Dzisiaj jest 21 lip 2025, 22:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zmieniać wał?
Post: 19 gru 2010, 18:00 
Zbanowany

Rejestracja: 07 gru 2010, 18:31
Posty: 42
Pojazd:
Witam.

Posiadam Kymco S9 LC z 2007r. Przebieg 14tyś prawie. Nie długo zamawiam cylinder Barikit Racing Alu o ten: http://skuter-plus.pl/index.php?module= ... tail&id=13
Do tego Tecnigas RS II, gaźnik 21mm, cały napęd, stożek itd. No i bym chciał też porting karterów i cylindra, ale nie wiem czy wał by to wszystko pociągnął seryjny wytrzymuje 13,5k obr, Top Racing też te 13-13,5k. Mocniejszych do Kymco wałów nie ma. No i co teraz mam zrobić? Jak mi załóżmy MSC team lub Lasonik zrobiłby taki porting, że wał będzie dostawał po dupie, bo będzie wszystko bardzo wysilone to później cylinder, tłok idzie do kosza... więc trzeba to jakoś przemyśleć żeby nie osiągało więcej jak 13tyś obr najlepiej? Co o tym sądzicie?


Miło by było gdyby wypowiedział się w tym temacie Junior, Panthelion bądź ktoś inny ale na ich poziomie wiedzy.



Pozdrawiam.





Za tytułowanie tematu już powinieneś dostać warna
Ale żebyś nie siał do mnie pretensji upominam!
Revo


Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 21:50 przez Hadorek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 18:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
zmień wał, seryjny średnio wytrzymyje 11-12obr, a przy tym cylku seryjny się rozsypie raz dwa, sportowe wały są ogólem wytrzymalsze, poza tym 13,5obr to evo kręcą przy tym cylu i wydechu licz na max 11,5tyś


Ostatnio zmieniony 20 gru 2010, 2:39 przez DR_Evolutio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 18:43 
Zbanowany

Rejestracja: 07 gru 2010, 18:31
Posty: 42
Pojazd:
co ty gadasz. wg. twojej teorii wychodzi na to ze seryjny cylinder wytrzymuje 5-6tyś km -,- a wał 11/12... to przy evo jak tak wał wytrzymuje 100-200km a cylinder 200-300 a tłok 10-20km? -,-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 18:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 19:27
Posty: 102
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Cytuj:
co ty gadasz. wg. twojej teorii wychodzi na to ze seryjny cylinder wytrzymuje 5-6tyś km -,- a wał 11/12... to przy evo jak tak wał wytrzymuje 100-200km a cylinder 200-300 a tłok 10-20km? -,-

o czym ty teraz w ogóle ********** :?:


Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 18:49 przez runni, łącznie zmieniany 7 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 18:47 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
zmień wał bo na pewno przy tym cylku i po porcie się rozwali .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 18:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zmieniaj, i Top Racing Evo Ci wystarczy, sporo Racingów na nim śmiga... RSII do podkręcanego Racinga?



Wyluzujcie już z tym "Junior pomóż", "Mile widziana odpowiedź Juniora", nie śmiem twierdzić że się nie zna na rzeczy ale jak chcecie to spróbujcie napisać do niego na maila czy ma chwilkę by się wypowiedzieć, a nie takie coś odwalacie bo już się słabo robi.



EDIT: Hadorek, owned, padłem :twisted: Przeczytaj co piszę pod postem DR.Evo - czerwonym drukiem.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 18:51 przez Kamek46, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 18:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Hadorek, gdzie jest napisane, że wał wytrzymuję 2 razy więcej niż cylinder ? Dziwne teorie tworzysz. Wymiana wału przy Racingu jest już konieczna, jeżeli chcesz, żeby to wszystko trzymało się kupy. Jeżeli już chcesz inwestować w mocniejszy cylinder, to licz się z tym, że do wymiany są też inne elementy silnika, takie jak gaznik, wał, wydech, napęd ...




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 19:10 
Zbanowany

Rejestracja: 07 gru 2010, 18:31
Posty: 42
Pojazd:
gaznik, naped kompletny, wydech mam. cylek lozyska itd tez beda nie dlugo tylko zastanawiam sie nad tym walem.

@a ty kamek46
pokaz mi gdzie dostane wal top racing evo do kymco -,- spamerze -,- po co piszesz takie glupoty jak dobrze wiesz ze do kymco najmocniejszy to top racing o ten http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 915ffce74e


sorry za slowo "spamerze" ale na to wychodzi ze piszesz po to aby nabic kolejne 1k postow


pozdrawiam

@edit
a i jakbys nie wiedzial kamek to tecnigas rs II dopiero swoja moc pokazuje grubo po przekroczniu 10tys obr... czyli bedzie ok. zreszta tez nie ma mocniejszego wydechu do kymco. mialem kiedys yasuni c16 od p/g w kymco po przerobkach to ciagle sie odkrecalo az w koncu uszka pekly od cylindra i taki byl koniec -,- wole tecnigasa rs II ktory da rade i nie bedzie z nim zadnych problemow technicznych.


Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 19:13 przez Hadorek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 19:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Hadorek pisze:
wole tecnigasa rs II ktory da rade


Kolega go ma w serii w S9 ;)

Hadorek pisze:
pokaz mi gdzie dostane wal top racing evo do kymco -,- spamerze -,- po co piszesz takie glupoty jak dobrze wiesz ze do kymco najmocniejszy to top racing o ten http://www.racing-planet....bef57915ffce74e


Wybacz, nazwa "Top Racing" niewiele mi powiedziała, a sądziłem że chodzi o wersję Evolution. Zakładając tematy pisz poprawniej i czytelniej :wink: Bo "cały napęd" i "Top Racing" to nie są docelowa słowa.


Wracając do całokształtu, wątpię iż ten wydech osiągnie kiedykolwiek obroty rzędu 13 tysięcy, więc ja bym śmiało zakładał ten wał, tymbardziej skoro mówisz że nic lepszego nie ma, no na pewno będzie wytrzymalszy od serii.

Na koniec chciałbym Ci powiedzieć że śmieszą mnie takie osobowości jak Ty, nie wiesz o czym pisze DR.Evolution a od razu stroisz jakieś miny doświadczonego mechanika, po prostu śmieszny jesteś. Co do "spamera" to jest coś takiego jak staż na forum, jestem tutaj dokładnie rok, więc nie widzę w moich postach nic dziwnego, poza tym nie myślę takimi kategoriami jak Ty i ilość postów na forum nie wydłuża mi fiuta i nie jestem fajniejszy (przepraszam za takowe wyrażenie lecz uważam że nie jest one obraźliwe ani wymagające cenzury) więc daruj sobie twoje głupie gadki. Aha i ładnie sobie na forum radzisz, 2 ostrzeżenia w zaledwie tydzień, szacunek.


Pozdrawiam :wink:

@DOWN: Regulacja się kłania, Next-R to prosty wydech biorący od dołu zapewniający "jakąś poprawę osiągów" współpracujący z praktycznie każdą regulacją.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 20:01 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 19:53 
Zbanowany

Rejestracja: 07 gru 2010, 18:31
Posty: 42
Pojazd:
Kamek46 pisze:
Hadorek pisze:
wole tecnigasa rs II ktory da rade


Kolega go ma w serii w S9 ;)

Hadorek pisze:
pokaz mi gdzie dostane wal top racing evo do kymco -,- spamerze -,- po co piszesz takie glupoty jak dobrze wiesz ze do kymco najmocniejszy to top racing o ten http://www.racing-planet....bef57915ffce74e


Wybacz, nazwa "Top Racing" niewiele mi powiedziała, a sądziłem że chodzi o wersję Evolution. Zakładając tematy pisz poprawniej i czytelniej :wink: Bo "cały napęd" i "Top Racing" to nie są docelowa słowa.


Wracając do całokształtu, wątpię iż ten wydech osiągnie kiedykolwiek obroty rzędu 13 tysięcy, więc ja bym śmiało zakładał ten wał, tymbardziej skoro mówisz że nic lepszego nie ma, no na pewno będzie wytrzymalszy od serii.

Na koniec chciałbym Ci powiedzieć że śmieszą mnie takie osobowości jak Ty, nie wiesz o czym pisze DR.Evolution a od razu stroisz jakieś miny doświadczonego mechanika, po prostu śmieszny jesteś. Co do "spamera" to jest coś takiego jak staż na forum, jestem tutaj dokładnie rok, więc nie widzę w moich postach nic dziwnego, poza tym nie myślę takimi kategoriami jak Ty i ilość postów na forum nie wydłuża mi fiuta i nie jestem fajniejszy (przepraszam za takowe wyrażenie lecz uważam że nie jest one obraźliwe ani wymagające cenzury) więc daruj sobie twoje głupie gadki. Aha i ładnie sobie na forum radzisz, 2 ostrzeżenia w zaledwie tydzień, szacunek.


Pozdrawiam :wink:


No to fajnie, że twój kolega ma RS II w serii i przez to mu nie jedzie, bo nie ma siły gdyz to o wiele za mocny wydech do serii. Pozdrów go ode mnie ^^ tez keidys mialem RS IIw serii i nie jechal wcale, wsadzilem next-r to niebo a ziema...

co do moich ostrzezen to ja nic nie robie na pokaz jak ty zeby zablysnac i za rok dostac moderatora bo widze ze w to celujesz, ale nie boj sie, nie bedziesz tutaj mial nigdy moda.

pzdr ;]


Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 19:54 przez Hadorek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 19:55 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 18:34
Posty: 133
Pojazd:
Dobrze by było jakbyś wymienił bo jak 14k na tym seryjnym wale masz to może nie wytrzymać ciśnienia :D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118814 ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Ciśnienia? Przy takich obrotach seryjny wał może się przekręcić, lub urwać korbowód :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
mumin124 pisze:
Ciśnienia? Przy takich obrotach seryjny wał może się przekręcić, lub urwać korbowód :)


Co to znaczy, że wał może się przekręcić ?!

Seryjny cylinder nie "pompuje" tyle ile tuningowy, więc to też jest bardzo istotny element.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:43 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 18:34
Posty: 133
Pojazd:
Jej ciśnienia to zdrobnienie od tego że może nie wytrzymać!:D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118814 ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Może się przekręcić i np. urwie się korbowód :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:13 
Zbanowany

Rejestracja: 07 gru 2010, 18:31
Posty: 42
Pojazd:
Jezu... gadaja mi tu o jakims cisnieniu. jak nie kamek spamuje to jakies muminki o cisnieniu -,-

dobra to wymienie ten wal tylko teraz jaki porting zrobic zeby cylinder i wal wytrzymal, lozyska i cala reszta? czyli maksymalnie do 13tys obr?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Hadorek Weź trochę pohamuj i poczytaj, napisałem o ciśnieniu? NIE! To daj mi spokój. Jeżeli wiesz wszystko najlepiej to po co pytasz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 3:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
Hadorek pisze:
tecnigas rs II dopiero swoja moc pokazuje grubo po przekroczniu 10tys obr

:lol: :lol: :lol: Poległem :lol: :lol: :lol: chyba ten tekst dam w podpis :lol: :lol: :lol:
RSII najwiecej mocy pokazuje w zakresie 8tyś obr i jest on stosunkowo słaby nawet do 70cc klasy sport
Miałem taki założony w speed'zie 2 to na seryjnym cylku pięknie się wkręcała maszynka :)
ten wydech może wykręcać gdzieś 10tyś przy ostatnich potach lecz w zakresie 10tyś to moc jest zerowa praktycznie,

Hadorek pisze:
dobra to wymienie ten wal tylko teraz jaki porting zrobic zeby cylinder i wal wytrzymal, lozyska i cala reszta? czyli maksymalnie do 13tys obr?

zacznijmy od tego że na tym wydechu to ty se 10 tyś możesz kręcić :mrgreen:

Tak sie pytasz co i jak i za porting się chcesz zabierać ?? :lol: :lol: :lol:
Porting sie wykonuje aby zwiększyc jak najbardziej moc więc jak neichcesz jej zwiekszać to nie tykaj cyla

13tyś obr to ty na Stage6 Racing
z gaziorem 24mm pwk, napędem overrange, zaworkeim Vforce, króćcem R/T +
Mocny flow, Porting i wydech co najmniej c21/Mhr team

zresztą napewno dasz odpowiedź z jakąs mągolską teorią więc co ja będe dużo gadał ;)
Powiem szczeże na tym setupie to ja ci polecam top Performance trophy 70, Malossi Sport 70, Metrakita Hand Made 70, Motoforce Sport 70, Stage6 Street Race
Na tym setupie te cyki mogą lepiej pracować niż ten racing ponieważ wydech będzie wstanie oddawać najwiecej potęcjału w zbliżonym zakresie najwiekszej mocy w tych cylkach, a ten racing poprostu będzie zmulony i w efekcie sport będzie bardziej żywy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 17:02 
Zbanowany

Rejestracja: 07 gru 2010, 18:31
Posty: 42
Pojazd:
dobra to powiedz mi pan up co zrobic zeby po prostu wal nie padlm lozyska. czyli maksymalnie zeby nie krecil wiecej jak 13tys obr? najwyzej wezme wydech od p/g tylko napisz te czesci co i jak po kolei.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 17:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Hadorek, jak nie umiałes w serii rsII wyregulowac to juz myslis ze nie da sie? Kamek ma racje. Moj kumpel rsII do serii zalozyl i smigal az milo.




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy