 KM. przy 7000 obr/min. Po tuningu układu wydechowego skuter osiąga 9-10KM przy 12500 obr/min. Wszystko super, ale przy 7000 skuter nie osiąga nawet połowy mocy seryjnego skutera przy tych obrotach.
Mówimy o 2 suwie w którym prawidłowy układ wydechowy jest kluczowym elementem poprawnej pracy silnika. Seryjny skuter nie osiągnie 9 czy 10 koni(50ccm). A co do mocy to seryjny rozwija pełną moc przy ok 7000-8000 tys obrotów i wątpię że wytrzymał by 12500 tys. Cylindry wyścigowe osiągają swoją moc przy około 13500-14000 tysiącach obrotów.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2008, 8:14 
*

Rejestracja: 13 lip 2008, 21:51
Posty: 7
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Czytaj ze zrozumieniem!! Przez przełożenie miałem na myśli to że pasek już niewiele dalej pójdzie na wario.... Co do danych to wyraźnie napisałem, że są z kosmosu.... Więc nie wiem w czym problem...

Aha, to że skuter seryjny kręci się do 9000 to nie znaczy, że przy tych obrotach rozwija max moc. U mnie w testach (hamownia w firmie której pracuję) wyszło po przeskalowaniu, że np seryjny aerox rozwija maksymalną moc 6,8 KM przy 7600 obr na min. Po założeniu leo ZX i wario polini osiąga prawie 9 KM przy ponad 11000 obr, z czym przy 7000 obr ma mniej niż 3,5KM. Mogę udostępnić wykresy.

damianekj pisze:
Mówimy o 2 suwie w którym prawidłowy układ wydechowy jest kluczowym elementem poprawnej pracy silnika.

Zgadzam się z tobą. Zależy kto czego oczekuje i co rozumie przez prawidłowo dobrany tłumik - bo chyba nie to żeby najszbciej jechał czy rozpędzał się.




_________________

Taki stary, a na skuterze jeździ :)
Prawko: A, B, B+E
//////////////////////////
Yamaha YQ50 Aerox
Leo Vince ZX
Polini Speed Control 2003
Polini Air Speed




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2008, 8:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Jak byś mógł to z chęcią obejrze te wykresy... ;)




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2008, 9:24 
*

Rejestracja: 13 lip 2008, 21:51
Posty: 7
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
ok, we wtorek będę w pracy to poszukam ich. Prawda jest taka, że cała sztuka polega na dobrym ustawieniu skutera. Skuter ma osiągnąć maksymalną moc przy maksymalnych obrotach na jakie jest ustawiony. Nic to nie da że skuter się kręci do 16000 obr/min jak moc maksymalną osiąga już przy powiedzmy 11000 obr na min. Ale to taki skrajny przykład :)




_________________

Taki stary, a na skuterze jeździ :)
Prawko: A, B, B+E
//////////////////////////
Yamaha YQ50 Aerox
Leo Vince ZX
Polini Speed Control 2003
Polini Air Speed




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2008, 10:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2008, 20:20
Posty: 167
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
No to jak chłopaki, opłaca sie kupić ten tłumik, Mój stalker ma tylko wariator Hebo NG i nie wiem czy ten tłumik był by dobry i czy przyrost mocy będzie widoczny.

A i jeszcze jedno jak dałem ten wariator to skuter ma małego muła na starcie i mam pytanie jak dam tłumik to czy ten muł będzie większy bo coś mi sie wydalę że tak. I czy będę tom mugł jakoś sprężynkami wyregulować ??




_________________

Cylinder Malossi Spotr 70cc (jeszcze nie zamontowany)
Wariator Hebo Next Generation
Wydech LeoVince ZX Chrom
Centralna +50%
Sprzęgło Hebo R
Dzwon Stage6 WC
Gaźnik 17,5
Filtr Revo
Ssanie Ręka


----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=30794 <----




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy